Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 10:24 ![]() | meldingsplicht het is juli en ik waggel nog rond.. maar van mij mag het nu wel komen... ![]() |
| 03/07/2008 @ 09:30 Bar = werk | Fanny, naar het schijnt eens de baby goed ligt (hoofdje naar beneden) blijven ze ook zo liggen hoor. Dat heeft men gyne me ooit verteld. Omdat dit ook de meest aangename houding voor de baby zelf is. En als je al 'zover' in je zwangerschap zit, is het best moeilijk voor de baby om zichzelf nog te keren. Moest dit laatste toch gaan gebeuren, dan gaat je dit zeker niet ongemerkt voorbij hoor. Ik denk dat ze je het zo vertellen, dat je een beetje op het slechtste voorbereid bent. Maar ik (ik niet alleen) denk dat je wel op je 2 oren mag slapen hoor. Elsje, ik zal voor je duimen dat het nog voor deze week is. Is dat goed voor jullie? ![]() |
03/07/2008 @ 10:01 ![]() | ik wil niks liever barbara ![]() Gitta hoe is het met jou?? zie aan je banner dat je overtijd bent.. mijn duimen blijven draaien voor je meid ![]() |
| 07/07/2008 @ 11:24 Bar | En Els ... overtijd of???? Laat ons snel iets weten hé... Van mij alvast een vlotte bevalling en een wolk ve baby gewenst... |
| 08/07/2008 @ 12:03 milo ![]() | wou net komen vragen of ons Elske al bevallen was ![]() Ik hoop voor je dat het eerstdaags mag beginnen. Alvast een super vlotte bevalling gewenst |
| 08/07/2008 @ 20:53 Barbara ![]() | volgens mij is het bingo.... En hebben we er een meisje bij ![]() |
08/07/2008 @ 22:50 ![]() | Jaja wordt hier dus bijna een meisjesforum... Gitta hoe is het met jou??? |
| 09/07/2008 @ 20:29 milo ![]() | je loopt nog rond!! Het is spannend daar ten huize els ![]() die zit daar goed joh ![]() |
| 14/07/2008 @ 08:33 Bar = werk | En Els, nog steeds ?![]() |
| 14/07/2008 @ 23:05 milo ![]() | Ja Elske meid, ik vermoed dat je nu wel bevallen bent ![]() |
| 15/07/2008 @ 15:47 Barbara | Ik denk dat het nu ook wel bingo is geweest. Ik denk dat ons Elsje van haar kraamperiode aan't genieten is. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Geen duiveltjes in Juli

het is juli en ik waggel nog rond.. maar van mij mag het nu wel komen... 

Bloedende lip, blauwe neus, dikke neus (zwaar gekneusd maar gelukkig niet gebroken) en een stuk van haar bovenste voorste tand af. Ze gaat toch één dezer dagen haar kop invallen hè 
rond, gohhhhh, hopelijk haalt die dikke buik het weekend niet..... het is ellendig hé, overtijd gaan, ik kan ervan meespreken.
de kleinste is al + 6 maand, wat gaat de tijd SNEL, ik herinner me nog dat je bevallen was en ik net terug zwanger, nu is het weeral bijna aan mij, EERST ons Els hier hé