Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 12:31 reb ![]() | hier genieten we ook volop van het zonnetje! alles goed met jullie? dreamer, geniet nog op de camping! hopelijk niet te veel last van de dikke buik meer! ![]() |
| 05/07/2008 @ 19:34 @u3 ![]() | heeft er iemand andwoord op mijn buggy-mee vraag? ![]() |
| 06/07/2008 @ 12:35 reb | fantastisch Mirjam! geniet meid!! sorry @u3 maar ik heb absoluut geen idee waarover je het hebt! ![]() |
| 07/07/2008 @ 18:16 reb | @u3 ik heb nog nooit over de buggy mee gehoord! mss dat je onder het topic'baby en uitzet' wel meer meiden vindt met kennis ter zaken! |
| 08/07/2008 @ 16:43 @u3 ![]() | het is een houder om aan de fiets te maken zodat je de buggy mee kan nemen aan de fiets........kent niemand die hier?? ![]() ik zal eens verder neuzen ![]() |
| 09/07/2008 @ 18:29 Mirjam ![]() | Haha nee @u3, daar had ik ook nog nooit van gehoord. Hopelijk vind je gauw een antwoord op je vraag. groetjes Mirjam |
| 14/07/2008 @ 12:50 Mirjam ![]() | Haha dreamer, die vermoeidheid heb ik deze zwangerschap al van het begin hoor! Ik hoop dat het binnenkort toch wat gaat beteren ![]() groetjes Mirjam |
| 23/07/2008 @ 22:17 reb | hey!! jaja alles goed! ben wel veel moe en slaap veel. Morgen laatste dag werken oef!!!! Ben ook blij dat Floor goed haar plan trekt, ze stapt heel graag, kruipt de trappen op zonder probleem en naar beneden komen doen we op onze prot en fier dat we zijn ![]() we tellen af!! heb al wat voorweeën gehad, maar het zet niet door! groetjes aan allen ![]() |
| 24/07/2008 @ 09:00 @u3 ![]() | heb ik al verteld dat mijn schoonzus bevallen is??? 15 juli is ie geboren om 3.30,meneertje heet shurvin en is 2450 gr schattig he?! misschien mogen ze vandaag naar huis ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

beginnen aan 1e kindje in 2006

.
.

.
mss dat je onder het topic'baby en uitzet' wel meer meiden vindt met kennis ter zaken!
ben dood en dood moe ga zo naar mijn bedje
.