Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/06/2008 @ 14:05![]() | hallo elke, negatieve test niet zwanger dus. volgende keer meer geluk. groetjes, ![]() |
| 14/06/2008 @ 14:51 sweetie | hoi ook al is het lijntje lichtjes te zien je kan toch zwanger zijn . als ik jou was zou ik een bloed test laten doen bij de huisarts ben je direct zeker. heb met de oudste wel zeven testen gedaan en allemaal negatief. toch was ik al vijf of zes weken zwanger. mijn hcg waarde was gewoon veel te laag. groetjes sweetie |
| 27/06/2008 @ 18:07 | onduidelijk resultaat zwangerschapstest Hallo, ik ben pas nieuw op de site. Woensdag 11/06 3e cyclus gestart met pregnyl spuit (5000E) en vrijdag 11/06 kunstmatige inseminatie. Nu heb ik net (dus 14 dagen later) een zwangerschapstest gedaan (ik word namelijk gek van het wachten) en die kleurde na 5 min niet erg roze maar na 20 min was er wel een duidelijk streepje te zien. Mijn onzekerheid is nu dus veel groter want ik weet niet hoe ik het moet interpreteren! Wat denken jullie? Bedankt! Katia |
| 27/06/2008 @ 18:11 | Hoi Elke, indien je onlangs gestopt bent met de pil, is dit niet zo abnormaal. Je lichaam moet zich herstellen en soms duurt het wel even vooraleer je een spontane eisprong doet. Als je maandstonden nog lang achterwege blijven zou ik toch een gyneacoloog raadplegen. Mij hebben ze uiteindelijk geholpen via medicatie. Hopelijk ben je hier wat mee. Katia |
| 01/07/2008 @ 22:56 rose ![]() | meisie: ik had die zelfde test ook gedaan vandaag. ook alleen een controle streep die was bij mij super donker alleen geen teststreepje... Dus dit weekend maar opnieuw testen |
| 04/07/2008 @ 12:32 meisie ![]() | Rose, wanneer ga je dit weekend testen?! Ben benieuwd, zal aan je denken! Ga je weer met de goedkope kruidvat test testen?! |
| 07/07/2008 @ 18:01 | zwanger worden Wij zijn juist aan het proberen om een kindje te krijgen. Ik neem al twee jaar de pil niet meer en krijg altijd vrij regelmatig mijn regels. Ik moest normaal zaterdag 28 juni mijn regels krijgen en ik kreeg ze niet. Op maandag 30 juni heb ik een test gedaan van carrefour (de goedkoopste). Die test was negatief. Ik ben ondertussen nog altijd niet ongesteld!!! Zit dit nu tussen mijn oren?????? Wie heeft dit ook meegemaakt???? Of heeft advies voor mij....... want dit is echt wel frustrerend!!! Alvast bedankt voor jullie reacties... |
| 07/07/2008 @ 18:52 | zwanger worden Sara Heej allemaal, Ik dacht 5 maand geleden ook dat ik zwanger was, mijn regels waren net voorbij, maar had echt het gevoel dat het zover was. ik heb die komende weken een aantal tesjes gedaan, en natuurlijk niet zwanger op dat testertje, echt mega in een dip, maar soms zitten ze er ook echt naast, want ik ga nu mijn 20e week zwangerschap in, en voel het kindje vaak schoppen en ik ben echt zo gelukkig. Ik wens het jullie allemaal echt toe van harte toe. Katlijn |
| 08/07/2008 @ 19:50 Anome | 18 dagen overtijd...morgen toch maar een test gaan kopen in het kruidvat! |
| 08/07/2008 @ 22:28 Jamy | Ik was bij mn eerste kindje meteen zwanger en bij de tweede heeft het 10 maanden geduurd. Ik heb toen raad gevraagd bij de HA en gyn, want ik had cyclussen van 45 dagen ertussen zitten. Wist dus niet wanneer in vruchtbaar was, of ongi moest worden. Gyn raadde me aan om in elk geval te gaan tempen, dan weet je al iets meer. Dan kan je zien wanneer de eisprong is geweest en weet je dus ook wanneer je ongi gaat worden, dan heb je iets meer duidelijkheid. Bij mij was t een hormonenkwestie dan ik opeens zo'n cyclussen had; Eerste kindje bv gegeven, toen tijdje niks, toen weer ongi geworden en voor korte tijd aan de pil, toen weer gestopt. Dat was blijbaar ff teveel voor mn lijf en toen waren mn hormonen dus ontregeld. Heb toen ook clomid gekregen om alles weer n beetje op de draad te krijgen. Was op zich niet nodig want het zou vanzelf ook wel weer goedkomen, maar dat zou wel ff kunnen duren. En omdat we graag een 2de kindje wilden heeft de gyn dat voorgeschreven. Heeft toen nog 3 maanden geduurd, maar had wel normale cyclussen. En voordeel was dat ik aan mn temp zag dat ik zwanger was. Die bleef te lang te hoog om niet zwanger te zijn. 14 dagen na je eitje gaat die weer omlaag en wordt je ongi. Als ie hoog blijft kan t zijn dan je zwanger bent. Test was meteen heel duidelijk! Nog 2 maanden en dan mogen we ons 2de wonder bewonderen ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwangerschapstest

Heb vandaag nog steeds mijn regels niet. Maar me wat zorgen. Ben nu toch al wat overtijd.