Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!| 03/07/2008 @ 17:54 snuitje ![]() | Anke proficiat ! ![]() |
| 04/07/2008 @ 09:02 snuitje ![]() | Hey knuffeltje, hoe is het nu met je? Bij mij wordt het spannend... vandaag is mijn 1e NOD dat ik een kans maakte... hopelijk is het direct prijs hé ! ![]() |
| 04/07/2008 @ 18:05 Knuffeltje ![]() | Het gaat wel met me, dag per dag hé... Ik duim zo hard voor je! Ik hoop dat het gelukt is hoor! Laat snel iets weten hé! Dikke knuffel van me |
| 04/07/2008 @ 18:38 SMDJ ![]() | hey iedereen snuitje succes he ![]() knuffeltje hier alles goed ze ![]() je nod nadert ook nog een weekje he ![]() |
| 04/07/2008 @ 22:17 snuitje ![]() | tot nu toe nog geen , hopelijk blijven ze 9 maanden weg !![]() |
| 06/07/2008 @ 17:38 Anke ![]() | Snuitje wat spannend!!! Mijn duimen draaien!!! Wanneer ga je testen? |
| 08/07/2008 @ 08:44 snuitje ![]() | Ik ben toch zwanger !!! |
| 08/07/2008 @ 13:07 SMDJ ![]() | snuitje proficiat he ![]() ![]() |
| 08/07/2008 @ 15:40 Anke ![]() | WHAAAAA Snuitje!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Jeetje, wanneer heb je getest?? en hoe reageerde je man??? Wow, zit hier helemaal te stuiteren achter m'n computer, ben zoooo super blij voor je!!! En nu, hoe gaat het nu verder, wanneer naar het ziekenhuis enzo???? SMJD, hoe is het met jou?? Knuffeltje, ik hoop dat jullie ook snel met goed nieuws zullen komen. Hoe staat het verder bij jullie?? Hier gaat het heel erg goed! Ons mannetje is echt puur genieten, en hij doet het ook zo goed. Zo lang we het ritme en regelmaat aanhouden is er niks aan de hand, hij drinkt goed, plast goed en bewaart de meest vieze luiers voor de papa Hij slaapt echt van voeding tot voeding heel goed door. Vanmorgen was de eerste keer dat ik em een half uur voor tijd hoorde huilen, dus dan maar iets eerder uit bed en gelijk aan de borst leggen, dan drinkt ie alsof z'n leven ervan af hangt. De verloskundige is ook al een paar keer geweest, en die is ook tevreden. M'n baarmoeder zit ook alweer achter m'n schaambeen en heb nog een heel klein buikje, maar ik mag zeker niet klagen!!! En m'n borsten hebben een overproductie aan borstvoeding, helemaal goed dus!!! Voor de liefhebbers, ik heb nog wat extra foto's toegevoegd, van het ziekenhuis dat ie nog aan de sonde zat. En foto's thuis, papa op het kamertje aan het voeden en hele foto's van papa met Jelte op z'n schouder, de verliefdheid straalt er vanaf.Kraamverzorgster staat nog op de foto. En de kat die denkt dat ie knuffel is, hahaha. http://www.mijnalbum.nl/Album=KPHKH7ZM |
| 09/07/2008 @ 15:19 Knuffeltje ![]() | Anke: hier is het de NOD-dag(en) afwachten... Zat met tranen in mijn ogen naar jullie prachtige foto's te kijken! |
| 11/07/2008 @ 10:55 SMDJ ![]() | hey iedereen anke tessa is ook een mooie naam he ![]() ijzer heb ik ook te veel ze en inderdaad melk dat helpt maar heel eventjes ![]() toch bedankt voor de tip ![]() |
| 15/07/2008 @ 19:29 Anke ![]() | Snuitje, nog geen kwaaltjes dat is alleen maar lekker!! En maar optimaal genieten hoor!!! |
15/07/2008 @ 19:40![]() | jaja NOG 2 dagen de pil nemen en we GAAN OOK VOOR EEN TWEEDE :) wie nog ? zou je eigelijk moeten ontpillen of is dat eigelijk niet van belang ![]() Groetjes christel |
< vorige pagina | volgende pagina >

, hopelijk blijven ze 9 maanden weg !
want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.