< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Februari 2008-Club » eerste kindje in feb

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Februari 2008-Club
eerste kindje in feb
04/07/2008 @ 16:54

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kom je een dagje niet kijken en sta je een heleboel achter!
Ben lekker gaan shoppen, haartjes geknipt, kan er weer ff tegen, mocht wel ff op adem komen na vannacht, weer een slechte nacht gehad, na 2 redelijke goede nachten, er was al hoop!

Wigdis mooi gedaan die uitnodigingen!!

Hoeveel mannen gaan er mee? anders neem ik de mijne ook mee hoor.

C-ke ik begin maandag ook met fruitpap, wanneer zou ik dan met de opvolgmelk beginnen? Ik geef ook nan ar en aangezien Tess minder wakker wordt zou Liana da mss ook wel doen, mss al het proberen waard?

Anouk volgens mij ben je zwanger, een lichte streep is ook een streep!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 17:15

Welke aardappelen gebruiken jullie nu voor de groentepapjes??

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 17:28

Meiden ik dacht aan iets
Jullie willen groepskorting krijgen, maar jullie spreken binnen af, dan gaat dat toch niet ?????????????
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:25
c-ke

Wij zijn Tess die Nr2 beginnen geven, toen ze ongeveer 200g groenten en 200g fruit begon te eten, en geen melk meer na haar groentjes en fruit dronk.
De KA en de apotheek zeiden tussen 4 en 6 maanden mag je gerust al beginnen. Bij K&G zeiden ze wel pas vanaf 6 maand, maar ja, ik luister eerder naar onze eigen KA dan naar die van K&G...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:34
K'tje

Hallo,

Hier ook begonnen met opvolgmelk sinds 1 week, ondanks nog geen groentenpap ... wel fruitpap. Mijn tante is verpleegster, en ook apotheek liet me weten dat het in principe tussen 4-6 maanden is, en geen probleem dus was om nu te starten, vooral als ze niet meer genoeg melk hebben aan nr 1 ... . Heb geen advies gevraagd aan K&G. Milan is nu bijna 5 maand, geen last van krampjes enzo. + Rekening te houden met zijn lengte en gewicht ... heeft ie het wel nodig. En we beginnen dit weekend ook met groentenpap olé!

Euh, oeps ivm groepskorting ... ofwel volle pot betalen, ofwel buiten park afspreken?

Groetjes,
Milan en K'tje

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:39
mo

Hier ook al de laatste fles verruild voor opvolgmelk. Verder nog 3 gewone flessen overdag a 200ml en 200 gram fruit + 125 gram groente. Gaat erg goed gelukkig.

Cindy, hoe zien die nachten er dan uit voor jou? moet je er steeds uit of blijft ze huilen? Hoe bedoel je de dramanachten. Want hier heeft lkay er een handje van om een keer of 4/5 per nacht zijn speen eruit te gooien en dan huilen...ook niet lekker. En nog een nachtvoeding, dus dat breekt ook lekker op. Gelukkig niet tussendoor lastig: speentje en direct verder slapen.

Had hier vandaag geprobeerd mijn ventje over te halen om er 23 augustus een weekend antwerpen van te maken, maar hij moest er nog even over nadenkne.Dus wie weet kan ik alsnog komen! Maar dan moet ik wel erg me best doen met zeuren hahahaha! hij dacht namelijk eerst dat ik een grapje maakte....

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:14

een 4 tal keren eruit voor tutje is een goede nacht voor ons, wel geef ik geen nachtvoeding meer, enkel als ik echt niet meer kan volhouden zoals vannacht, dan heb ik toch een fles gegeven om toch nog ff rust te hebben erna maar tevergeefs, toch was het al ff geleden dat ik nog een nachtvoeding gaf.
ze begint opeens te huilen in haar slaap, soms slaapt ze gewoon door maar meestal word ze er dan wakker van, en moet ik opnieuw een tut geven en dan slaapt ze weer verder, soms voor een uur, soms voor 10 minuten, hangt van nacht tot nacht af. Mo denk je dan niet dat bij Kay iets wringt? Als ze echt goed zijn slapen ze redelijk vast en worden ze zo gauw niet wakker voor een tutje en dan overlaatst die flessenprobleem bij jou, heeft hij geen last van iets?

Goed blijven doorzeuren Mo, dan lukt het wel!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 09:27
Daphne

moet er nooit uit voor een tutje.
bij myrddin dient het alleeen om in slaap te vallen na een tijdje krijgt ze er dan genoeg van en duwt ze hem eruit en slaapt dan verder.

mo probeer je ventje te overhalen zou super zijn

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:32

hallo
volgens mij hebben we wer regeldagen hier zucht.
Ik dacht eerst dat het kwam om dat we al 2 dagen haar voeding an het rekken waren om goed uit te komen met de oppas en haar op bed leggen.
maar nee hoor gister was nar de voeding van 17.30 kwam ze om 21.00-04.00-06.00-08.00-10.30- dus zal ze strax om 12.20 komen.
dacht edta het over was met de regeldagen volgens de boekjes is dat tot 3 maanden en dan om 6 maanden weer. tenzei ze ziek zijn of misschien komt het door haar tandjes.
ga vanavnd vroeg naar bed. amai amai.

Hahah je groeps korting moetten we gewoon buiten afspreken bij de kassen in de buurt. en daarna naar het restaurant gaan.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:20
Mama!!!

Anouk begint echt slaapkop te worden
Gisteren bij zen ma naar bbq geweest , Anouk lag daar in een reisbed rond 22.00 dan rond 24.00 eruit gehaald in maxi cosi gelegd, thuisgekomen rond 01.00 in bed gelegd en madammeke heeft verder geslapen tot smorgens 08.45 alle ja we hebben haar toen wakker gemaakt, dan flesje gegeten en om 09.40 weer in bed en haar wakker gemaakt om 12.45, zo slapen zeg jawadde

Ow ja men ventje heeft het streepje ook gezien
Morgen nog eens testen

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:48
K'tje

zut zut zut, over een kwartier verwachten wij onze eerste gasten, hebben een bbq met 30 man hier ... zo'n slecht weer, rotweer ... gelukkig hebben we onze tenten ... bah ... effe pech hé!
Veel plezier hé met de kleintjes, en ook veel moed ... met de regeldagen, en slechte slapertjes!
Groetjes,
K'tje

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:54
mo

Ellentje, alvast gefeliciteerd, want ik denk ook echt dat je zwanger bent! Wel snel achter elkaar, maar das juist wel fijn ook weer, dan kunnen de kinderen smane veel spelen als ze wat groter zijn!

Cindy, hier zijn de nachten ook nooit ondoorbroken inderdaad. Hij was vannacht tussen 1.45 en 2.30 wakker, toen moest ik bij hem zitten, even aai over hoofdje en speentje hielpen niet. 5.00 eraf voor een fles en om 6.45 wakker zonder reden. Toen gelukkig daarna nog bij ons in bed geslapen tot 8.30!! Dus dat noem ik al een goede nacht dit...alhoewel ik me goed kan voorstellen dat anderen dit verre van een goede nacht noemen.
Wat zou dan een reden kunnen zijn dat hij neit doorslaapt en veel wakker is tijdens de nacht?
Ik meot zeggen dat het begint te wennen langzaam aan...dacht eigenlijk dat t normaal was, totdat ik eens om me heen rond ben gaan vragen nu jij dit zet....

Gaan jullie trouwens allemaal op vakantie met de kleine mee? Hoe doen jullie dat dan (vliegenauto etc.) en waarheen? Wij twijfelen namelijk heel erg, zouden we er wel wat aan hebben zelf...?

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 16:07
Heidivanharten

Jeetje zeg, lezen lezen lezen .

Mo, Tamara is ook wel een paar x wakker per nacht, omdat ze haar speentje wil.... Daarna slaapt ze ook vrijwel direct weer...
Heb niet het idee dat haar wat anders dwars zit...

* Meiden, ik wil jullie alvast heel erg veel plezier wensen op jullie dagje uit!! Hoop dat jullie mooi weer treffen 23 augustus en dat jullie een fijne dag hebben met zijn allen!!! *

Aankomende week ben ik er niet van maandag t/m vrijdagmiddag. Ik ga mee met de bewonersvakantie van mijn werk (meervoudig complex gehandicapten). Elk jaar gaan we een midweek op vakantie met het team en de kids, erg leuk.
Ik zal Tamara wel gaan missen, maar gelukkig komt Rob op woensdag met haar naar ons toe, zodat ik haar geen hele week hoef te missen .
Ik denk dat als ik terugkom van de vakantie, ik heel erg veel bij te lezen heb hier op het forum, ook wel weer leuk toch!

En Ellen, ook ik denk dat we je dan wel kunnen feliciteren! Laat het weten he als het zeker is!!!

Nou, voor als ik niet meer op het forum ben vóór de vakantie: Fijn weekend enne K'tje succes en veel plezier met de BBQ!!!! Hoop dat het toch nog wat beter weer wordt. Hier wordt het ook steeds donkerder...

Liefs Heidi

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 16:39
mo

Heb ook niet echt het idee dat er iets mis is bij kay hoor, hij droomt gewoon veel en slaapt misschien wat lichter...

K'tje, hoop het beste voor je met de bbq, maar vrees ook dat die grotendeels in het water gaat vallen hahah. Ahc, heeft ook weer zijn charmes toch, samen schuilen in de tent tijdens de regen

Heidi, veel plezier op je midweekje, gelukkig dat je man tamara even meeneemt nog naar je op woensdag, anders wordt t gemis wel erg groot denk ik! moederliefde he....

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 16:43

Bij marko op het werk gaan ze ook onder een tent bbq-en.
Wij gaan volegnd jaar op vakantoe met onze honyemoon waarschijnlijk maledieven of curasou. met onze moppetrommel.

vandaag naar de zeeman geweest geenbijtringen te zien heb ze nu maar bij prenatal gekocht.

Ellen ik ga jou ook gewoon feliciteren..... de weg dus vrij bij jou de de 2e komt sneller.

heidi veel plezier en een week is niks voor je het weet is het woensdag.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 17:40

oja mo ik heb gelezen dat met 5 maanden de kinderen meestal een rustiger slaap patroon krijgen
ik hoop het voor je

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:55

Heyla,

Mo als je niet het idee hebt dat hem iets dwars zit zal het zeker niets zijn maar hier is het echt wringen, en lastig zijn, en dan merk je dat het zuur bij haar naar boven komt, bed staat nu 30 cm naar boven, is wel erg hoog hoor als je haar zo ziet liggen, maar het helpt wel wat.

Vandaag met ons 3tjes in bad geweest, was super!
Ze heeft er echt van genoten, en wij ook!

Anouk hier ook alvast proficiat want t zal wss wel raak zijn daar!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:02

oh ja,
mijn vriendin gaat ook mee naar de zoo, zij heeft net zoals c-ke en anouk een januari beebje.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:40
K'tje

Heykes,
Ik hoop het ook hoor dat met 5 maandjes jullie beebjes beter zullen slapen! Zullen we snel te weten komen hé ... is niet lang meer!
Uiteindelijk is het hier beginnen uit te klaren ... tent is wel blijven staan hoor haha! Kinderen hebben goed gebruik kunnen maken van springkasteel ... oef ... was supertof en heeeeel erg laat ... onze spruit is bekaf!
Tof Cindy dat je vriendin meegaat!
Mama van Anouk, duimen!
Heidi:
Veel plezier met je weekje vakantie! En dat het snel woensdag mag zijn dat je je dochtertje snel in je armen mag houden!

Ik ben in augustus al een paar dagen weg voor werk ... zo snel al ... en dan in september terug ... een weekje ... zal men manneke erg missen!

Mbt vakantie, ik vertrek een weekje alleen met zoonlief in oktober met vliegtuig. Je wordt goed geholpen hoor op luchthaven, en ouders met beebjes krijgen trouwens voorrang om als eersten in te stappen!
Ginder zitten we op een appartement (spanje). Mijn mama verblijft daar een drietal weken. Dus we zijn dan met zijn tweetjes hé voor de kleine te verzorgen. Maar heb geen schrik om alleen met zoonlief vliegtuig te nemen ... ben hem zo gewoon ook al met lange autoritten!

Nog twee weekjes ... en weer werken, joepie! Ook al ga ik mijn ventje missen zulle!

Straks vertrekken we naar zeetje tot woensdag, hopelijk blijft het daar droog, want ga met stiefdochter naar sealife ...

Veel plezier, werk, vakantie ...
Groetjes,
Milan en K'tje

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 14:37
Bieke

waauw, weer zoveel te lezen!

Wigdis normaal gezien heb je een pb'tje gehad met mijn gsm nummer en volledige naam. Ik ga ook met de trein komen dus dat gaat dan ook een b-dagtrip ticket zijn. We duimen voor goed weer dan! En tof dat er nog januari beebjes meegaan!

Ik heb sinds een 2 tal dagen onze Han zijn schema omgegooid. Hij had nog honger maar ik kan zijn flessen niet vermeerderen omwille van dat zijn maag dat niet aankan. Ik heb zijn groentenpap verlaat en een extra fles ingevoegd. Dus nu heeft hij terug 4 flessen en groentenpap.

6.30 --> 180/6 en 3 schepjes nutriton + 2ml gaviscon
10.00 --> 150/5 en 2 schepjes nutriton (extra fles) + 2 ml gaviscon
12.30 --> 200 gram groentenpap
16.30 --> 180/6 en 3 schepjes nutriton + 2 ml gaviscon
20.30 --> 180/6 en 3 schepjes nutriton+ 2 ml gaviscon

Dat eten is toch altijd een heel gepuzzel hé!

Ellen'tje, succes met de volgende test, da's wel spannend hoor!! Ik dacht dat ik ook al terug prijs had, ik was 3 dagen overtijd maar het is niet hoor. Voor ons zou het wat snel zijn! Ik ben terug begonnen met anticonceptie, hopelijk houdt dat mijn overgevoelige hormonen ook wat in bewang .

K'tje tof, een bbq! Die hebben we gisteren ook gehad. Mijn neef trouwde en ze gaven in de wei achter hun huis een bbq. Gelukkig stond er ook een grote tent want de regen bleef niet weg. Haha, ze hebben een ezel gekregen om in de wei te zetten! Super! Han ging bij zijn moe en va slapen en dat heeft hij superflink gedaan, van 21 tot 7!

Wij gaan met zijn drietjes op vakantie in september. We gaan met de auto naar de Ardennen, da's maar anderhalf uur rijden. We hebben een huisje gehuurd voor een hele week. Ik zie er al naar uit!

Voila, weer een hele hoop tekst, sorry, dat heb je als je niet meer dagelijks kan langskomen . Veel te druk hier! Maar eens de grote vakantie gedaan is, zal het wel beteren!

groetjes
Bieke en Han

[Laatst gewijzigd door Bieke - 06/07/2008 @ 14:39] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >