< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Zou ik dan toch eindelijk zwanger kunnen zijn?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Zou ik dan toch eindelijk zwanger kunnen zijn?
04/07/2008 @ 21:24
Robine

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal!

Ik plaats hier een berichtje omdat ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen, of ervaring heeft met de situatie waarin ik nu zit !

Ik en mijn vriend zijn al ruim een jaar bezig om een kindje te krijgen, maar zonder resultaat.. Ik ben naar de gyne geweest voor onderzoeken, en daaruit bleek dat ik wat kiestes op mijn linker eierstok had.. Na 2 maanden bleken ze al een stuk kleiner geworden te zijn, en mijn rechter eierstok is verder prima in orde, dus verder geen vruchtbaarheids problemen!

Nu heb ik een cyclus van gemiddeld 32 dagen.. En rond 1 juli zou mijn vruchtbare periode geweest moeten zijn.. En vandaag kreeg ik opeens een soort menstruatie krampjes, die duurde ongeveer een paar uur en zijn nu weer weg! Ook zijn mijn borsten erg gevoelig.. Deze zelfde kenmerken krijg ik ook als ik bijna ongesteld moet worden, maar mijn nod is pas over 11 dagen!
Zou het kunnen zijn dat dat betekend dat ik zwanger ben geraakt en dat het ons dan toch eindelijk gelukt is ?!

Liefs xx

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:19
DOMI

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou, wat jij beschrijft is precies wat ik voel als ik mijn eisprong heb .... dus klussen is de boodschap !!!!

succes !

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 12:27
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Volgens mij is het gewoon je eisprong meid, je kan nu nog geen zwangerschapskenmerken hebben als je je eisprong al zou gehad hebben.
Dan is je eitje pas bevrucht, zou zeggen lekker klussen hoor

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]