< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » one tree hill kinderwagen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
one tree hill kinderwagen
04/07/2008 @ 21:54

Hallo,
Heeft er iemand ervaring met de kinderwagen van one tree hill?
We zoeken een kinderwagen waarvan dat de bak vrij hoog staat en de loopafstand voor de voeten nog ruil genoeg is.We zijn allebij redelijk groot,en dan is dat toch leuk dat niet telkens tegen de achter kant aanloopt.

mvg,Katrien.
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:40
ilse

Online Status
Wij hebben deze ook en hij is geweldig. De draagwieg hebben we kunnen gebruiken tot ons Kato bijna 5 maand was. Nu hebben we hem omgebouwd tot de buggy en ze vind het super.
Mijn man is 2m en hij kan hier ook zeer makkelijk mee wandelen omdat je het handvat goed hoog kan zetten.

In mijn familie hebben ze deze ook en mijn neefje (ondertussen bijna 4 jaar) zit er nog steeds in. Hij is ook zeer stevig, rijdt heel makkelijk,...

Momenteel zijn we op vakantie in Turkije en onze dochter slaapt er ook overdag goed in.

Moest ik terug een wandelwagen moeten kiezen, ik zou onmiddellijk dezelfde nemen. Ook verschillende van onze hebben hem en we horen niets dan positieve commentaar.

Zeker een aanrader!!!
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 17:42
bippi

Online Status
Ook hier goede ervaringen. Het ding is heel stevig en rijdt super. Eén probleem wel: onze dochter wilde er na haar eerste verjaardag niet meer in omdat je de stoel niet echt recht kan zetten. We hebben dan een bumperbar gekocht maar dat was ook niet echt een oplossing. In onze vriendenkring hadden verschillende mensen hetzelfde probleem.
Tja, onze kindjes zaten dus heel snel in een plooibuggy: veel minder handig voor de ouders maar fijner zitten voor een peuter!
Doei

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:01
saartje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier ook een heel tevreden urban jungle fan.Wij gaan de draagmand volgende week, op 4 maanden dus, wel al wegdoen, hebben nogal een flinke grote dochter, en is wat krap aant worden.
Mijn petekindje van 2 jaar zit er ook nog steeds graag in. Zijn nichtje van 15 maanden ook. Mijn schoonzus heeft nu zelfs de dubbele gekocht omdat ze een kleintje bij verwacht... ZO tevreden zijn wij in de familie...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]