< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
19/06/2008 @ 09:57
Sandry

Online Status Bekijk profiel
Hallooo

Yoepie voor Itske!!!
Leuk Liesbet dat jullie gereserveerd hebben! Hoe gaat het met je? gaat het ietskes beter met je bekkeninstabiliteit?

Wel jammer dat dat ze hier de echo's niet opnemen... Van Valentina heb ik al de echo onderzoeken op dvd, is toch wel een mooie herinning om te bewaren.
Maarrrr..., ik heb een echobureau in Lommel gevonden dat pretecho's maakt en ze registreren alles op dvd..k'denk toch dat ik een afspraakje zal maken!

Petra, hoe gaat met jou? Lukt het een beetje?

Ine, fijn dat Mila goed gegeten heeft, hopen dat ze zo door gaat.
Stapt ze al meer? Binnenkort zie je ze door het huis spurten, echt schattig!

Hier alles ok. K'ga eens wat poetsen.

xxx
Sandra

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 08:27
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heey

Fijn Ine dat Mila weer wat beter eet! Intussen misschien weer zoals vanouds? Super zeg dat ze zo goed loopt, ik ben jaloers hoor ! Het ziet er hier nog niet naar uit dat Vic snel zal gaan lopen... Ach zijne papa was daar ook laar mee (17 maand). Ik hoop dat als we in september op vakantie gaan dat em toch loopt, maar we zullen zien hé?!

Ja Sandra ik vind dat ook stom dat ze de echo's niet opnemen, mijn vorige gyn wilde dat ook niet doen . Hij zei dat ze dat niet doen omdat als er dan later iets mis blijkt te zijn met het kindje je die echo's niet kunt gaan onderzoeken of er toen ook al iets mis was. Iets waar de gyn eerder over heeft gekeken dus... Vind het toch ook jammer hoor!

Liesbet hoeraaa voor Itske haar tandje !!!

Hier gaat het iets beter gelukkig, ik ben nog steeds erg misselijk en moet nog steeds overgeven, maar het gaat wel. Het rare is dat ik nu pas tegen de middag misselijk begin te worden, 's ochtens gaat het wel. En van die geurtjes hé, zoals parfum ofzo ! Daar wordt ik echt onpasselijk van!

Volgende week heeft Naud een weekje verlof dus dan kunnen we hopelijk wat fijne dingen doen met Vic !

Doeidoei!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 08:33
Liesbet

Hoi iedereen

hier is er niet veel nieuws. Vrijdag nog eens naar de vroedvrouw geweest. deed het heel goed. Hij woog nu 633 gram en op de echo was er bijna niets meer te zien van die bloedklonter . Wel moet ik het nog steeds kalm aandoen zodat er geen nieuwe bloeding komt. En tegen die harde buiken moet ik veel meer water drinken. Zo'n 2 liter per dag terwijl ik anders op en al aan 75 cl kom. Nu donderdag naar de gyn eens zien of die harde buiken kwaad gedaan hebben of niet.
Zaterdag zijn ze foto's komen nemen van de kids samen met mijn dikke buik en een paar van mario en mij samen. Zaterdag mogen we het resultaat gaan bekijken. ik kijk er echt naar uit want de kids hebben dat super gedaan.

Zo nu maar weer aan 't werk. Tot later

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 11:42
ineke

hey

goed weekend gehad?
ik ben zaterdag een dagje met de schoonzussen en moeder naar de sauna geweest heeft deugd gedaan hebben er echt van kunnen genieten.
en gisteren naar de kermis geweest mila heeft op de paardemolen gezeten ze vond het super.

het eten gaat beter het was een tand die kwam en nu is hij erdoor niet eet ze weer vrij normaal gelukkig
lopen is nog steeds niet een paar stapjes maar heel voorzichtig maar het komt wel we hebben tijd

petra hoe voel je je ?
sandry ja stom van de echo's dat vervaagt na een tijd he zo'n afdruk
liesbeth fijn dat alles goed gaat je bent al een stuk over de helft het zal weer snel daar zijn

groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:14
Keun

zij er hier meiden eigelijk die enkele cyclussen hebben overgeslagen, tussentijds niet zwanger waren en achteraf toch bleken zwanger te zijn?

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 12:33
Sandry

Hallo meiden!

Hoe gaat het met ermee?

Keun, toen ik ontdekte zwanger te zijn van mijn eerste dochtertje, had ik al 3 maanden geen cyclus... ik dacht het zal wel de stress van het voorbereiden van mijn huwelijk zijn dat mijn regels uitbleven, maar nadat ik getrouwd was kreeg ik ze nog niet en was toen naar de gyn gegaan voor een kontrole, hij zag dat ik cysten had en bijgevolg produceerde mijn baarmoeder geen hormonen..
Ik en mijn man wouden graag voor een kindje gaan na getrouwd zijn, maar we moesten het nog wat uitstellen wegens een operatie dat gepland was binnen een aantal maanden (niets ernstig hoor).
Maar toch, die keer dat ik naar de gyn was geweest, een paar dagen nadien waren we toch onvoorzichtig geweest.
Een paar weekjes later had ik allerlei kwaaltjes, maar ik dacht absoluut niet aan een zwangerschap, toch na een telefonisch contact met de gyn had hij mij aangeraden om een testje te doen..
Awel, de ochtend nadien 2 dikke strepen! Natuurlijk dolblij!
Dus, blijven hopen meid! Wanneer was de laatste keer dat je je cyclus had?
Sinds ik bevallen ben krijg ik mijn cyclus iedere maand, t'is geen cyclys van 28 dagen, maar het verschilt tussen 35-42dagen.

Petra, hoe gaat het daar? Ietskes beter? Nu Arnaud thuis is kan hij je wat vertroetelen hé!!

Ine, zalig die sauna hé! Hebben jullie je eens lekker kunnen vertroetelen!
Fijn dat Mila haar tandje erdoor is, dan had ze er toch serieus last van hé!!!

Liesbet, super dat het met spruitje goed gaat en dat die bloedklonter verdwenen is!! Leuk zo'n fotosessie van jou buikje en heel het gezinnetje erbij! Er zal wel een heel mooi resultaat uitkomen!!

xxxx

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:18
Keun

amai sandry ook een lange weg...
Ik heb de laatste keer mijn regels gekregen begin april, dus sinds ik gestopt ben met de pil...

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 18:33
petra

Heey meiden!

Jah, het is even geleden hé? We hebben hier nogal een druk weekje achter de rug, hebben echt superveel geproficteerd van mijn mannetje zijn kort verlof. Zo zijn we naar zee geweest, lekker gaan zwemmen, shoppen, naar de speeltuin enzovoort. We hebben er alle 3 (neeh 4 ) echt van genoten!

Volgende week donderdag EINDELIJK de echo! Manman ik hoop dat de week een beetje omgaat, ben echt vreselijk onzeker geworden de laatste dagen. Geen idee waar het vandaan komt... Ik hoop dat alles goed is en dat we een mooi hartje zien kloppen en ukje zien zwemmen ! De misselijkheid is ietske beter geworden wel, duizelig ben ik nog steeds, bloeddruk bijna altijd 9/6, aan de lage kant dus...

Verder gaan we in september nog een weekje op verlof, lekker naar Zwitserland! Word wel plezant hoop ik !!!

Voor seffes komt mijn nichtje lekker babysitten en gaan wij een filmpje meepikken. Is al een eeuwigheid geleden!

Hoe gaat het met jullie en met de kleintjes?

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:46
ineke

hey

hier is alles ok
warm vandaag he ik wou haar zwembad zetten maar vrees dat het iets te warm is momenteel misschien tegen de avond wat ploeteren.
mila loopt nog steeds niet een paar stappen en dan laat ze zich vallen

petra spannend het is al bijna zover
ben benieuwd
fijn dat jullie zo genoten hebben van de week verlof en heeft vic zich ook gedragen ?

liesbeth hoe gaat het met jou?

hoe is het met valentina heeft ze nog veel bijgeleerd ?

groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 14:59
Sandry

Hallo meiden!!

Ja, wat een warm weertje hé! Valentina heeft al wat geploeterd in haar zwembadje. Hier alles ok. Vandaag om 17.45h heb ik afspraak bij de gyn, toen ze me de afspraakt geboekt hadden zeiden ze dat dit geen echo zou zijn.. wat dan wel..? we zullen zien!
Met Valentina alles prima, ze begint al veel te verstaan, zoals wanneer ze iets pakt, zeg ik haar dat terug op de plaats te zetten en dat doet ze dan ook, haar mondje afgeven na het eten, waar haar speelblokjes zijn en dan gaat ze die halen, is echt wel heel fijn om te zien dat ze beginnen te begrijpen!
Ze kan nu ook aan het sprietje drinken, dat kon ze dus nog niet!

Over precies 1 maandje gaan we op vakantie, joehoeeeee, ik zie er echt naar uit!

Ine, hoe gaat het met Mila, eet ze nog altijd even goed?

Petra, leuk dat jullie wat tijd samen doorgebracht hebben en wat fijn een paar daagjes aan de zee! Met Vic alles goed?

Liesbet, hoe gaat het met jou kinderen?

xxx

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 15:05
Sandry

Oooooooooooooooohh, ik ben iets heeeeel belangrijks vergeten te zeggen!!!

Ik heb spruitje vorige week woensdag voor de eerste keer gevoeld!!!
Ja, ik weet, ik vind 12 weken ook vroeg, maar het was zij of hij!!
Ik zat in de zetel en ik voel wat in mijn buik, ik dacht dat dat het mijn darmen waren, leg ik automatisch mijn hand op mijn buik en voel ik heel mini stampjes!! Ik deed mijn hand snel weg en je kon het echt met je ogen zien dat er iets stampte!!! Wat een mooi moment!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:30
Liesbet

sandry, leuk zeg. geniet ervan

Hier is alles rustig. Ik zit geplaagd met hoofdpijn.
De enveloppen voor de kaartjes zijn sinds gisterenavond geschreven. Nu rest ons enkel nog de cadeautjes voor in de klassen van Arne en Gauke. Maar met een beetje hulp zijn ook die volgende week klaar. En mario gaat vrijdag de kleedjes van de zolder halen, dan zijn we helemaal klaar.

Nu maar weer aan 't werk, tot later

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:52
Sandry

Hellooo

Hey Liesbet, wat een leuke buikfoto zeg!!!
Ik ben ook eventjes op je profiel gaan kijken en heb ook de nieuwe familiefoto gezien, heel mooi!!
Je bent al meer dan halverwege hé, omai wat vliegt dat snel!!

Gisteren naar de gyn geweest, ik heb dus eindelijk mijn gyneacoloog leren kennen! Een hele vriendelijke, is zelfs ook nog van Zutendaal!
Het was eigenlijk gewoon een onderzoek, we hebben met de doppler naar het hartje geluisterd en dat was prima, onderzoek was ook prima, bloeddruk ok.. moet nu gewoon om de 4 weken bij hem terug gaan.
Mijn volgende echo heb ik 19 augustus, maar de 28ste van de maand gaan we lekker eerst genieten van de pretecho, k'zie er naar uit!

Doeiiiiii

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:36
petra

Heey meiden, wat heerlijk dat jullie ook allemaal hebben genoten van het goede weer! Vic heeft ook lekker in het zwembadje gezeten eergisteren en gisteren. Kunnen Mila, Valentina, Itske, Gauke en Arne ook zo spetteren???

Ben nu pas terug van de echo. Alles was uitstekend! Ik zag stuitertje direct zitten en het hartje klopte mooi. Ohhh wat een opluchting was dat zeg! Jullie kunnen niet geloven wat een blok er van mijn hart viel!

Wat blijft dat prachtig om te zien zeg, ik was weer op slag verliefd. Verder bleek ik een een weekje verder dan gedacht, uitgerekend tussen 4 en 8 februari. Het kon zijn dat het nog wat zou schuiven, daarom plakte ze er nog geen vaste datum op... Tjah dat heb je met een onregelmatige cyclus ! Ik ben dus ongeveer 8 weken 4 dagen vandaag. Ons kleintje is een kleine 2cm. Daarom had ik dus waarschijnlijk ook al zo'n dikke streep op de test, 3 dagen voor mijn NOD...

Mijn nieuwe vrouwelijke gyn viel ook super goed mee en is volgens mij een heel lief mens. Verder nog wat uitleg over vanalles en nog wat, maar dat is een beetje aan me voorbij gegaan... Ik was ZO BLIJ! Jammer genoeg heeft ze het erg druk en was het wel een probleem om onze volgende afspraak te maken, maar het is dan toch gelukt. De 12 weken echo heb ik al over een kleine 3 weekjes al... Handig is dat ze nu wel direct alle afspraken/echo's van de hele zwangerschap heeft vastgelegd.

Omdat ik zo duizelig ben, heeft ze wel een bloedonderzoek aangeraden, wat ik dus ook meteen kon laten doen in het ZH (handig!). Ze dacht aan een ijzertekort... We horen het wel...

Zo, ik klim nog even op mijn blauwe/roze wolk...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:45
Sandry

Petra, zalig hé spruitje daar terug zien liggen!! Fijn dat alles ok gaat.. ik geloof wel dat dat een pak van je hart is, zo lang moeten wachten op een echo.. dan begin je op het einde nog te twijfelen hé.. Hebben jullie het al iemand van de familie verteld?
Een vriendelijke vrouw hé Dr. Mesens!? In augustus heb ik terug een echo bij haar.

Vandaag heb ik wat lichtjes hoofdpijn.. dat zullen we er maar bijnemen hé!

Fijn weekend aan iedereen!

xxx
Sandra

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:12
petra

Ja Sandry dr Mesens is echt super vriendelijk! Wat een verademing na zo'n vrek van een vent (de vorige gyn!). Ik begon idd erg te twijfelen ja ... Gelukkig is alles goed met ons boontje .

Volgend weekend zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd en dan geven ze groot feest, dan gaan we de rest van de familie inlichten . Er zullen er bij zijn die nogal gaan verschieten peins ik!

Je hebt al een pretecho gepland zie ik ? Dan kunnen jullie het geslacht ook al zien hé?! Spannend zeg! Waar gaan jullie ergens? Ben van plan ook snel een afspraak te maken voor een pretecho nl. . Ik denk dat wij voor een geslachtsecho gaan op 16 weken, en dan nog eens voor de gewone pretecho... Vond het vorige keer zo'n prachtige ervaring!!!

Ine & Liesbet alles goed met jullie? Drukjes?

[Laatst gewijzigd door petra - 04/07/2008 @ 15:13] - Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:06
Sandry

Oh leuk Petra, dan gaat het met jou nieuwsje erbij nogal een mooi feestje worden!!

yep, ik heb mijn pretecho in Lommel gepland! Ik heb het gevonden via internet, deze bureau heeft een eigen website. Maar op de website staat dat ze op 17 weken liefst geen geslacht zeggen...hhmmmm, t'zou dan toch al wat duidelijk moeten zijn niet..? Ik zou er dan wel een heleboel foto's en 4d echo's bij krijgen op dvd!
Ken jij nog andere plaatsen hier in Limburg waar ze dat doen? Zoals bv die geslachtsecho? Ik moet zeggen dat ik toch heel nieuwsgierig ben hoor!! En toch ben ik er iedere dag zekerder van dat het een jongetje is... ben echt nieuwsgierig of deze mother instinct klopt!

xxxxxxxxx

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:07
Sandry

Petra, als je eens wilt piepen voor de pretecho's in Lommel, ga dan maar eens kijken op

doei

[Laatst gewijzigd door Sandry - 04/07/2008 @ 22:09] - Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:10
Sandry

de website laat het mij niet toe om het webadres op schrijven, ik stuur je een pbtje.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:06
ineke

hey

hier ben ik nog eens
petra fijn dat alles goed is met het beebje is altijd weer een opluchting he

sandry ben echt benieuwd naar het geslacht je laat het ons toch wel weten he

hier zijn nu 2 tandjes erdoor en ze heeft weer last ocharme met eten en ook wel serieus wat diarree iemand tips voor de diarree wat te doen minderen ? is zielig
ze is gelukkig nog levendig
en ze loopt zo goed al kan al zeker 10 stappen zetten maar heel voorzichtig

geniet nog van jullie weekend

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >