Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2008 @ 23:28 Zepke | Hallo allemaal! Eindelijk even tijd om nog eens iets te posten! Ben ondertussen verhuisd en begonnen op m'n nieuwe werk. Alles was zo rommelig en druk dat ik geen tijd vond om even langs te komen!Proficiat Lotje met je en !! Leuke namen trouwens! Ik had het niet verwacht eigenlijk! Goed dat alles goed verlopen is en dat de kleintjes het zo goed doen!!! Probeer goed te rusten zodat je extra van ze kan genieten eens ze thuis zijn!!! Mooie foto's!!Sorry dat ik op de rest even niet reageer (ik kom zo snel mogelijk terug) maar ik ben doodmoe van de verhuis en het nieuwe werk. Dus ik kruip maar weer in bed! Groetjes, Zepke |
| 04/09/2008 @ 10:39 Rien | Gelukkige verjaardag voor Deniske!!!!!! |
| 08/09/2008 @ 16:57 Rien | Fleur en Petitje, Geen zin om te gaan babyzwemmen in Hengelhoef? de gezinsbond organiseert het op een zondagochtend. zo gauw ze 10 inschrijvingen hebben, kan het van start gaan. Als je bij de gezinsbond bent kost het 60 euro (dacht ik) voor 10 lessen, anders 70 euro. Groetekes, Rien |
| 10/09/2008 @ 21:46 Zepke | Hallo allemaal! Ja, ja, eindelijk verhuisd!! We genieten er echt van! Alles geraakt stilaan op orde. We hebben nog wel dingen waarvan we nog niet echt weten waar we ze willen steken/leggen/hangen etc. maar daar vinden we wel een plekje voor! 't Is wel een beetje wennen aangezien we nu een beetje verder wonen van de crèche en mijn werk en mijn ouders. Het is 's avonds dus altijd haasten om tijdig thuis te zijn zodat Enid op een degelijk uur kan eten. De 2 dagen dat ze naar de crèche gaat eet ze warm 's middags dus kan ze vroeger eten 's avonds. Maar op de andere dagen eet ze 's middags een boterham dus moet ik 's avonds snel koken zodra we thuis zijn. Ik moet dus nog een ritme vinden, want als ze naar school gaat moet ze altijd 's avonds warm eten...Met de is ook alles goed. Ze lag drie weken geleden wel in stuit, met haar poep naar beneden, maar ze had nog tijd om te draaien. Volgende week woensdag moet ik terug op controle. Ik ben eens benieuwd of ze dan gedraaid is. Ze zit in elk geval ook niet stil. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat ik moet platliggen. Goed, hé? Ook al ben ik nu van job veranderd en ben ik net verhuisd (stress met hopen dus)! De gynaecoloog zei dat dit kwam omdat ze in stuit ligt en erg hoog in mijn buik zit. Ze mag best wel omdraaien maar ze mag ook zeker hoog blijven zitten. Mijn ribben voelen soms aan alsof ze vol blauwe plekken staan. Dat heb ik nooit gehad met Enid! Ik heb nog geen enkele kuitkramp gehad en die had ik bij de vleet met Enid! Het zuur begint nu soms wel. Da's minder leuk, maar over het algemeen heb ik nergens last van! Ik blij natuurlijk!Met Enid is ook alles Voor de rest ben ik 's avonds altijd druk in de weer met de huishoudelijke taken waar ik bij mijn ouders niet aan moest denken (dank u, mama) maar nu wel terug voor sta. 't Is een ritme zoeken, hé, dus dat gaat ook wel lukken, maar daardoor geraak ik hier dus niet vaak (en als ik hier geraak dan lees ik een beetje en daarna is de fut helemaal weg en dan kruip ik in bed). Hopelijk verbetert dit allemaal eens ik alles een beetje gewoon ben en als ik bevallen ben?Ik ben blij dat Rien af en toe een berichtje komt posten Dat doet me een beetje denken aan vroeger, toen we allemaal verslaafd leken aan dit forum en sommigen zelfs op het werk stiekem berichtjes postten (ik dus)... waar is de tijd! Da's alweer meer dan 2 jaar geleden!!Ik ga nu dus maar me klaarmaken en in bed kruipen! Morgen moet ik er weer vroeg uit!Groetjes, Zepke |
| 11/09/2008 @ 15:47 Rien | Petitje, Verantwoordelijke is Marcus Werrebrouck en telefoonnummer is 0 4 8 5 / 7 2 7 4 4 7 Zodra ze 10 personen hebben, kan de cursus van start gaan. Groetjes, Rien |
| 11/09/2008 @ 15:53 petitje ![]() | he rien, ga jij ook dan? |
| 11/09/2008 @ 16:26 Rien | Ik heb me al ingeschreven om zondags te gaan ja. kan ook op zaterdag trouwens, maar op zondag hadden ze al meer kandidaten en ik hoop dat we snel kunnen beginnen. |
| 11/09/2008 @ 16:27 Rien | tis wel vroeg: 9u of half 10 (lag geloof ik nog niet vast) en duurt een half uurtje. |
| 12/09/2008 @ 14:33 Rien | hahahahaha fleur, lig hier in een deuk met de meest gezochte ... maar eerlijk: ik was wel wat verschoten van mezelf dat ik dat niet gehoord heb ... mijn hoofd is er echt niet bij tegenwoordig ... en bizar dat ik stientje haar stem gewoon herkend had!!!!!!! lotje, vroeg me ook al af hoe het met jullie is. is je dochtertje nog in het ziekenhuis? seg, petitje en fleur. misschien stomme vraag he maar zijn jullie al bezig met een kleuterschool en buitenschoolse opvang? schoot me van de week te binnen dat het misshcien niet stom is om dat al te doen? F ga ik naar het klei ne ath e neum sturen in has selt (ja, ik splits de namen wat voor de anonimiteit). daar is voor- en naschoolse opvang maar vakanties zijn natuurlijk een probleem. collega van me haar kindje gaat voor vakanties en woensdagnamiddag naar de hum mel tjes. was nu aan het denken van F daar al in te gaan schrijven. |
| 12/09/2008 @ 15:51 Rien | Aloha, Ah ben zelf naar ath e neum gegaan en dat is een supergoede school! Geen kath onderwijs voor ons want wij zijn niet gelovig. Ik werk zelf nu in Has selt (kleine ring). Wat je daar zegt van naar school sturen in eigen dorp. Ik ben het daar zeker mee eens, maar waar wij nu gaan wonen (ja, hebben ander huis gekocht) daar wil ik mijn kind niet naar school sturen . Hopelijk zal hij daar wel naar lokale jeugdbeweging of sportclub gaan, dan zullen die vriendjes ook wel komen he. Desnoods zit zijn sociaal leven in has selt. Heb ik geen problemen mee aangezien mijn hart daar ook nog steeds ligt. ![]() heb je al gebeld voor babyzwemtoestanden? |
| 16/09/2008 @ 22:29 Zepke | Hallo allemaal! Lotje, super dat je dochtertje nu ook thuis is! Nu is het gezinnetje compleet, hé? Ik kan geloven dat je het erg druk hebt met twee kindjes, huishouden, bezoek, etc! Maar je "klinkt" heel opgewekt en enthousiast dus dat zit wel goed! Zeker nieuwe foto's komen posten, hé!!Fleur, toen ik Enid vanmorgen uit bed haalde stond ze ook vol muggenbeten Haar hele gezichtje stond vol! Zelfs op haar oogleden en oorlellen! Zo zielig! Ik heb ook een spray in haar kamer gespoten. Het is iets speciaal voor kinderen, met plantenextracten. En ik heb muggenzalf op haar beten gedaan. Hopelijk is het morgen beter! Een paar weken geleden stonden zo haar voetjes en enkeltjes ook vol beten. Maar ik heb de mug gevonden en doodgemept toen ik haar in bedje ging leggen! Goed, hé?Jullie zijn vroeg bezig met het zoeken naar kleuterscholen en BSO! Ik ben er pas mee bezig en Enid gaat al bijna gaan! Waarschijnlijk pas na de krokusvakantie en ze is nog niet eens ingeschreven... We gaan haar naar het schooltje brengen van het dorp waar mijn ouders wonen (dorp naast het onze). Daar ben ik zelf ook geweest. We doen dat omdat het secundair onderwijs daar heel erg goed is.Morgen moet ik om 8u20 op controle bij de gyn! Normaal vandaag om 18u45 maar ze belden me dat het niet door kon gaan. Nu moet ik morgen in het ziekenhuis ipv in haar praktijk. Dat vind ik niet zo leuk want daar zijn de wachttijden altijd veel langer... Hopelijk geraak ik om 9u op mijn werk!Groetjes, Zepke |
| 25/10/2008 @ 23:32 Zepke | Hallo allemaal! Even een snelle noodkreet! Ik moet binnen een twee weken bevallen (alles in order trouwens) maar we twijfelen nog altijd over de naam!! Kunnen jullie misschien helpen? Wat past er het beste bij Enid uit ons lijstje (of hebben jullie nog een ander idee?): - Lilith - Erin (uitgesproken Eerin) - Meri - Merit - Eowyn We wilden het liever onder ons uitvechten en de naam pas bekend maken als ze geboren is maar we geraken er echt niet uit... Mijn man heeft het liefst Lilith of Eowyn, maar ik twijfel. Bedankt alvast voor de hulp! Groetjes, Zepke |
26/10/2008 @ 08:52 ![]() | Zepke* Ik vind het mooiste Erin passen! Zet hem op hé meid! lieveke |
| 26/10/2008 @ 12:10 Rien | Zepke, Goh het is bijna aan jou zeg!! Fijjjjjn ik help GRAAG met de namen!!! ![]() Lilith vind ik een prachtige naam en Erin was altijd mijne favoriet als kind. Enige twijfel die ik bij laatste naam heb is hoe ze hem hier in Vlaanderen gaan uitspreken ... Succes meid!!!! |
| 27/10/2008 @ 12:50 isabel ![]() | ik vind - Merit - Eowyn het best passen en ook zoals petitje zegt niet te veel op enid lijkend Isabel |
| 27/10/2008 @ 23:57 Fleur | Hallo, Ook ik kom hier nog eens piepen..was eigenlijk nieuwsgierig of Lotje nog eens is langsgeweest.. mr ze is niet te bespeuren . Ik zal haar nog eens een mailtje sturen. Ja Zepke nu is het bijna jou beurt !! Ik vind Merit .. het mooiste mr ik zou het Merith schrijven . ![]() Erin vind ik zo lijkend op Enid .. Maar jullie moeten kiezen he !! Omdat ik hier niet zo dikwijls passeer wens ik je alvast heeeel veeeel geluk met de bevalling ! Lieveke: oei je hebt het precies zwaar met Paulientje.. en het is idd nog een licht gewichtje, mr ze zal dat zeker vroeg of laat nog inhalen. Zo aerosollen heb ik gelukkig nog niet aan de hand gehad met St.. Fe wel he .. mr ik heb dat van de week bij de onthaalmoeder gezien, ocharme voor de kleintjes want ik zie St nog niet stil zitten. Zo 2 kleintjes in huis is precies echt niet te onderschatten .. Rientje .. het HSLT's zoekmachientje.. ( sorry ik vind het nog altijd hilarisch ;);) ![]() Ik heb je al dikwijls willen mailen mr het is wel altijd iets.. Hoe is het ondertss met je huis .. en met F ?? Ik had je auto van de week nog zien staan toen je hem ging ophalen.. ik stond er voor de deur in de file ![]() Petitje : idd ze worden snel groot he .. en elke dag is er wel iets anders dat ze ontdekken.. echt een super tijd vind ik het !! Hier alles zijn gangetje.. St is echt een poppemie maar met karakter ! Van de week gingen we nr de speeltuin en het ging bergaf dus ik wou haar handje nemen omdat ze mss anders zou vallen .. god jongens .. ze gooide haar op de grond en brullen, met haar voeten slaan niet normaal. Ik schaamde me dood !! En nu thuis heeft ze dat ook al 2 keer gehad he .. ik weet soms niet hoe ik erop moet reageren.. ale ze kan toch nog niet in de peutertijd zitten he .. ![]() Rien , Petitje : slapen jullie kapoenen nog veel ?? Hier in de namiddag nog een klein 1,5u en that's it .. en dan 's avonds probeer ik haar er tegen half 8 - 8 uur wel in te leggen en dan slaapt ze meestal tot 07u. Behalve de laatste 2 weken .. ze heeft nu al 3 oorontstekingen gehad .. dus ook 3x AB. ik ben er eigenlijk grandioos tegen mr het moest wel. Dus ze is nu in zo'n ritme dat ze 's nachts wakker word en voor het minste ne gil geeft omdat ze weet dat ik opsta... Vrees dat ik van mijn hart even een steentje moet maken en haar dat terug moet afleren. En als het duren blijft moet ze voor buisjes gaan.. maar help ik vind haar nog zo klein om haar onder verdoving te brengen. Voila.. ga jullie laten. Knuffs XX |
| 03/11/2008 @ 21:44 Zepke | Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties ivm de naam Alles goed hier trouwens! Rond en ongeduldig Van mij mag ze nu al komen!Groetjes, Zepke |
| 04/11/2008 @ 15:02 Rien | amaaaai Petitje, zalig zo een kindje dat zo lang slaapt!! Hier is F garantie om 6u30 wakker en ligt er om 19u in. Door de week is dat ideaal, want hij moet er dan ook uit maar in het weekend dus niet he ... ![]() zepke: doe da goe he meid!!! fleur: oei, zoveel oorontstekingen zeg! F had er ook 3 op half jaar tijd. Volgende keer ga ik ook naar nko-arts om advies te vragen of buisjes nodig zijn. Kindjes kunnen daar echt van afzien he. Stapt S nu eigenlijk? Ja zeker he? Onze F zit momenteel in de sh** Vannacht overgeven en vanmorgen kaka tot onder de oksels ocharme ... maar hij is niet ziek van uiterlijk of doen. Bizar. Hij maakt enorme sprongen ivm stappen. Echt heel leuk om te zien hoe snel ze ergens mee weg zijn. Op kleine maand tijd is dat kind echt stevig gaan stappen zo aan tafeltje en achter wagentje. hij wil nu ook niet liever dan heel de tijd staan en opstaan. Ik heb hem al gezegd dat ie mag stappen vanaf januari. Dan zijn het solden Hij stapt nu thuis binnen enkel met bobuxjes omdat dat toch nog altijd het beste is (uitgezonderd blote voeten). Lotje: Hoe is het met de twin!!! |
| 07/11/2008 @ 16:06 Zepke | Hallo allemaal! Even een kort berichtje want ik moet zo ons Enid gaan halen in de crèche en dan naar de oma en opa gaan. Oma is jarig dus we gaan haar kado brengen en daarna gaan mijn man en ik quizzen (doen we paar keer per maand) en Enid blijft slapen bij oma en opa. Dus ik heb niet veel tijd... Is er iemand die een geboortekaartje wil ontvangen met de post of liever per e-mail? Ik ben alle adressen kwijtgespeeld tijdens de verhuis!! Ik heb dus al m'n vrienden en familie al moeten bellen en e-mailen met de vraag naar hun adres. Hihi! Geven jullie jullie postadres of e-mailadres even door (via privégesprek misschien best) zodat ik die ook aan mijn lijst kan toevoegen? Binnenkort duikt mijn adresboekje wel weer op, net als ik het niet meer nodig heb! Hihi! Bedankt alvast!!Groetjes, Zepke |
| 10/11/2008 @ 10:19 isabel ![]() | hallo zepke ik wil wel een ontvangen maar kan je geen prive berichtje sturen voor mijn adres. Isabel |
| 13/11/2008 @ 14:57 Zepke | Hallo allemaal! Ja, ja, nog altijd rond en gezond Vandaag bij de gyn geweest! Gaat forse baby worden, ze heeft haar vandaag niet "gemeten" maar vorige week zou ze al 3kg700 gewogen hebben dus dat beloofd... Ik heb nu 2cm ontsluiting en ze zit nog een beetje lager, maar voor de rest lijkt ze daar nog super goed te zitten. Afwachten maar! Misschien vannacht want 't is volle maan! Niet dat ik bijgelovig ben, maar dat wordt toch gezegd, hé? Als ze er volgende week woensdag niet is, dan moet ik 's avonds binnen gaan en dan leiden ze me donderdag in. Dan ben ik 10 dagen overtijd en dat is zowat de maximum, zei m'n gyn, maar ze leek wel te geloven dat ons meisje al eerder zal komen. Misschien ben ik nu ook wat gerelaxter nu ik weet dat ze er ten laatste volgende week donderdag zal zijn!Lieveke, leuk dat Paulien bijna kan rollen! Ik ga nu eventjes rusten, denk ik, want ben serieus moe ![]() Groetjes, Zepke |
| 19/11/2008 @ 12:02 isabel ![]() | en zepke al bevallen?? of moeten ze je morgen toch inleiden?? Lennert heeft al weer zijn volgende oorontsteking te pakken |
| Gisteren @ 12:55 isabel ![]() | zepke is dan toch al bevallen op 18 november Lilith is een flinke meid van 3.690kg en 51 cm |
| Gisteren @ 13:07 petitje ![]() | Dikke proficiat voor Zephke en gezin! |
| Gisteren @ 19:24 Rien | Lilith is een fantastische naam zepke, dikke proficiat aan papa mama en de grote zus!!!!! |
Vandaag @ 14:24 ![]() | Zepke* Dikke proficiat met je tweede dochter meid! En hoe reageert Enid? lieveke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????
Ben ondertussen verhuisd en begonnen op m'n nieuwe werk. Alles was zo rommelig en druk dat ik geen tijd vond om even langs te komen!
en
!! Leuke namen trouwens! Ik had het niet verwacht eigenlijk! Goed dat alles goed verlopen is en dat de kleintjes het zo goed doen!!! Probeer goed te rusten zodat je extra van ze kan genieten eens ze thuis zijn!!! Mooie foto's!!
maar ik ben doodmoe van de verhuis en het nieuwe werk. Dus ik kruip maar weer in bed! 

We genieten er echt van! Alles geraakt stilaan op orde. We hebben nog wel dingen waarvan we nog niet echt weten waar we ze willen steken/leggen/hangen etc. maar daar vinden we wel een plekje voor! 't Is wel een beetje wennen aangezien we nu een beetje verder wonen van de crèche en mijn werk en mijn ouders. Het is 's avonds dus altijd haasten om tijdig thuis te zijn zodat Enid op een degelijk uur kan eten. De 2 dagen dat ze naar de crèche gaat eet ze warm 's middags dus kan ze vroeger eten 's avonds. Maar op de andere dagen eet ze 's middags een boterham dus moet ik 's avonds snel koken zodra we thuis zijn. Ik moet dus nog een ritme vinden, want als ze naar school gaat moet ze altijd 's avonds warm eten...
met de huishoudelijke taken waar ik bij mijn ouders niet aan moest denken (dank u, mama) maar nu wel terug voor sta. 't Is een ritme zoeken, hé, dus dat gaat ook wel lukken, maar daardoor geraak ik hier dus niet vaak (en als ik hier geraak dan lees ik een beetje en daarna is de fut helemaal weg en dan kruip ik in bed). Hopelijk verbetert dit allemaal eens ik alles een beetje gewoon ben en als ik bevallen ben?
Dat doet me een beetje denken aan vroeger, toen we allemaal verslaafd leken aan dit forum en sommigen zelfs op het werk stiekem berichtjes postten (ik dus)... waar is de tijd! Da's alweer meer dan 2 jaar geleden!!
mr Zepke : idd een hele aanpassing voor Enid nr een nieuw huis verhuizen .. bij je ouders weg .. , en dan achtereen nog een zusje bij .. mr kinderen passen hun wel snel aan he .
. Hopelijk zal hij daar wel naar lokale jeugdbeweging of sportclub gaan, dan zullen die vriendjes ook wel komen he. Desnoods zit zijn sociaal leven in has selt. Heb ik geen problemen mee aangezien mijn hart daar ook nog steeds ligt.
maar zoals Fleur al schreef het is echt drukte hier...tussen de voedingen door moet ik mijn huishouden op orde krijgen,kraamvisitie ontvangen en naar de winkel enz. dus tis even erg druk hier...
ze zijn echt heel lief..Chayen is sinds vorige week ook thuis(op de uitgerekende datum na huis gekomen) en maakt het heel goed net als haar grote broer..
.
Nu is het gezinnetje compleet, hé? Ik kan geloven dat je het erg druk hebt met twee kindjes, huishouden, bezoek, etc! Maar je "klinkt" heel opgewekt en enthousiast dus dat zit wel goed! Zeker nieuwe foto's komen posten, hé!!
Haar hele gezichtje stond vol! Zelfs op haar oogleden en oorlellen! Zo zielig! Ik heb ook een spray in haar kamer gespoten. Het is iets speciaal voor kinderen, met plantenextracten. En ik heb muggenzalf op haar beten gedaan. Hopelijk is het morgen beter! Een paar weken geleden stonden zo haar voetjes en enkeltjes ook vol beten. Maar ik heb de mug gevonden en doodgemept toen ik haar in bedje ging leggen! Goed, hé?
Ik ben er pas mee bezig en Enid gaat al bijna gaan! Waarschijnlijk pas na de krokusvakantie en ze is nog niet eens ingeschreven... We gaan haar naar het schooltje brengen van het dorp waar mijn ouders wonen (dorp naast het onze). Daar ben ik zelf ook geweest. We doen dat omdat het secundair onderwijs daar heel erg goed is.
Van mij mag ze nu al komen!
Ik ben alle adressen kwijtgespeeld tijdens de verhuis!! Ik heb dus al m'n vrienden en familie al moeten bellen en e-mailen met de vraag naar hun adres. Hihi! Geven jullie jullie postadres of e-mailadres even door (via privégesprek misschien best) zodat ik die ook aan mijn lijst kan toevoegen? Binnenkort duikt mijn adresboekje wel weer op, net als ik het niet meer nodig heb! Hihi! Bedankt alvast!!