< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Chrysler Grand Voyager

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Chrysler Grand Voyager
04/07/2008 @ 14:29
Hilde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Voorlopig hebben wij nog "maar" 2 kindjes, maar als de natuur een beetje wil meewerken hopen we ten laatste in 2012 4 kindjes te mogen hebben. Als dat wil lukken, gaan we ook een grotere auto nodig hebben. Misschien zelfs al bij de overgang naar 3 kindjes (als alles goed loopt hopen we binnen een goed half jaar terug te beginnen proberen). En ik vroeg me nu af of er mensen zijn die ervaring hebben met de chrysler grand voyager. Mij lijkt dat wel een leuke auto voor met 4 kinderen, maar heb je dan nog voldoende kofferruimte over? Wat mij betreft zou er toch nog gemakkelijk een duo-buggy én wat extra bagage in moeten kunnen. Lukt dat vlot of is dat "passen en meten"? Graag ervaringen dus!

Bedankt alvast,
Hilde

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 17:23
Whiterose

hey hey.

Toen ik net zwanger was zijn wij ook gaan kijken voor een grand voyaer.
Hij ziet eruit als een stoere auto,en nog steeds als ik hem zie vind ik hem te gek,alleen volgens een eerlijke auto dealer,konden wij er beter geen nemen.
Geen 2e hands in iederegeval,Het bleek dat die auto's vaak snel stuk gaan en dat er dan een nieuwe versnellingsbak in moet die bijna niet te krijgen is,dat ze vele kleine dingen mankeren en veel onderdelen super duur zijn en uit america moeten komen als er wat stuk is.
Helaas... na veel zoeken op i-net bleek ik steeds meer van zulke verhalen te horen & te lezen,dus wij hebben er vanaf gezien.
Wij hebben nu een een renault senic megano ook soort mpv achtig model alleen maar voor 5 personen,wel een heerlijke ruime kofferbak!!

Succes met zoeken,

Groetjes nadine

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 19:37
Connie

wij hebben een volkswagen bus idiaal voor 7 pers kinderwagen niet inklappen zo erin zetten ook voor de tweelingwagen zeer geschikt
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 23:16

Wij hebben nu 4,5 jaar onze Chrysler Voyager en tot nu toe nog geen grote stukken gehad hoor.
Die 'eerlijke' autodealer lijkt me er niet echt wat van te kennen hoor
De stukken zijn gewoon overal te vinden hoor. En niet enkel bij Chrysler dealers, in gewone autoshops tegenwoordig zelf!!!

Ik ben content van onze wagen, al mocht er wel wat meer ruimte zijn.(maarja, het kan natuurlijk altijd wel beter en groter...)
De grand voyager gaat uiteraard sowiso groter zijn dus wellicht ook meer kofferruimte.

Veel succes ermee

xxx

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 10:47
Hilde

Alvast bedankt voor deze reacties!
Nog geen flauw idee wat we gaan doen hoor, maar we hebben natuurlijk nog wel veel tijd... We dachten ook nog wel aan een 'mazda 5', maar mijn man denkt dat die toch wat te klein zal zijn...
En anders zal het zo'n busje worden...

Hilde

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]