Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 10:13 Lieke ![]() | Anne, een hele dikke proficiat!! Geniet maar van je kleine meid!! |
| 27/06/2008 @ 14:23 Lieke ![]() | Ik ben juist terug van het ziekenhuis, mijn suikerwaarden waren heel goed, ik moet vanaf nu maar 2maal per dag prikken ipv 4maal. Ik ben echt super-content! |
| 27/06/2008 @ 15:50 Lieke ![]() | Even om te melden dat er nieuwe fotootjes op mijn profiel staan! |
| 28/06/2008 @ 13:10 Leen | Hallo! Amaai anne, het is echt wel snel gegaan hé! Ze heeft wel effe op haar laten wachten, maar eens ze beslist had om te komen, moest het snel gaan precies! Lieke, nu begint het voor u ook af te korten hé!!! Wel goe da ge maar 2 keer per dag meer moet prikken! Mooie fotootjes van Ella trouwens! Die groeit ook wel snel! Els, mijn huisdokter luisterde toch ook naar het hartje, dus ik hoop dat die van u dat ook zal doen! Veel succes voor de rest, hoop da ge ni meer te veel moet overgeven!! Hier gaat alles goed. Cisse slaapt flink door, meestal 8 uur of langer aan een stuk. En overdag is hij dan redelijk veel wakker, en ligt hij te vertellen tegen zijn knuffels, of ligt hij op zijn speelmat (met boog over) tegen de diertjes te slaan. En lachen en kirren kan hij als de beste! Net telefoon gehad van zijn meter of ik nog kleertjes wou hebben. Komt goed uit, want we moeten echt wel aan de 68jes beginnen, en daar hadden we er nog ni veel van! Doet da nog goe allemaal hé! Leen x |
| 02/07/2008 @ 15:51 Leen | Hallo! Hier gaat alles nog goed! Inderdaad ook soldenkoopjes gedaan!!! Onze Cisse is gisteren gemeten en gewogen: 63,5 cm en 7,440 kg!!! Ik had 7 kg geschat, dus da was wel even verschietn! Maar hij volgt de curves mooi, dus alles is in orde! Overdag slaapt hij ook steeds minder, maar zijn nachtjes doet hij wel goed. Alleen heeft hij het ploegensysteem van de papa ook al door... De wekker gaat om 5 uur en meneer is ook al daar... En als Geert de late heeft slaapt hij gewoon door 's morgens... Dus ja... Ligt ook wel aan de wekkers hoor, Geert heeft 20 minuten nodig om wakker te worden, dus de wekker (meestal 2 zelfs) tuut om de 5 minuten... En Cisse ligt nochthans in een andere kamer met de deur toe... Maar dan eet hij een half uurtje en dan slaapt hij weer voor 4 uur, dus het valt allemaal nog wel mee! Lieke, ik hoop voor u dat het ni te warm meer wordt! Kan me best voorstellen dat dat niet zo aangenaam is!! Veel sterkte! Leen x |
| 03/07/2008 @ 12:29 Leen | Welkom Méline! Ik heb je verhaal gelezen, en ik heb heel veel respect voor u! Chapeau da ge het helemaal alleen aandurft! Ik hoop dat uw beebjes nog een beetje willen blijven zitten, das altijd beter hé! Veel succes! Ik ben van Laakdal (Klein-Vorst) trouwens. Leen x |
| 04/07/2008 @ 09:18 Leen | @Els: Wij hebben er voor gekozen om Cisse direct in zijn eigen kamertje te leggen, net omdat Geert in ploegen staat (+bijberoep) en dus heel onregelmatige opsta-uren heeft. En om het voor Cisse zijn ritme iets makkelijker te houden, ligt hij dus in zijn eigen kamer (recht tegenover onze kamer, met babyphone). Ook omdat Geert met de vroege er om 5 uur uit moet, en dan werd hij 's nachts ni te veel wakker als ik moest eten geven (das nu wel voorbij). In Cisse zijn kamer staat ne schommelstoel, dus wij hadden het 's nachts best wel gezellig met ons tweetjes! En BV in bed vind ik ni zo gemakkelijk... Liggend lukte het toch ni goe bij mij, en meestal viel ik dan al in slaap terwijl Cisse nog aan het drinken was... Dus de schommelstoel (en als het boven te warm was gingen we beneden in de zetel zitten) waren ideaal voor ons! Maar daar maakt iedereen zijn eigen keuzes in hé! Kindje bij op de kamer zal ook wel zijn voordelen hebben, maar ons leek dit de beste oplossing! Leen x |
| 06/07/2008 @ 19:07 *anne* ![]() | Hey! Ik heb wat fotokes op mijn profiel gezet van ons prinsesje. Wie zin heeft kan altijd eens een kijkje gaan nemen. Groetjes |
06/07/2008 @ 23:47 ![]() | ben gaan zien naar de fotokes!! mooi zeg!! waar ben je bevallen Anne?? Alles goed verlopen? groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

.
Dus de verveling slaat snel toe en dan kom ik hier wat lezen en reageren 

en die doen dus enorm pijn. Ook is het zo dat ze aan de linkerkant beter drinkt dan rechts. Aan de rechterkant heb ik ook niet genoeg melk. Dus voorlopig probeer ik die borst extra te stimuleren met af te kolven. Maar weet niet of dit resultaat gaat hebben. Als er tegen volgende week niet meer melkproductie is aan de rechterkant dan zal ik enkel borstvoeding kunnen geven met links. Ik hoop ook dat mijn kloven snel zullen genezen.