< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » gaan ze met slapazak aan staan(1 jaar)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
gaan ze met slapazak aan staan(1 jaar)
04/07/2008 @ 14:54
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden

me zoon is 1 jaar!!

tot 8 maanden heeft tie in de bakerzak gelegn,zomaar van 1 op andere dag wil ie dat niet meer(pff gelukkig)maar heb ik m wel in de saf t sleep gelegt(kan ie niet draaien in bed,ben nog al een angstige in die dingen)

nou wil ik binnekort eens gaan proberen of ie los kan slapen,dus het hele bedje door kan draaien bij wijze van,,hihi

me zoon slaapt altijd aleen in romper met pyama,geen laken,geen deken,gene sokjes aan,alles trapt ie uit en weg!!

nou ben ik als de dood dat als ik m uit de safe sleep laat,hij gaat staan en zitten in bed en niet gaat slapen(nu slapat hij binne 5 min)

gana ze staan in bed met een slaap zak,of lukt dat niet!!!

graag reacties en adviezen,,

vriendin zei maak je toch een touw aan de zak vast,in het middens en die doe je dan om het matras heen,mara dat vind ik echt dood eng!de safe t sleep is spelciaal gemaakt dat ze niet kunne draaien enz,maar iets ana het slaapzakje naaien en vast maken vind ik griezelig!!

ik hoor het wel

xxjes miesje en e-j

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:11
Onze 2 boys

Online Status Stuur bericht
ja ze gaan staan met slaap zak aan.

Hier gelukkig geen inslaap problemen in de avond.
Maar s'morgens wanneer ik naar hun kamer kom zitten of staan ze op mij te wachten.

Je moet niet vast maken. Dat is erg gevaarlijk!
Laat het dan mooi zoals je het nu hebt als het anders niet wil.

Good luck

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 17:24
Butterfly

Hier ook rondlopen zelf met slaapzak. Zeker zo'n dunne voor de zomer.
Maar inslaapproblemen geeft dit eigenlijk niet. Zelfs als hij gaat rechtstaan dan gaat hij zelf terug liggen wanneer hij echt te moe is;

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 19:21
esther

Hier liep er ook een in zijn slaapzak nadat hij het ledikantje uitgeklommen was... Heb toen maar een bedje aangeschaft zonder zijkanten.
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:20
Astrid

Ja ze gaan inderdaad staan met een slaapzak. Maar wat geeft het. Mijn zoontje ligt soms ondersteboven, achterstevoren, op zijn buik of zij of rug. Maar hij slaapt in ieder geval ;-)

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 23:03
mupke

ja zoals al zovelen zeggen.. ze gaan staan met slaapzak. hier al vanaf 8 1/2 maand..
En niet vastleggen!!!!!

Groetjes linda

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 00:31
Marleen

vast leggen sowieso nooit doen. Maar waarom mag jouw zoontje niet draaien. Kan hij zijn hoofdje nog niet optillen of kan hij nog niet draaien??
Ik had echte buikslapers en op het moment dat ze zelf konden draaien was er geen houden meer aan En zodra ze een sterk nekje hebben is het buikslapen echt geen probleem meer zeker als ze een speen gebruiken.
Op het moment dat onze zoon kon lopen hebben we spijlen uit het bedje gezaagd en geleerd dat hij daar doorheen moest. Anders ging hij dus echt met de slaapzak klimmen
Andere opties is:
Slaapzak achterste voren aandoen (rits op de rug) Dan kan hij zelf niet uit doen
pajama bestaande uit 1 deel aandoen. Krijgen ze ook niet open
Majootje. Die trap je ook niet zo snel uit
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:57
Onze 2 boys

hier slapen ze ook alle twee op de buik.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 10:23
Davina

Marie en Roos gingen allebei staan met de slaapzak aan. Marie was ook een echte buikslaper. Volgens KenG is het ook niet erg als ze zichzelf kunnend draaien. Roos is een 'alle-zijden'slaapster. Die heeft alle hoeken van het bedje gezien voor ze inslaapt en dan is dat ook op een vaak rare manier. Al enkele keren zittend met het hoofd helemaal voorover tegen de voetjes... Of helemaal dwars in het bedje...
Uit het bedje kruipen kan ze niet. Daarvoor is ons spijlenbedje veel te diep. Marie heeft zelfs nooit geprobeerd om eruit te kruipen. Terwijl ze voor de rest in huis wel overal op en onder zat.
Vastmaken zou ik nooit doen. Hoewel ik iemand ken die dit heel lang met haar kinderen deed. Ik vind dat zo zielig, om maar te zwijgen over de risico's...

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:09
kelleke

idd gaan staan met een slaapzak doen ze. ik zou hem ook niet vastbinden hoor. vind ik persoonlijk nog al gevaarlijk. mijn zoontje ziet ook elke nacht is zijn slaap alle hoeken en kanten van zijn bed en kan ook in de onmogelijkste posities slapen. ik laat hem dat gewoon doen. hier is de slaapzak al weg sinds dat hij 1 is.ik doe hem gewoon een pyema aan en nu gaat hij dikwijls boven op zijn dekentjes liggen en dan dek ik hem gewoon terug toe als wij gaan slapen. je kan het altijd is proberen met een slaapzak.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 13:28
Elsje

Online Status
Onze zoon kan niet zonder slaapzak slapen. Hij komt dan niet in slaap. Hij heeft tot 8 maanden in de bakerzak geslapen en van af toen een gewone slaapzak.
Hij gaat ermee staan in bed, kruipt ermee rond en probeert nu te klimmen in zijn zak, tot groot vermaak van ons. Je hoort dan een plof als hij weer eens omvalt in bed en dan hoor je een heel nijdig kreetje

Wij laten hem lekker in zijn slaapzakje, als hij zich daar lekker in voelt en goed slaapt vind ik dat prima. Scheelt ons weer dekentjes en lakentjes bijkopen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]