< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » baarmoederhals half verstreken en 1cm opening

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
baarmoederhals half verstreken en 1cm opening
04/07/2008 @ 21:14
even anoniem

Ik post dit even anoniem omdat er anderen meelezen en ik wil toch nog dat de bevalling als een verrassing komt en ik niet de hele tijd bestookt wordt met telefoontjes of sms'jes

De titel zegt het al he. Vandaag op controle geweest en mijn baarmoederhals is half verstreken en ik heb een cm opening. Ik ben 37w 1/2 zwanger. 2 weken geleden zat alles nog goed dicht.
Nu is mijn vraag: 'kan dat nu elk moment in gang schieten? of duurt het dan nog een hele tijd?'
Wie heeft er ervaring mee?

groetjes
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bij mijn eerste zwangerschap was dat ook en heb toch nog rondgelopen tot en met een dag voor mijn uitgerekende datum. maar moest het wel rustiger aandoen van mijn geny.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:46
Tobberke

Online Status Stuur bericht
ik had vier weken geleden 2cm en twee weken geleden was dat al 3cm en nog loop ik rond ben benieuwd of ik de afspraak donderdag nog haal
Ik hoop allesinds van niet

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 06:34
hailey

hey
ik had 14 dagen voor de bevalling van mijn eerste ook 1 cm ontsluiting.
maar iedereen is anders, bij jou kan het vroeger beginnen é.
lastig é als je in alle ongeduld moet wachten op dat kleine wonder!
veel succes bij de bevalling
groetjes

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:02

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey bij mijn 2 de bevalling heb ik nog anderhalve week rondgelopen met 3 cm opening. maar het hangt af van persoon tot persoon denk ik. als je echt wil dat het nu in gang schiet moet je veel stappen en trappen maken dat helpt redelijk goed.
groetjes

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:33
Sabke

Online Status Bekijk profiel
@anoniem: hoever ben je nu? ik had op 35w ook een ingekorte bm-hals en 1,5cm ontsluiting en de gyne zei dat ik het niet speciaal rustiger aan moest doen en dat ik de eerste 2 weken zeker nog niet zou bevallen. heb nu donderdag op 38w terug een afspraak bij de gyne en hij zei vorige keer dat het goed zou kunnen dat ik nog steeds op 1,5cm zou zitten.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:57
Vally

Hey,
Ik loop ook al anderhalve week met een dikke 3cm ontsluiting en een flink verweekte baarmoederhals. Ik had ook gedacht dat ons boeleke er al lang zou zijn, maar je mag de hoop niet opgeven, misschien komt het bij jou wel vlug! Veel succes alvast,
Vally

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 13:58
Lief

Hallo!

Hier nog eentje: Ben 36 weken, kindje is zijn groei vooruit en heb sinds controle donderdagavond 4 cm opening, volledig verstreken baarmoederhals en weeën die (helaas) niet regelmatig komen. Zit dus sinds donderdagavond een beetje op hete kolen want de gyn zei dat het geen week meer ging duren. Toch blijven de "echte" weeën uit...
Mijn ventje werkt in Brussel (minimum anderhalf uur rijden vanuit Limburg)en is vrijdag al thuisgebleven van zijn werk... zonder resultaat. Hoe moet dit verder?
Moet ik juist plat gaan liggen en ontspannen of er goed tegenaan gaan?

Groetjes, Lief x
Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:40
Hartogin

Online Status
Dit had ik al met 31 weken en zie, nog niks hoor. Dit is mijn tweede, de eerste was er al met 34 weken, vandaar enigzins paniek. Ik zit nu dus al 2 maanden te wachten... wordt er knettergek van, dag in dag uit wachten, heb alles al gehad, baby is al een week of drie ingedaald, voorweeen, harde buiken, pijn in onderbuik, noem maar op! Maar het lijkt erop dat de beeb het ondanks alle onrust wel best vind binnen. Is voor de baby natuurlijk hartstikke goed, maar ik ben het goed zat! Als 't beebje er dinsdag nog niet is gaan we kijken of we het proces iets kunnen versnellen. Ik had dit nooit verwacht, maar het komt toch veel vaker voor! Succes en maak je niet al te druk, een te jonge baby is ook geen pretje!

Vermoedelijke bevalling op 13/07/2008.
Al 58 weken en 6 dagen zwanger (147.20% ver), nog 18 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]