[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/07/2008 @ 15:52 Tinny | Hoi iedereen, Kweet niet of hier al ooit een onderwerp over geweest is, maar ik zou graag alle natuurlijke opwekmiddeltjes eens samen willen zien. wie kent er enkele? Ik heb enkel gehoord van lange wandelingen en pikant eten... Wie kent er nog? groetjes |
| 01/07/2008 @ 15:55 Britt ![]() | Tonic of gini drinken, het binnenste van een ananas eten (het harde stuk), seks. Veel succes!!! |
| 01/07/2008 @ 16:34 Flore | bij mij heeft een grote wandeling het gedaan. We zijn een dag naar zee geweest, zeer veel gewandeld tot ik echt pompaf was, en 's avonds waren de eerste weeën er al. De dag erop had ik al mijn meisje in mijn handen. Ik ben nu terug zwanger en we gaan dit zeker herhalen enkele dagen voor de uitgerekende datum! Veel succes. Flore |
| 01/07/2008 @ 20:30 Mammie-D ![]() | wonderolie, trappenlopen en heel pittig eten |
| 01/07/2008 @ 21:07 sanne ![]() | Flore, veel wandelen zou idd helpen, maar was je dan niet bang dat jew vliezen daar zouden breken? Goh, ik durf nog amper naar buiten te gaan... het moest maar eens gebeuren! |
| 01/07/2008 @ 21:16 erika ![]() | helloww, toen ik moest bevallen van daan zei mijn moeder van veel sinaas te eten, met suiker.. kheb kilo's gegeten, maar toch niet echt geholpen hoor.. veel succes.. |
| 02/07/2008 @ 21:54 Barbara ![]() | Al 2 keer gewenste effect gehad van seks Zo begonnen, zo eruit gekomen... |
| 02/07/2008 @ 23:42 LunaMinoes ![]() | sex schijnt idd te helpen wat ik ook gehoord heb is ananas idd.. en bitter lemon.. succes |
| 05/07/2008 @ 08:06 El ![]() | Ik hoorde gister dat het drinken van olijfolie moet helpen... ![]() |
| 05/07/2008 @ 11:37 Safia | Seks lukt bij ons niet meer, doet ongelooflijk pijn! twee weken terug ben ik ook hele dag gaan wandelen en volgende dag had ik continue voorweeën en 1 cm opening. dus plat liggen, was te vroeg. Ik wil ergens dat het voorbij was want is idd zwaar en ergens anders wil ik dat gevoel nog niet missen.. |
| 07/07/2008 @ 17:24 binni ![]() | Gewoon de natuur zijn werk laten doen en niet te ongeduldig worden!!! |
| 07/07/2008 @ 17:35 mama van L. | Ik herken je gevoel maar hoe moeilijk ook, probeer vol te houden en te genieten van dit bijzondere in je buik. Het gaat zo snel voorbij! Mijn kindje is geboren na 4,5 uur van eerste wee tot geboren, heb maar 20 min hoeven persen. Het was heftig maar durf dit nog wel een keer aan. Maar niet meer met het middel wat ik trouwens niet ga vertellen... Ze had in het vruchtwater gepoept en ik weet zeker dat dit komt door mijn middeltje. Is trowuens niks bijzonders maar volgens mij krijgt je kleine het benauwd en poept in het vruchtwater. Gevolg: ik moest met 9 cm ontsluiting naar het ziekenhuis. Zag er erg tegenop maar is gelukkig meegevallen, het hoofdje komt er niet zomaar uit.Je baby maakt trouwens een stof aan die de bevalling laat beginnen als hij of zij denkt dat het tijd is. Ik doe het nooit meer zo. Dan maar lang afwachten.... |
[Reageer]

natuurlijk middeltjes bevalling opwekken

Zo begonnen, zo eruit gekomen...
Is trowuens niks bijzonders maar volgens mij krijgt je kleine het benauwd en poept in het vruchtwater. Gevolg: ik moest met 9 cm ontsluiting naar het ziekenhuis. Zag er erg tegenop maar is gelukkig meegevallen, het hoofdje komt er niet zomaar uit.