< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » natuurlijk middeltjes bevalling opwekken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
natuurlijk middeltjes bevalling opwekken
01/07/2008 @ 15:52
Tinny

Online Status
Hoi iedereen,

Kweet niet of hier al ooit een onderwerp over geweest is, maar ik zou graag alle natuurlijke opwekmiddeltjes eens samen willen zien.
wie kent er enkele?

Ik heb enkel gehoord van lange wandelingen en pikant eten...

Wie kent er nog?

groetjes
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 15:55
Britt

Online Status Stuur bericht
Tonic of gini drinken, het binnenste van een ananas eten (het harde stuk), seks.
Veel succes!!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 16:34
Flore

bij mij heeft een grote wandeling het gedaan.
We zijn een dag naar zee geweest, zeer veel gewandeld tot ik echt pompaf was, en 's avonds waren de eerste weeën er al. De dag erop had ik al mijn meisje in mijn handen.

Ik ben nu terug zwanger en we gaan dit zeker herhalen enkele dagen voor de uitgerekende datum!

Veel succes.
Flore
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:36

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Harde deel ananas, Masturbatie, sex met partner, Peterselie, Frambozenblaadjesthee, Wandelen, Warm/heet bad/douche, Om de dingen maar te noemen die ik ken..:) maar goed bij mijn jongste hielp dit al niks..dus tja het blijven paardemiddeltjes..Al zal ik ze ook nu weer gaan uittesten..:)Baad het niet schaad het niet

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:30
Mammie-D

wonderolie, trappenlopen en heel pittig eten

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:54

inderdaad wondermiddel hielp bij mij geloof ik weet je natuurlijk nooit zeker maar toch na het innemen had ik na 6uur mn kindje in mn armen
weet trouwens niet of wonderolie of ook wel rechinusolie genoemd iets natuurlijks is
het is trouwens online te koop via drogisterij.net

[Laatst gewijzigd door margrethk - 01/07/2008 @ 22:04] - Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:07
sanne

Flore, veel wandelen zou idd helpen, maar was je dan niet bang dat jew vliezen daar zouden breken? Goh, ik durf nog amper naar buiten te gaan... het moest maar eens gebeuren!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:16
erika

helloww,

toen ik moest bevallen van daan zei mijn moeder van veel sinaas te eten, met suiker.. kheb kilo's gegeten, maar toch niet echt geholpen hoor.. veel succes..

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:28
*tiamo*

op 37 weken was ik het zat en ben beginnen wandelen voor gek!!
Toen ik thuiskwam vielen de ween na een warm bad stil!!! dus dit hielp bij mij al niet.

Maar de dag daarna (zondag) nog een fikse wandeling gedaan,toen er terug ween opkwamen ben ik gini beginnen drinken (ferm tegen mn zin,want ik lust het helemaal niet!)
De dag erna (de maandag) had ik mijn zoontje in mijn armen!

Ik denk dat gini en schweppes en wandelingen echt wel effect hebben,als je al weenactiviteit hebt.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 15:07
mama tam

40 weken en 4 dagen overtijd, toch maar de tonic gekocht, en een wandeling gemaakt, kan alleen niet erg lang meer wandelen krijg er zo een spierpijn van, en ik wil de weeen niet beginnen met spierpijn!

groetjes Tamara

Oja en ik eet pruimen, beetje mijn darmen stimuleren, kan helpen, haha

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:54
Barbara

Al 2 keer gewenste effect gehad van seks Zo begonnen, zo eruit gekomen...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 23:42
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
sex schijnt idd te helpen wat ik ook gehoord heb is ananas idd.. en bitter lemon.. succes

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:30
Flore

Sanne,

wij wonen op een dik halfuurtje van de kust dus als mijn vliezen daar moesten breken hadden we nog tijd zat om terug te keren.
Ik was daar eerlijk gezegd niet bang voor en nu ga ik er ook niet mee inzitten om terug tot daar te rijden en een flinke wandeling te maken.
We hebben eveneens zo'n mooie herrinering aan onze laatste dag met z'n tweetjes, hebben toen de naam van ons dochtertje (die toen nog niet geboren was) in het zand geschreven en foto's van gemaakt. Hebben dit dan als uitnodiging gebruikt voor het doopsel.

groetjes

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:06
El

Ik hoorde gister dat het drinken van olijfolie moet helpen...

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:29
Sabke

heb halverwege mijn zwangerschap aan de gyne gevraagd of tonic de weeen opwekt, omdat ik dat toch wel graag drink, en hij zei dat je dan toch al zo'n 20liter per dag moet drinken voor er iets zou gebeuren. dus denk niet dat je dan nu opeens zou gaan bevallen omdat je enkele glazen tonic gaat drinken of de kern van een ananas gaat eten.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:37
Safia

Online Status
Seks lukt bij ons niet meer, doet ongelooflijk pijn!

twee weken terug ben ik ook hele dag gaan wandelen en volgende dag had ik continue voorweeën en 1 cm opening. dus plat liggen, was te vroeg.

Ik wil ergens dat het voorbij was want is idd zwaar en ergens anders wil ik dat gevoel nog niet missen..

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:15
miss boesy

teveel wandelen kan ook het omgekeerde effect geven,..
ik ken iemandt en door dat ze teveel bezig was bleef de baby zitten ...de gyn zei toen door dat je te actief bezig bent ,..denkt de baby nog niet te mogen afkomen,...

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:24
binni

Gewoon de natuur zijn werk laten doen en niet te ongeduldig worden!!!

Vermoedelijke bevalling op 07/09/2008.
Al 50 weken en 6 dagen zwanger (127.50% ver), nog 10 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:35
mama van L.

Ik herken je gevoel maar hoe moeilijk ook, probeer vol te houden en te genieten van dit bijzondere in je buik. Het gaat zo snel voorbij!

Mijn kindje is geboren na 4,5 uur van eerste wee tot geboren, heb maar 20 min hoeven persen. Het was heftig maar durf dit nog wel een keer aan. Maar niet meer met het middel wat ik trouwens niet ga vertellen...

Ze had in het vruchtwater gepoept en ik weet zeker dat dit komt door mijn middeltje. Is trowuens niks bijzonders maar volgens mij krijgt je kleine het benauwd en poept in het vruchtwater. Gevolg: ik moest met 9 cm ontsluiting naar het ziekenhuis. Zag er erg tegenop maar is gelukkig meegevallen, het hoofdje komt er niet zomaar uit.

Je baby maakt trouwens een stof aan die de bevalling laat beginnen als hij of zij denkt dat het tijd is.

Ik doe het nooit meer zo. Dan maar lang afwachten....
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]