[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 21:14 even anoniem | Ik post dit even anoniem omdat er anderen meelezen en ik wil toch nog dat de bevalling als een verrassing komt en ik niet de hele tijd bestookt wordt met telefoontjes of sms'jes ![]() De titel zegt het al he. Vandaag op controle geweest en mijn baarmoederhals is half verstreken en ik heb een cm opening. Ik ben 37w 1/2 zwanger. 2 weken geleden zat alles nog goed dicht. Nu is mijn vraag: 'kan dat nu elk moment in gang schieten? of duurt het dan nog een hele tijd?' Wie heeft er ervaring mee? groetjes |
| 04/07/2008 @ 21:46 Tobberke ![]() | ik had vier weken geleden 2cm en twee weken geleden was dat al 3cm en nog loop ik rond ben benieuwd of ik de afspraak donderdag nog haal Ik hoop allesinds van niet ![]() |
| 05/07/2008 @ 13:58 Lief | Hallo! Hier nog eentje: Ben 36 weken, kindje is zijn groei vooruit en heb sinds controle donderdagavond 4 cm opening, volledig verstreken baarmoederhals en weeën die (helaas) niet regelmatig komen. Zit dus sinds donderdagavond een beetje op hete kolen want de gyn zei dat het geen week meer ging duren. Toch blijven de "echte" weeën uit... Mijn ventje werkt in Brussel (minimum anderhalf uur rijden vanuit Limburg)en is vrijdag al thuisgebleven van zijn werk... zonder resultaat. Hoe moet dit verder? Moet ik juist plat gaan liggen en ontspannen of er goed tegenaan gaan? Groetjes, Lief x |
| 06/07/2008 @ 12:40 Hartogin | Dit had ik al met 31 weken en zie, nog niks hoor. Dit is mijn tweede, de eerste was er al met 34 weken, vandaar enigzins paniek. Ik zit nu dus al 2 maanden te wachten... wordt er knettergek van, dag in dag uit wachten, heb alles al gehad, baby is al een week of drie ingedaald, voorweeen, harde buiken, pijn in onderbuik, noem maar op! Maar het lijkt erop dat de beeb het ondanks alle onrust wel best vind binnen. Is voor de baby natuurlijk hartstikke goed, maar ik ben het goed zat! Als 't beebje er dinsdag nog niet is gaan we kijken of we het proces iets kunnen versnellen. Ik had dit nooit verwacht, maar het komt toch veel vaker voor! Succes en maak je niet al te druk, een te jonge baby is ook geen pretje! |
[Reageer]

baarmoederhals half verstreken en 1cm opening