< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
03/07/2008 @ 16:44
Marijke

Online Status Bekijk profiel
Hoi,
Ja hoor bij mijn zijn de doorgekomen vanmorgend
Erg, maar ben blij dat ik er weer tegenaan kan gaan binnen een aantal dagen. Dit was onze 1ste ronde, dus mss was het toch eerst even ontpillen he. Hoop dat iedereen snel raak mag hebben, we duimen he meiden. Nona, doe dat goed he, want volgens mij is je beebje er al of is het onderweg. Brrr spannend zeg

liefs allemaaal

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:31
Anne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
O Marijke, jammer! Had toch leuk geweest meteen raak, toch?!

Mama van Anouk, hoe is het kan je het nog uithouden om niet te testen. Vind het echt erg spannend. Zeker omdat het bij jou de vorige keer ook zo snel ging.

Dopey, wanneer ga je weer testen? Misschien was dinsdag net iets te vroeg....spannend.

Vind het leuk hoor al die dames die weer overtijd zijn.

Davke hoe is het met jou? Heb je al een tijdje niet gehoord.

Ginnie, dat verliefd zijn wordt elke dag meer hoor!! Geniet er lekker van!

Sas, hoe is het met je, je hebt er bijna een kwart opzitten. Voel je je goed??

Charlie, wat naar dat Ryan verkouden is. Hopelijk gaat het snel over vind het zo sneu als die kleintjes verkouden zijn.

Ann, alles goed met je??

Nu is het wachten op Nona wel heel spannend geworden...ik hoop dat ze het kindje al in haar armen heeft!!!

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:34
dopey

Hoi HOi

vandaag weer getest, helaas weer negatief en nog steeds niet ongesteld. Dan maar wachten to dinsdag als ik dan nog niet ongesteld ben, dit was bij mijn andere zwangerschap ook pas na een week teste ik positief. Maar heb het idee dat het daardoor weg blijft doordat ik er teveel aan denk en veel stress heb rond mijn bruiloft.

groetjes marielle

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:41
Anne

O nog geen nieuws van Nona...hoe zou het met haar zijn. Ben zo nieuwsgierig dat ik nog even moest kijken hoor. Ga nu lekker slapen....morgen weer een drukke dag, wil mijn huis helemaal spik en span hebben voor het weekend.

Dopey....spannend, hoop dat je nu ook gewoon na een week toch nog positief test!!!

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 07:51
Mama!!!

Heb deze morgen getest
En als je de test op hoogte van de ogen hield met vensters naar boven en in het licht zag je een hele lichte roze streep
Ik durf niet te hopen dus we testen gewoon volgende week nog is dan weten we het zeker hé

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 07:53
Mama!!!

bijna zwanger
--------------
Davke 24,be,1e kindje 11de ronde, nod 04/07/2008
Ellentje,22,be,2e kindje,1ste ronde laatste pil 29/05/08 -> Heeeeele lichte roze streep als je in licht houd, op hoogte van de ogen !!!!
Dopey 25,nl,2de kindje
Kiemenie 23,be,1e kindje, 1ste ronde laatste pil 13/02/08
Marijke 28,BE,3de kindje, 1ste ronde, nod: 06/07/2008
zwanger
--------
nona, 27,be 1e kindje,*geheim* 26-06-2008
sas, 26, be 1e kindje, 30-01-2009-->nekplooimeting 17-07-2008

bevallen
--------
Ellentje, 22,be 1e kindje, anouk 25/01/2008 !!!
anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!
lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!!
charlotte 27,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!!
engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!!
ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!!
ginnie,26,be,1e kindje, jarne 15/05/2008!!!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:04
Anne

O Mama van Anouk....spannend, kan je je nog bedwingen tot volgende week?? Misschien kan je het weekend nog een keer testen. Wat zou het mooi zijn zeg als het bij jullie weer meteen raak is succes en sterkte met het wachten he!!

Nog geen nieuws van Nona, ze zal zeker moeder zijn geworden anders was ze zeker nog een keer komen piepen
Hopelijk laat ze ons niet te lang in spanning he.

Hier verder geen bijzonderheden, ga gauw aan de slag heb het druk.

liefs,
Anne

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:54
ginnie

nona wat spannend!!!!!!!!!!!

ben weer weg,jarne huilt,het is allemaal nog steeds niks...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 10:10
Teddy_Kelly

Online Status
Gestopt en zo gelukkig !
Hoi hoi iedereen,

wil even goeiedag zeggen. Ben nieuw op dit forum. Ik en mijn ventje zijn ook gestopt met de pil dus we gaan er volledig voor.

Hopelijk krijg ik veel info van jullie kant.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 10:11
Mama!!!

welkom hier Teddy-Kelly !!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 10:37
Teddy_Kelly

Online Status
Dank u. Vanaf wanneer kun je eigenlijk de eerste syptomen zien/voelen dat je zwanger bent?

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:22
engeltje

hoi dames

ann wat sterk zeg voor je dat je dat allemaal doet voor je schoonmoeder. hoe gaat het nu met jullie en gaat het al terug beter met de borstvoeding? en met julie?

nona spannend zeg mss ben je nu al bevallen en heb je ondertussen je beebje bij je.

anne waarom moet je nog een maand wachten met gp en fp? is dat nog altijd met haar exeem te maken of zo?

mva spannend zeg anders eens testen met een testje van het kruidvat die zijn zeer gevoelig ik teste 5 dagen voor mijn nod positief.

ginnie wat sneu dat jarne nog niet echt beter is. is vast ook moeilijk voor jouw.

hier gaat alles enorm goed met jarne hij geeft sedert zaterdag zijn stem ontdekt en doet nu niet anders of " babbelen" echt zalig.

zo ga vlug nog een beetje verder doen ik ben bezig met strijken tot later mss

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 19:17
ann

Dag dames,

Ik kwam alleen even piepen of er nieuws is van nona? Volgens mij is ze bevallen anders hadden we ze nog gehoord...Ze ging maar 1 dagje in het ziekenhuis blijven als ze bevallen was dus ik hoop dat we snel iets zullen horen?Ik denk dat ze een dochtertje heeft gekregen

dames, ik zal morgen proberen te antwoorden op al jullie reactie's. En aan de nieuwe dames, ik moet jullie nog welkom heten. Sorry, is wat laat maar ik ben niet veel op het forum geweest (wat hektische omstandigheden gehad)

Met mijn borstvoeding is het niet zo goedik heb echt niet meer veel, ik hoop dat volgende week het beter gaat als alle stress enz..weg is.Nu drinkt ze 3flesjes bv en 2 flesjes FV.
Gisteren heeft ze wel voor het eerst maar 4flesjes gehad. Vandaag waren we ook op weg naar 4 flesjes maar ze heeft 1 flesje weer moeten overgeven (speelmat lag ook heel vol)

Zo, ik ga mijne was doen, ik geraak niet meer rond met al dat gedoe...

xxx
Ann

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 19:38
dopey

hallo goedenavond allemaal,

zo wat moest ik veel bijlezen als ik een dag niet kan kijken omdat ik op mijn werk ben, maar er gebeurd veel. Ik hoop natuurlijk voor jullie dat het allemaal snel lukt. Bij mij nog steeds geen maar ik durf niet meer te testen, bang dat het weer negatief is, heb elke keer het gevoel dat het komt, buikpijn, krampen en een opgeblazen buik. Ik heb echt een buikje gekregen en dat had ik bij Sylvain ook, maar ja dat zegt niets mijn partner zegt van wel en mijn collega's zeggen dat ik dikker geworden ben, het zou wel erg zijn, want k paste de laatste keer al niet in mijn trouwjurk!! Laten we hopen dat er een beebje in mijn buik zit en dat ik dan niet meer dikker wordt, hahahaha

verder het beste voor iedereen.

groetjes marielle

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:22
Anne

O Nona waar ben je? Hopelijk is alles goed met je! Ik hoop dat je een hele goede bevalling hebt gehad en je lekker aan het genieten ben van je kleintje.

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 09:23
dopey

Hallo allemaal,

ik weet het nu echt zeker ik ben niet zwanger heb gezegd dat ik de laatste test zou doen vandaag en die is negatief, dus ik ga er nu vanuit dat ik echt niet zwanger ben. Nu maar hopen dan dat de ongi komen want dan kunnen wij ons concentreren op de volgende ronde.
Het is echt balen ik ben 3 maanden om de 28 dagen ongesteld geweest en de afgelopen maand na 30 dagen. Maar nu zit ik al op dag 32.
Ow ik hoop dat het alsnog goed komt.

groetjes marielle

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 16:33
sas

dopey
wie weet, de moed niet laten zakken. ik teste ook maar pos op een week.
ik zal voor je duimen

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 17:08
nona

Hallo!

Ja, ik ben bevallen donderdag, om 23u44... Het was een lange arbeid, dus zijn we nog in het zkh, maar onze lieve Milla is er!! en koppig zacht meisje:) Ze is alsnog gedraaid... in sterrenkijker stuit, met een beentje onder haar poep, wardoor ze zich telkens weer opduwde tussen de weëen.

Het volledige verhaal volgt nog, maar alles is uiteindelijk toch vaginaal gebeurd en we stellen het wel:)

Oja, we staan in het nieuwsblad van vandaag, p 2, het 1e prentje...:) Alleen hebben ze mijn woorden een beetje anders geinterpreteerd, zucht.

kusjes!!
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 17:25
Anne

Hartelijk gefeliciteerd Nona!!
Een lief meisje, fijn dat het goed met jullie gaat. Mogen jullie wel gauw naar huis?? Geniet lekker van je meisje en we hopen natuurlijk gauw foto's te zien.

Liefs en een kusje voor je meisje!!

Anne

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 17:51
Charlie

Hi Nona,
Van harte met jullie meisje!!
Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!
Heel veel geluk met jullie meisje.
Dikke kus en knuf

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >