< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » 3x positief en nu... negatief getest????

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
3x positief en nu... negatief getest????
04/07/2008 @ 11:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Hoi,

Alles goed hierzo?
Met mij wel ben nog steeds aan het genieten van me moppy's.
Ik ga vandaag dan eindelijk samen te wonen

Angela hoe gaat het met jou(heb je al een mooie dochter?)

xxx
Irish

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 09:49
angel eyes

Online Status
gisteren ben ik bij de gyn geweest en zou ik eigenlijk gestript worden.

Na mijn bloeddruk gemeten te hebben ( 110/70 perfect dus)ging ze met voelen op mijn buik kijken of de kleine goed groeide en op de juiste hoogte enz lag.
er was een arts in opleiding bij en die maakte een schattig qua gewicht zo rond 2600 gram. dat was dus een perfect gewicht geweest voor deze en zou ik dan wel gestript worden.
Maar mijn eigen gyn zei ik denk rond 2400 gram, na een groei echo bleek dat onze kleine meid( ja nog steeds een meid, dat kon ze nog even mee pikken ) idd een erg kleine meid is en idd nog maar 2425 gram weegt .
dat was echt een beetje te klein, als ik vanzelf zou beginnen gaan ze me niet meer remmen en mag ze geboren worden en de keuze was dan ook min of meer of mijn lichamelijke klachten zo erg waren om haar nu "te halen" of haar nog te laten zitten en nog 2 weken te laten groeien tot een iets hoger gewicht waardoor ze een betere strat krijg met haar longetjes en afweersysteem.
ja kijk daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken, de gezondheid van mijn kleine meisje gaat voor alles en als dat betekend dat ik dan nog maar een week of 2 moet tanden bijten dan doe ik dat natuurlijk.wat hebben we eraan om zo n klein popetje nu al te halen maar dat ze misschien de couveusse in moet!! ECHT NIET!!!
Maar ja wie zegt dat ze met 38 weken komt misschien blijft ze nog wel langer zitten en dat kan ik niet aan en is ook niet verantwoord voor mijn lichaam......DUS
woensdag moet ik weer heen, krijg weer opnieuw een groei echo en gaan ze kijken hoeveel ze weer is bij gekomen.
dan word er een afspraak gemaakt voor de week 16 juli en krijg ik weer een groeiecho en dan worden mijn vliezen gebroken. ze moet nog even 2 weken blijven zitten voor haar groei maar ze word met die week geboren hoe dan ook... dat is een heerlijk vooruitzicht ze heeft in mijn medischedos ook duidelijk vermeld dat het moet in week 28 de week van 16 juli nog 1 1/2 week dan gaan ze me vliezen breken geen gestrip of gel, nee meteen die vliezen doorprikken... HEERLIJK

dus als ze niet een deze dagen een eigen aankondiging maakt word ze in 2 weken geboren.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey angela

hoe gaat het met je?
is die kleine er al????
met mij gaat alles goed

xx irish

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]