Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 09:42 Luna | @Liesbet, is het koppeltje aan het bouwen? dan kan je bijv. een kruiwagen vol zand en het geld daartussen in verstoppen (eventueel nog in condooms als geintje) Of een mooi schilderij maken van alle muntstukjes...wel veel werk he :) Als me nog iets te binnen valt laat ik het je weten. Amai maar een grijs dagje vandaag in tegenstelling tot de vorige dagen, vandaag nog maar eens aan de slag voor ons ![]() Het voor-ontwerp is klaar voor geboortekaartjes, ik ga zo eens kijken, ben heeelll benieuwd! Morgen of overmorgen dan EINDELIJK de kinderwagen bestellen... en dit weekend aan onze dressing beginnen zodat onze kleren uit de kinderkamer zijn, kunnen we daar ook beginnen. |
| 05/07/2008 @ 17:04 Luna | hey dames...ik ben gister ook weer op controle geweest, alles was goed maar heb WEEERRR geen echo gehad, is geleden van de 20-weken echo...volgende keer doet hij een 3D echo, maar dan ben ik 31 weken ppffff Hij heeft me wel tot aan de bevalling thuis geschreven, veel rusten en rug sparen...maar ben aan het twijfelen om augustus toch te gaan, september heb ik jaarlijks verlof gepland. Zo heb ik het moederschapsverlof volledig na de bevalling om bij ons kindje te zijn! Verder is mijn vriend, as we speak, aan de dressing bezig dus volgende week kan de kinderkamer in een leuk kleurtje gestoken worden en ingericht. We zijn ook gaan kijken voor de kinderwagen...we geraken er nog steeds niet uit ; de Quinny Buzz 3 of de Maxi Cosi Mura 3...hebben jullie al een kinderwagen gekozen? Anyway, ik ga nog wat research doen...fijn weekend!!! |
| 06/07/2008 @ 18:40 hw | Wij hebben ook alle grote spullen (babykamer, kinderwagen, kolfapparaat, maxicosi) bij de Baby-Dump gekocht/besteld, is ons goed bevallen want ze zijn goedkoop en hebben inderdaad veel leuke kortingsacties. Wij zijn uiteindelijk toch voor de EasyWalker gegeaan (ipv Quinny Speedi), omdat deze een veel ruimere mand heeft, goed wendbaar en stabiel rijdt én als beste koop uit de test van de Consumentenbond kwam. |
| 08/07/2008 @ 21:07 miss boesy ![]() | hihi me meisje weegt al 1 kg en 100 gr iets boven het gemiddeld ![]() |
| 11/07/2008 @ 12:45 Luna | @Liesbet, erg voor je dat je paniekerig bent en hyperventilatie hebt, ik ken dat ook...heb je er al eens aan gedacht om zwangerschaps-yoga te doen? Leren ze technieken om weer rustig te worden, mag je nog bijv. wandelen, fietsen, zwemmen? bewegen helpt ook meestal...en rustig en diep ademen als je paniek voelt...ik hoop dat het je helpt en dat je je snel beter voelt! @Lousie, fijne vakantie ![]() IK heb gisteren toch in Genk de 3D echo gehad, was niet de vrouw maar dr. Jaspers...hij heeft dat geweldig gedaan, de volle 40 minuten alles laten zien, uitleg gegeven, gemeten, hartje laten horen enz... Tis zeker een meisje, ze weegt 1239 gram en naar meting van hoofdje en been ben ik iets verder dan gedacht, vandaag dan 28w4 of 5 dagen...dus voor 28/09 of 29/09...maar die paar daagjes zal het ook niet maken. Tis zooooo een mooie baby ![]() Alles zag er gezond en wel uit, hoofdje lag al naar beneden en placenta lag ook niet meer te laag...dus alleen maar goed nieuws!!! Ze geven een cd-rom mee van het volledig onderzoek, wat foto's en ik had een USB-stick bij waar hij nog eens 100 foto's opgezet heeft...echt GEWELDIG!!! de papa krijgt dit dinsdag als verjaardagskado, gewikkeld in een t-shirt van "daddy's little girl" ![]() |
| 12/07/2008 @ 12:04 Luna | @Evi, OH COOL zo een voetbal-shirtje, als wij een jongen kregen zou mijn vriendje dat ook SUPER vinden...maar voor een meisje, hhmmm. Heb wel een oranje tutje met HUP HOLLAND HUP (vriend is NL'er)...zo schattig...ja met voetbal kunnen we de papa's wel bekoren denk ik ;-)) @Liesbet, hoe gaat het nu met je, ben je al wat rustiger? Ik voel me blijkbaar redelijk de laatste dagen...alleen als ik veel gedaan heb kan ik aan het einde van de dag bijna niet meer lopen van de rugpijn. Vandaag B-day party van mijn vriend, gisteren-avond alle inkopen gedaan, nog ff naar hier en nog ff naar daar...op het einde kon ik wel huilen van de pijn en vermoeidheid. Heb goed geslapen en vandaag gaat het weer goed, ga het wel rustig aan doen (hhmm met een party voor te bereiden ;-)) anders haal ik vanavond niet! Fijn weekend iedereen en t'is hier inderdaad ENORM RUSTIG, is iedereen lekker met vakantie ofzo??? Ik hoop het voor hun want het weer hier is maar K** |
< vorige pagina | volgende pagina >

uitgerekend oktober 2008, wie ook?

. ik heb de laatste tijd nachtmerries die uiteindelijk resulteren in paniekaanvallen. Compleet met hartkloppingen en hyperventilatie. Ik geraak dus echt niet bijgeslapen en juist nu is het natuurlijk superdruk zowel thuis als op 't werk.

! waar is de tijd van nog 40weken te gaan
weegt nu 1kg en 76 gram dus ietsjes zwaarder dan normaal (maar dat is toch maar een schatting) en hij had lange benen (tja mijn ribben zullen het geweten hebben