Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 09:46 Sasha ![]() | Snuitje onze gedachten zijn vandaag en morgen bij jou en we Sasha |
| 04/07/2008 @ 10:19 Kija ![]() | Snuitje!! |
| 04/07/2008 @ 14:55 Visje | ook ik Hebben jullie het ook zo moeilijk om het tegen niemand te zeggen ? ...ik wou dat het al zo ver was .... |
| 04/07/2008 @ 18:37 SMDJ ![]() | hey snuitje ![]() |
| 05/07/2008 @ 11:40 SMDJ ![]() | hey junior fijn dat alles oke is en dat het nu beter is he goed rusten ![]() |
| 05/07/2008 @ 16:37 Visje | Hey SMDJ , ik heb het pas toch tegen een goede vriendin gezegt... Moest het nu ni direkt lukken kan ik het er met haar toch over hebben en men hart luchten... bij men vriend kan ik het ook maar meiden onder elkaar is toch anders ... ik ![]() |
| 06/07/2008 @ 02:23 snuitje ![]() | Roh wou nog even komen melden, nog steeds niet ![]() Ik begin hoop te krijgen ! (misschien niet goed?) |
| 06/07/2008 @ 22:29 Kija ![]() | Hoop is altijd goed meid!!! |
| 07/07/2008 @ 12:52 Kija ![]() | Snuitje, mijn duimen blijven wel duimen hoor! Misschien toch een innesteling.. ik hoop het zo voor je!! En gewoon bellen wanneer je niet zeker weet hè!!! |
| 07/07/2008 @ 14:09 Kija ![]() | whaaaaaaa!!!!! snuitje!!! ![]() ![]() ![]() |
| 07/07/2008 @ 14:31 snuitje ![]() | ik mag over een dikke half uur pas bellen, daarna weet ik het zeker en pas ik eventueel mijn banner aan... ik ben zo blij, maar kan het niet geloven... |
| 07/07/2008 @ 14:57 Kija ![]() | Ben zóó benieuwd hè!!!! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie nog meer 'stiekem' zwanger worden?

te zien of te voelen aankomen...
, maar ik voel me compleet niet zwanger...

, wel goed rusten.

want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.