Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 20:57 hanan | hahah leuk dat mensen gokken wat het word , altijd zo spannend , ik denk gewoon een jongentje hoor ,dat zegt mij gevoel ![]() als maar een gezonde mensje komt is iedereen blij , maar het is natuurlijk spannend wat het word ,hoe gaat naomi mee om? |
| 26/06/2008 @ 13:55 hanan | ahhhh cindy kan me voorstellen dat naomi niet zo leuk vind om geheim te houden , het is zoooo om om te vertellen een zus of broertje te krijgen ![]() blijft dus verrassing , wowww ik kan niet wachten ik kan heel goed geheim voor me houden hoor ![]() meid ben zooo blij voor je echt je maakt me gewoon blij ![]() |
| 28/06/2008 @ 16:07 Nicole | ei nog niet gehad volgens mij (cd18).. temp. nog niet gestegen, van de week wel vruchtbaarslijm gehad.. ![]() ![]() Nicole |
| 28/06/2008 @ 22:20 hanan | ga niet stressen cindy , niet goed voor jou meis het zit vast allemaal goed ik nicole late ei of misschien een vroege? omdat je eerder veel slijm hebt gehad ik duim in ieder geval voor jou meis |
| 30/06/2008 @ 15:11 cindy ![]() | Ik heb zojuist de uitslag van de vlokkentest gekregen. Ons babytje is perfect gezond. ![]() En ik weet nu ook 100% zeker wat het geslacht is. |
| 30/06/2008 @ 18:26 hanan | hahah wat goed cindy , wow wat moet het super gevoel geven helemaal gezond mij duimen hebben geholpen![]() pffffffffff ben toch zo nieuwsgierig naar geslacht,duurt me beetje lang tot janu wachten ![]() ![]() |
| 02/07/2008 @ 09:39 cindy ![]() | Jannie...leuk dat jij je nog eens laat horen! ![]() |
| 03/07/2008 @ 07:54 Nicole | Hoi, Vandaag en gisteren temp.verhoging. Ik had al ff gekeken op FF en als ik morgen ook 36,8 heb dan eisprong op cd21 !!! cd19 in de morgen liefgedaan,daarna niet meer. Had echt werl vruchtbaarslijm rondom cd12. Best lastig hoor, misschien toch maar weer aan ovulatietesten maar die vind ik vaak zo onduidelijk, streep is wel iets donkerder maar ja, als het meestal rond cd13 en nu cd21 dan kost dat wel behoorlijk wat testen.Nou wacht maar af, is nu toch niets meer aan te doen. Hoe is het verder hier? best rustig, iedereen druk met zomervakantie voorbereidingen? gr Nicole |
| 03/07/2008 @ 15:34 hanan | hoi meiden nicole spannend meis ,komt weer duim-dagen aan ![]() ![]() hier goeie dag , heb me haren laten knippen in laagjes en blonde plukken doorheen , erg mooi geworden ![]() verder zoo warm en benieuwd is gewoon niet leuk meer ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

ik kan heel goed geheim voor me houden hoor 

\