Hey meiden,
Ik ben nieuw hier en heb toch al ongelooflijk veel steun gehaalt uit de dingen die ik hier gelezen heb.
Hoe jammer ik het ook vind, ben ik toch blij dat ik niet de enige ben die dit meemaakt en dat ik mss binnenkort ook samen met jullie verder kan tetteren over het hele gebeuren.
Ik zal me kort even voorstellen...
Mijn naam is Stien (22 jaar oud) en sinds maart 2008 gelukkig getrouwd met de man van mijn dromen...
Ik ben 2 jaar geleden getopt met de pil en het heeft tot vorige maand geduurt alvorens ik zwanger was.
Maar het heeft niet mogen zijn...
Op 5 juni begon ik hevig te bloeden en kreeg ik enorme krampen in mijn buik.
Ben toen onmiddellijk naar de dokter geweest, die vertelde me dat ik een mk aan het maken was.

Hoewel ik nog maar 5 weken ver was heeft dit ons emotioneel toch zwaar aangetast...
Normaal denk ik als je al 2 jaar een vurige kinderwens hebt...
Maar we geven de moed niet op eh.
Nu ben ik voor mijn cyclus beginnen tellen vanaf de eerste dag dat ik beginnen bloeden ben tijdens men mk en ik moet zeggen dat mijn cyclus toch best goed zit...
Het enige postitieve aan heel dit gebeuren is dat we nu idd wel zeker zijn dat we zwanger kunnen geraken...
Hopelijk snel terug zwanger en ik wil jullie toch ook wel succes wensen om snel terug (gezond) zwanger te geraken..
Groetjes