Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 16:24 lotte1211 | hey jelana, Proficiat meid!!! Ben zo bij voor jullie!!! Hoop dat alles goed mag blijven gaan en geniet ervan!!! @ N'tje: Alles goed met jou??? Met mij alles goed het zijn hier spannende dagen voor mij! Voel geen ongi voel geen zwangerschapssymptomen ook niet dus blijf positief!!! groetjes lotte |
| 02/07/2008 @ 19:30 nele | he jelana, super!!! hier intussen vanalles veranderd... ik zat er echt helemaal door, tijdens onze "klusperiode" (vorige week) een hevige discussie gehad, daardoor beseft dat het zo niet verder kan, een afspraak gemaakt in het UZ Gent voor eind oktober en mijn man beloofd dat ik tot dan er zo weinig mogelijk mee bezig zal zijn want ik maakte hem én mijzelf echt veel te zot. En sindsdien gaat het echt beter, voel mij ontspannen, amuseer mij én we hebben nog eens lekker gevreeen. We zien wel weer! |
| 05/07/2008 @ 20:35 lotte1211 | hallo allemaal, @ N'tje: ooow ik zie dat het niet echt denderend is bij jou!!! Ja het zijn mss de hormonen die hun werk doen!! En het kan ook niet altijd rooskleurig zijn in je relatie!! Van mij is het soms ook verre van rooskleurig !!!!@jelena: Alles goed met je???? En de kwaalkes?? Ik heb nog steeds mijn niet gezien!!!( laat mijn banner maar doorlopen é!) Heb gisteren getest maar test neg!! Wacht tot achter het weekend en test maandag of dinsdag wel weer eens!! Ik vind het echt raar want voel ook helemaal nx alleen maar af en toe eens ms pijn!! Maar ze komen niet!! Dus zit met een grote ? in mijn hoofd!!! Fijn weekend allemaal Ik zit met weekenddienst!! Best zo, zo denk ik niet teveel na!!! groetjes lotte |
| 11/07/2008 @ 10:20 lotte1211 | hallo meiden, Heb intussentijd nog steeds geen ms gezien!!! Heb al 3 testen gedaan en steeds negatief!! Pffff heb nu vandaag gebeld nar de gyné en heb een afspraak genomen en krijg mijn afspraak maar volgende week vrijdag om 15u 45!!! Pff ga hier helemaal zot worden!!! @ jelana: En hoe gaat het met jou??? En de kwaalkes??? @n'tje: al een eindje geleden dat ik je nog gehoord heb!! Alles goed met je??? Groetjes lotte |
| 11/07/2008 @ 16:12 Jelana ![]() | Ik heb nog geen kwaaltje, misschien alleen een beetje moe. Misschien test je nog te vroeg?? Heb je eigenlijk een regelmatige cyclus? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwanger worden na verlies in de zwangerschap

er al weer sinds vanmorgen. Mooi op tijd dus. Cyclus van 29 dagen deze keer, 't is aan het korten!
Ja het zijn mss de hormonen die hun werk doen!! En het kan ook niet altijd rooskleurig zijn in je relatie!! Van mij is het soms ook verre van rooskleurig
!!!!