< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Babykamertje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/07/2008 @ 14:08

Online Status Bekijk profiel
Tips voor het kamertje

Wie heeft er alvast meubeltjes gekocht, en waar vonden jullie het beste aanbod (kinderwinkels/meubelwinkels) liefst in Limburg (B)

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:58
tati

Online Status Stuur bericht
wij hebben ons kamertje gevonden in dreambaby, een hele mooie en zware kwaliteit die je kan ombouwen tot jeugdkamer.
viel voor ons goed mee van prijs, zo'n 550 euro voor het babybed met de stukken voor 1pers bed, de commode met afneembare verversplank en een 3deurskleerkast.
dreambaby kan je eventueel bestellen via colruyt en ze leveren gratis aan huis

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:53

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Van mij ook via dreambaby (via internet) ben er heeeeel tevreden over en ook over de prijs. (600 euro)

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:27
Britt

Online Status Stuur bericht
In ikea! Niet duur en goeie kwaliteit.

Helaas in Limburg geen Ikea maar als je in Noord-Limburg woont dan is Eindhoven niet zo ver. En voor Zuid Limburg is Luik of Heerlen niet zo ver.

Je kan alles bekijken op http://www.ikea.be en dan ikea kinderland

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:31

Gisteren zijn we eens gaan snuiteren bij Baby2000 in Hasselt ik nam er een catalogus mee en zag er echt een droom kamertje , de kasten kan je nadien makkelijk gebruiken voor een peuter/kleuter en zelfs tiener kamer , was wel wat duurder ... 1.200 euro met comode , grote kast , hemelbedje met matras

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:00
Sara

Wij hebben recent een kast en commode gekocht bij De Boomhut in Geel. Wel een eindje van Limburg, maar valt misschien nog mee afhankelijk van welk deel van Limburg je komt?
Daar leveren ze binnen een straal van 60 km helemaal gratis en alles wordt dan gratis geïnstalleerd tot op de 1e verdieping. Voor een hogere verdieping vragen ze wel een supplement, maar dat was bij ons niet van toepassing. Wij wonen er 55 km vandaan, dus viel nog binnen hun domein ;-). Bedje hadden we vroeger al in de uitverkoop van een andere babywinkel gekocht, dus was moeilijk nu om iets te vinden dat erbij pastte en daar hebben ze echt wel veel keuze... Uiteindelijk viel de prijs ook wel mee (als je wat uitkijkt natuurlijk, er zijn altijd duurdere en goedkopere kamertjes). Geloof dat we iets van een 800 euro moesten betalen voor de 2 samen (erbij gerekend een extra tablet voor luiertafel en een bijpassend rekje).
Levertermijn is 8 - 10 weken en ze zijn heel vriendelijk.

Succes nog!
Sara

[Laatst gewijzigd door Sara - 06/07/2008 @ 19:01] - Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:11
zazou

Onze babykamer komt van EM Decor in Sint-Truiden. De winkel ziet er niet echt uit, maar ze hebben er degelijke meubels voor niet zo veel geld. We hebben een kleerkast met drie deuren, een nachtkastje, een commode met luiertablet en een bedje dat kan omgevormd worden naar een juniorbed gekocht voor ongeveer 600 EUR. Bij Babyhuis Pipo in Zonhoven hebben ze deze meubels ook en daar krijg je standaard 10 % korting.

In Baby 2000 hebben ze mooie kamertjes, maar wij vonden ze duur, maar voor korte tijd bruikbaar en niet zo stevig.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:55

Ja misschien eens de moeite om te gaan kijken ! Bedankt alvast :)
Wij zijn trouwens van Wellen (tussen Hasselt Tongeren en St truiden) dus kunnen alle kanten op want dat ligt erg centraal.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 08:08
Lia

ook bij de boomhut geweest in Geel! wat een keuze!!!
wij zijn voor de kamer square gegaan! Net géén 1000 euro met
alles erop en eraan!
netjes geleverd en geplaatst, man gelukkig, en perfect op tijd!
Zeker een aanrader

Succes
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:02

Dan gaan we dit weekend eens piepen bij de Boomhut , in Tongeren zou ook een mooie winkel zijn in het centrum met veel keuze in kamertjes maar ook buggy/maxi cosi enzovoort ... ik weet wel niet hoe hij noemt :)

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:48
Saartje

Ons kamertje komt dan ook weer van bij Baby2000. We hebben redelijk wat babywinkels gedaan, en alleen daar vond ik iets naar mijn zin. Heeft net geen 1000 € gekost voor de ganse kamer, en ik ben nog steeds tevreden van mijn keuze. Nu in de solden is de kamer -25% zag ik dus het is een goed moment om babykamers te gaan shoppen :) 't enige was dat het wat ingewikkeld was om de kamer ineen te steken, wat dat betreft kunnen ze nog een voorbeeld nemen aan de Ikea.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]