[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/06/2008 @ 22:44 Oona | Hoi, Je hebt zo van die stoelen dat je op een normale stoel kan bevestigen. Ik heb dit nog zien staan in de boek van dreambaby, weet nu wel niet hoe dit noemt. Kan alleen zeggen dat het in de 70 euro kost. Weet wel niet of dit ideaal is voor kleine baby... Groetjes |
| 20/06/2008 @ 11:15 k'tje | Hoe oud is je kindje nu? Wij gebruiken een trip trap en daar is een eigen werkblad aan, hé. 't is misschien minder gezellig, want ze zitten niet mee aan tafel, maar misschien wel een tijdelijke oplossing? Wij hebben in de keuken ook een toog, maar denk geen 90cm. We hebben hoge stoelen met leuning (opklapbaar). Ik heb daar zelf een gareeltje aan vastgemaakt voor als m'n dochter (3j) op zo'n stoel zit. Gr K'tje |
| 20/06/2008 @ 13:05 ABke ![]() | Ik vraag mij af waarom zo'n hangstoeltje niet mag? Is volgens mij de ideale oplossing. Ze zitten daar toch gewoon in om te eten? Toch geen hele dag? |
| 20/06/2008 @ 13:27 eenmama | een design-oplossing (pas op... niet goedkoop!) is de stoel Bloom! Te zien op bijv. baby-s.nl. Ook Nest 3-in-1 is hier te koop. Volgens mij is deze stoel behoorlijk verstelbaar in hoogte. |
| 20/06/2008 @ 13:54 Britt ![]() | ik zie net dat er bij dreambaby ook stoelen zijn die in hoogte verstelbaar zijn. Als je even zoekt dan vind je waarschijnlijk wel iets dat past. Succes! |
| 30/06/2008 @ 11:00 Geert | hoge kinderstoel blijkbaar is de stoel van Brevi (model SLEX 210) ook hoog genoeg om aan het kookeiland te zitten, en betaalbaar. |
| 05/07/2008 @ 14:16 Lief | Hey! Ben ook al lang op zoek naar zo'n stoel! Hebben bij Dreambaby ook de Slex van Brevi gezien en deze lijkt mij ook doenbaar. We zouden eens in de winkel echt moeten gaan meten. 149 euro zonder werkblad. Succes met je verdere zoektocht en laat iets weten wat het geworden is! Groetjes, Lief |
[Reageer]

kinderstoel voor eilandkeuken