< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » kinderstoel voor eilandkeuken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
kinderstoel voor eilandkeuken
19/06/2008 @ 22:04
caroline fabbro

Online Status Stuur bericht
help, we hebben een groot probleem. We hebben een eilandkeuken laten plaatsen in ons nieuw huis waar wij ook aan eten. Maar deze is dus hoger als een gewone tafel met als gevolg dat we geen kinderstoel vinden die hier op past.
Kan iemand ons helpen?
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 22:44
Oona

Online Status
Hoi,
Je hebt zo van die stoelen dat je op een normale stoel kan bevestigen. Ik heb dit nog zien staan in de boek van dreambaby, weet nu wel niet hoe dit noemt. Kan alleen zeggen dat het in de 70 euro kost.
Weet wel niet of dit ideaal is voor kleine baby...
Groetjes

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 11:08
caroline fabbro

Dat zal bij ons niet gaan want wij hebben zo een moderne keuken met van die krukjes erbij. Zo een hangstoelje hebben we wel maar die op kind en dezin hebben gezegd dat dat niet zo goed is voor altijd in te zitten. Daarom. ons eiland is +/- 90 cm hoog en we vinden geen kinderstoel die zo hoog gezet kan worden.
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 11:15
k'tje

Hoe oud is je kindje nu?
Wij gebruiken een trip trap en daar is een eigen werkblad aan, hé. 't is misschien minder gezellig, want ze zitten niet mee aan tafel, maar misschien wel een tijdelijke oplossing?
Wij hebben in de keuken ook een toog, maar denk geen 90cm. We hebben hoge stoelen met leuning (opklapbaar). Ik heb daar zelf een gareeltje aan vastgemaakt voor als m'n dochter (3j) op zo'n stoel zit.

Gr
K'tje
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 12:44
Lieke

Online Status Bekijk profiel
Er bestaat ook een soort van verhoog voor gewone stoelen, anders kan je een kinderstoel van ikea ofzo kopen (hebben poten als een gewone stoel en daar zo een verhoog onder zetten... Dat is de eerste oplossing die in mij opkomt...

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 12:54
Britt

denk dat een kinderstoel verhogen nogal gevaarlijk kan worden. Wij hebben ook een ontbijtbar maar we gaan de ikea stoel gebruiken met daarop een apart eetblad.
Idd niet bij aan tafel dus maar wel een veilige oplossing. Anders één opklapbare kruk kopen waarop je zo'n stoeltje kan monteren. Tja kinderen en design gaan niet altijd even goed samen...

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:05
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik vraag mij af waarom zo'n hangstoeltje niet mag?

Is volgens mij de ideale oplossing. Ze zitten daar toch gewoon in om te eten? Toch geen hele dag?

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:27
eenmama

een design-oplossing (pas op... niet goedkoop!) is de stoel Bloom! Te zien op bijv. baby-s.nl. Ook Nest 3-in-1 is hier te koop.

Volgens mij is deze stoel behoorlijk verstelbaar in hoogte.
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:51
Britt

"De Fresco Loft kan hoger dan de Fresco Classic waardoor de Loft goed aan de eetbar of kookeiland te zetten is. Gemeten vanaf de grond tot aan het tafelblad is de Loft verstelbaar tussen 78 en 91 cm."

Zou dus idd een goede oplossing kunnen zijn. Al vind ik 359€ net iets te veel voor een kinderstoel. Ik zal maar bij mijn ikea design blijven van 15€ vrees ik.

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 13:54
Britt

ik zie net dat er bij dreambaby ook stoelen zijn die in hoogte verstelbaar zijn. Als je even zoekt dan vind je waarschijnlijk wel iets dat past.
Succes!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 11:00
Geert

hoge kinderstoel
blijkbaar is de stoel van Brevi (model SLEX 210) ook hoog genoeg om aan het kookeiland te zitten, en betaalbaar.
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:16
Lief

Hey!

Ben ook al lang op zoek naar zo'n stoel!
Hebben bij Dreambaby ook de Slex van Brevi gezien en deze lijkt mij ook doenbaar. We zouden eens in de winkel echt moeten gaan meten. 149 euro zonder werkblad.
Succes met je verdere zoektocht en laat iets weten wat het geworden is!

Groetjes, Lief
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]