Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/07/2008 @ 11:55 ![]() | Fie, khoop dat het zo mag lukken hoor met Lukas. Gelukkig is Emma al aan de beterhand. Rust maar goed he als je even kan tussen door! ![]() |
| 07/07/2008 @ 11:20 Marijke ![]() | Fie, sterkte,hé! We denken hier veel aan jullie! ![]() |
07/07/2008 @ 16:25 ![]() | fie , dat moet erg zijn , hopelijk kunnen ze lukasje helpen in het ziekenhuis |
< vorige pagina | volgende pagina >

oost-Vlaamse meiden verenigd

Nyah heeft zich voorbeeldig gedragen in de winkel, ik was echt fier op haar. Voor de moment ziet ze er wel niet uit, ze heeft allemaal muggenbeten op haar gezicht (één keer de citronella vergeten...
) en omdat ze daar een beetje allergisch aan is, zijn dat allemaal grote rode vlekken nu. Gelukkig jeuken ze precies niet te veel, ze blijft er toch braaf af...
..Hij zei al van smorgens dat hij duizelig was.. nu weet ik niet of dat nu van zijn oortjes komt of echt ziek.. Ik voel me nu ook al niet te denderend, maar heb steken in mijn maag en denk van de drukte, ik heb daar el vlugger last van.. (maagzweerkes krijg ik dan, maar kleintjes dan gelukkig)
Ik mocht er van de huisarts een lichte cortizonezalf aan doen en die lijkt stilaan te gaan werken, ik heb toch de indruk dat het in de loop van de voormiddag gebeterd is... Dat is de laatste keer dat ik de citronella vergeten ben hoor!