< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Net zwanger... erg eng...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Net zwanger... erg eng...
09/06/2008 @ 11:05
annemiek

Online Status Stuur bericht
Moet je ff kijken bij google: intikken : boutique mamma buikbanden. Dan staat ie ertussen , zijn echt leuke bij... ik heb al een behoorlijke buik hoor jeetje... en jij dan? al aangekomen...(sinds 2 weken geloof ik) Ik wel hoor.ruim 4 kilo dus even rustig aan met de snoepjes.... ik ben benieuwd wat voor dikkert ik op de echo zie haha XXX annemieke

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 12:30
Britt

hier ook al 5 kg bij hoor. Maar echt een zwangerschapsbuik heb ik nog niet. Mensen die mij goed kennen zeggen wel dat je het begint te zien maar echt duidelijk is het niet hoor. Hangt er echt vanaf wat ik aan heb.

Ik ben ook echt benieuwd naar de volgende echo!!!

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 20:01
annemiek

Hoi zag er super uit vandaag! goed gegroeid maar niet opgemeten... alles werkt nog goed en zag er top uit. Mooi de handjes en voetjes kunnen zien... Ook een echo van. Nee hier een bol buikie hoor maargoed dat verschilt per persoon toch? Ik heb gelijk een paar broeken weer ingeslagen... leuk spijker broeken. nu nog wat shirtjes dan ben ik klaar hoor!Nou over 2 weken een pret echo en over 4 weken de 20 weken echo en een week erna weer controle ha ha dus voorlopig zit ik goed!Tot snel weer... groetjes annemieke

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 18:32
annemiek

Waar is iedereen??? Gaat t goed met jullie???? groetjes annemiek

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 18:55
Britt

hey annemiek! ik heb een hoge bloeddruk dus moet het wat rustiger aan doen. De computer staat dus wat meer uit want anders ben ik de hele tijd aan het werk...

Buikje begint wel te komen hoor. Gisteren zei weer iemand dat je het wel al heel goed zag. Tja... ik weet het ook niet meer of het nu wel of niet duidelijk is bij mij...

Ik zal eens een buikfoto maken dan kan je zelf oordelen!!

en euhmm vanmorgen nog eens op de weegschaal gaan staan... zit al aan 6kg...
Heb anders altijd last van ondergewicht en moet steeds opletten dat ik niet teveel afval maar nu...... waar gaat dat eindigen?? Heb wel de indruk dat het ook vocht is want mijn ring krijg ik niet meer goed aan en uit. Zal die binnenkort maar uitlaten denk ik.

Verder ben ik van de rusttijd aan het genieten om mijn lijst samen te stellen. Best wel moeilijk om te kiezen welke relax nu de beste is enz...

Hoe gaat het met jou?

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 22:07
annemiek

jee ga je dan lekker minder werken???Wel rust nemen idd is erg belangrijk hoor!!! En goedzo dat buikje ha ha eindelijk... ik dacht al... Ik zit nog aan de 4 1/2 kg of inmiddels 5 ik weet t niet precies... bij de gyn moest ik met kleding en al op de weegschaal das minder... dus schiet niet op t gaat hun erom dat je niet ineens 10 kilo aankomt volgens mij dus dat zit wel goed bij ons! Ja leuk een buikfoto doe ik ook dan!!! Eerst de jouwe zien haha dan durf ik pas!Nu idd lekker je tijd nemen om te neuzen op internet of in boekjes .Ik heb van alles aangevraagd waardoor ik nu veel post krijg met sokjes en andere kadeautjes en veel boekjes met info , altijd leuk! Inmiddels mijn buikbanden ook binnen en 2 spijkerbroeken... dus ik ben er weer heb nu 6 broeken en 8 shirtjes haha voldoende vind ik.Nou rustig aan en doen wat je kan verder niks!!! groetjes ikke ( trouwens waar is iedereen ???)Trouwens ik ben goudsmid dus je ringen komen wel goedhi hi!!! Hier gaat verder alles goed, geen klachten!!! tot snel!

[Laatst gewijzigd door annemiek - 12/06/2008 @ 22:10] - Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 14:59
annemiek

6 kilo hier inmiddels!!!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 16:28
Britt

Ik zit ook nog steeds op 6 kg... Maar voor de rest gaat het hier veel beter: bloeddruk weer onder controle. Rugpijn veel minder door de oefeningen van de kinesist.

Die buikfoto komt er nog steeds aan. Morgen mijn laatste examen dus daarna is het weer wat rustiger: oef!

Jij goudsmid!! Ook een leuk beroep!!! Ik ben dus voorlopig ringloos maar dat zal na de zwangerschap wel weer in orde komen. De ene dag past die nog perfect de andere dag knelt die echt verschrikkelijk zeker met het warme weer de laatste dagen. Ik heb hem dus maar in mijn juwelendoosje gelegd want anders raak ik hem nog kwijt.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 19:01
annemiek

Ra ra wat wordt t?????? Supergaaf die pretechooooo!!!!! Nog steeds 6 kilo en de kleine wordt een kleine meid!!! Ik koop me helemaal los aan roze pakjes haha!!!! Jij lekker rustig aan doen hoor britt.Alleen maar goed voor je en de kleine!Lekker dat de oefeningen helpen! En ehm wanneer heb jij de 20 weken echo ook alweer? ik 7 juli. groetjes een blije bijna mama....

[Laatst gewijzigd door annemiek - 25/06/2008 @ 19:03] - Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:37
Britt

super!!! een dochtertje!!
Wij moeten vrijdag voor een echo ben dan 19 weken en de 24ste juli weer dan ben ik 23 weken. geen idee wanneer ze de 20 weken gaan doen.
Jouw avater is wel super mooi! Is dat je kleine meid?

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:16
Trijnie

Online Status Bekijk profiel
He hallo!
@ annemiek: Jeetje wat leuk om te lezen dat je weet wat het word! een dochter! leuk hoor!

Wij krijgen 8 juli de 20wk echo! hoop zo dat ze kunnen zien of het een jongen of meisje is! Ik denk zelf een jongen, mijn vriend denkt een meisje.. dus afwachten maar!

Verder gaat alles hier prima! wel nog veel moe, maar met veel slapen en rust komt het vast wel goed!

Rustig aan allemaal!

[Laatst gewijzigd door Trijnie - 25/06/2008 @ 21:17] - Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:17
Trijnie

He hallo!
@ annemiek: Jeetje wat leuk om te lezen dat je weet wat het word! een dochter! leuk hoor!

Wij krijgen 8 juli de 20wk echo! hoop zo dat ze kunnen zien of het een jongen of meisje is! Ik denk zelf een jongen, mijn vriend denkt een meisje.. dus afwachten maar!

Verder gaat alles hier prima! wel nog veel moe, maar met veel slapen en rust komt het vast wel goed!

Rustig aan allemaal!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:55
annemiek

Trijnie HOI!!! jee waar was je?Mooi hoor de 20 weken echo een dagje later dan ik!lopen wij echt gelijk! En britt leuk hoor die echo s nog , volgens mij moet je zelf een afspraak maken voor die 20 weken echo. Ja dit is een echo tje van onze kleine meid ja! Ben zoooo trots!!! echt leuk!Ik blijf volgens mij bij iedere controle een echo krijgen maar zeker weten doe ik t niet! heb al 38 foto s hahaHij gaat goed, album 1 is al volNou meiden leuk die reacties van jullie tot snel weer hè! X annemieke

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 22:25
Iris

Annemiek, ik weet niet waar in nederland je woont? Maar in Rotterdam, Roosendaal en Utrecht is er geen 4 maanden wachttijd hoor
En er is mij ook geen regel bekend dat met 7 maanden alles klaar moet zijn?

Ik heb met 24 weken mijn spullen besteld, en binnen 4 weken had ik het in huis.
Het complete kamertje, en de kinderwagen.
Ben onder anderen bij baby-dump geweest, en bij Burgerhout.

De kraamzorg is hier wel geweest 2 weken geleden, maar hoefde niet het kamertje te zien hoor. Heb nog 2 zwangere vriendinnen, en bij hun ook niet..

Dus je kan gewoon lekker rustig aan doen, en eventueel wachten tot je het geslacht weet

Groetjes Iris

Vermoedelijke bevalling op 27/07/2008.
Al 56 weken en 6 dagen zwanger (142.49% ver), nog 16 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 19:05
annemiek

Hey iris , o dat is nieuw voor mij.Ik weet niet beter nou idd dan kan ik lekker rustig aan doen!!! Het kamertje heb ik gekregen van mijn broer en zijn meisje en die konden denk ik niet meer wachten maar t komt pas eind aug binnen hoor! Komt mij goed uit want dan hebben we vakantie dusssss... Maar t geslacht is al duidelijk hi hi een Gaat t worden!!!Voor de rest koop ik af en toe iets dus ben niet echt de hele lijst aan t inslaan en ik merk ook dat ik heel veel krijg al! Jij ook? echt veel mensen die weten dat t een meisje wordt geven me leuke kleertjes enzo en slabbertjes met roze randjes hi hi wel lief... als t zo doorgaat hoef ik niet meer te shoppen groetjes annemiek trouwens ik zie dat je al ver bent zeg!!! ben jaloers ik kan niet meer wachten ha ha!!! Hoop voor je dat t een makkie wordt!Heel veel ... succes met wachten nog... laatste loodjes.... doei!

[Laatst gewijzigd door annemiek - 26/06/2008 @ 19:07] - Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 12:40
Britt

hey annemiek!!
Ik had uiteindelijk gisteren mijn echo. Was super!!! Alles is in orde met ons kleintje: Ruggetje en lipje mooi toe. Alle organen werken goed en hersenen zagen er mooi uit. Eigenlijk was de organenecho pas volgende keer maar omdat nu alles al goed te zien was heeft ze het nu alles grotendeels kunnen zien. Enkel het hartje moet ze volgende keer nog zien wat dat was nu wat te klein om echt al goed te zien (kan pas vanaf 20 weken)
Het kleintje was super hard aan het bewegen, net als vorige keer: dat belooft!!!

Alle afspraken in België zijn bij de gyne en we krijgen elke keer een echo dus wij hoeven geen aparte afspraken te maken voor echo's. Volgende echo bekijken ze het hartje en alle organen nog eens.

We weten het geslacht ookal maar dat houden we geheim.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 13:51
Trijnie

Hallo! (zal wat vaker langskomen hier..!)
Bij ieder bezoek een echo!! En annemiek al 38 foto's!
Ik heb 1 echo gehad en ook maar 1 foto.. daar is het net een gebakken ei..
Hoop dus echt dat we volgende week mooie foto's mee krijgen!
En dat alles goed is natuurlijk!!
Grappig dat we zo gelijk lopen..! Waar wonen jullie? Ik in Overijssel (Nederland...) En bij mijn weten moeten we ook alles op orde hebben met de 7de maand! Loop al half te stressen omdat we nog lang niet alles in huis hebben! maar als ik dit zo lees kunnen we dus rustig aan doen.. zal het toch eens navragen aan mijn vk!
Tot snel maar weer dames! en succes met het warme weer...

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 19:47
annemiek

hey trijnie ja ik dacht t ook hoor met 7 mnd maargoed ik heb alles geregelt inmiddels en augustus komt alles binnen... ben zoooo benieuwd hoe t in t kamertje staat!!! Ik kom uit utrecht trouwens! niet zo ver weg van jou haha maandag ga ik voor de 20 weken echo... en jij???

Britt gaaaaf zeg!!! dat je weet wat t is o o o o ik wil t weten haha!!! Leuk joh alles goed en mooie echo geweest! Hier hoeven we ook geen echo s af te spreken alleen de 20 weken echo heb ik wel moeten plannen, misschien omdat t een lange echo is,... en in mijn geval in t ziekenhuis.(jij ook toch?)... nou ja maakt ook niet uit! volgende keer controle heb ik idd ook weer een echo .Schijnt normaal te zijn in t ziekenhuis... bij elke controle een echo... nou ik vind t niet erg!

Nou meiden tot de volgende keer weer!!!Groetjes annemiek

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 09:16
Trijnie

Hallo! Ik heb dinsdag de 20wk echo! een dagje later dus.. En ik wil ook heel graag weten wat het is!!
Britt vertel ons wat het is!! haha..
Jullie gaan dus voor controle naar het ziekenhuis iedere keer.. bij gyn dus? Hebben jullie daar dan een medische reden voor.. als het te prive is niet antwoorden natuurlijk..
Ik loop bij een VK en heb alleen bij 9wk een echo gehad, en omdat ik vrij stevig ben krijg ik met 30 en 36 wk nog een groei echo. Maar dat duurt nog zooooo lang! 20wk echo is puur om te kijken of het met ons Menschje allemaal goed is! Kan me er wel zenuwachtig voor maken.. bang dat er misschien iets mis is.. moet ik niet aan denken, weet ik wel.. maar het blijft in mijn achterhoofd hangen..
Dames fijn weekend en probeer te genieten van het warme weer! Ik ga zwemmen!
Liefs Trijnie

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:37
Britt

In België is het normaal dat je elke keer naar de gyne gaat hoor. De term verloskundige kende ik zelfs niet voor ik op dit forum kwam. Uitzonderlijk laten vrouwen zich hier wel eens begeleiden door een vroedvrouw tijdens de zwangerschap.
Ik hoef niet naar het ziekenhuis want mijn gyne heeft een privépraktijk.
Enkel als er iets speciaals moet gebeuren: monitor, watervruchtpunctie,... dan zou ik naar het ziekenhuis moeten. Voor de meer normale zaken heeft ze alles in huis: echo enz.

Ik krijg elke maand een echo en vanaf 30 weken elke twee weken. De laatste maand zefs elke week.

Bevallen gebeurt hier ook standaard in het ziekenhuis en per uitzondering thuis. Ik ga dat wel in het ziekenhuis doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >