Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/06/2008 @ 11:32 SMDJ ![]() | hey iedereen ja inderdaad nog aardig men gewicht maar inderdaad de laastste weken komt er veel bij he ![]() ![]() ja inderdaad anke de vliegt voorbij he voor we het weten zijn onze / er he ![]() |
| 26/06/2008 @ 18:37 SMDJ ![]() | hey iedereen hier alles in orde ze lieke hopelijk helpen je oefeningen he ![]() |
| 03/07/2008 @ 17:41 SMDJ ![]() | hey iedereen anke proficiat met je een mooie naam ze![]() ![]() dan is alles nogal snel gegaan zeg geniet er maar van en hopelijk kan hij snel mee naar huis he ![]() |
| 03/07/2008 @ 17:54 snuitje ![]() | Anke proficiat ! |
| 08/07/2008 @ 21:57 Anke ![]() | Lieke, gewoon beginnen zonder epiduraal zou ik zeggen. Misschien heb je ook een hele goede vlotte bevalling, een epiduraal kun je altijd nog nemen. Helaas zitten er ook wat nadelen aan een epiduraal, zeker als je moet gaan persen en de verdoving zit er nog goed in. Maar goed, dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk. Pijn doet het zowiezo, dat weet je van te voren. Maar alle mensen die ik tot nu heb gesproken die zijn bevallen van een flink kind, zeker zo'n 8 pond, die vonden het allemaal wel meevallen. Afgelopen zaterdag hebben we ons mannetje mee naar huis mogen nemen. Heerlijk!! Het is nu zo ontzettend genieten! En wanneer voel je je mama, ik weet het niet... Maar wat ik wel voel is hele intense liefde voor zo'n klein mannetje, het idee dat het van ons is, dat het in mijn buik is gegroeid en dat het uit een beetje van mij en een beetje van mijn man bestaat. Het gevoel is niet te beschrijven, pfff, nu ik dit zo typ schieten de tranen in m'n ogen, maar wel van geluk hoor!! Nou ja, bekijk de foto's maar.... http://www.mijnalbum.nl/Album=KPHKH7ZM |
| 09/07/2008 @ 06:31 snuitje ![]() | oh mooie foto's Anke ! |
| 09/07/2008 @ 16:56 SMDJ ![]() | hey iedereen anke een heel mooi mannetje zeg ![]() snuitje succes he morgen lieke inderdaad aftellen voor u he , de laatste weken duren altijd het lanbgste zeggen ze he ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

vliegt voorbij he voor we het weten zijn onze
/
er he