[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/06/2008 @ 14:13 Astrid | Ninoofse mama's Ik ben op zoek naar mama's uit mijn buurt om contact mee te leggen via het Mammacafé in Gooik. Als er voldoende interesse blijkt, kunnen we ook in Ninove zo'n moedergroep opstarten. Ik ben zelf mama van een zoontje van 3,5 jaar en een dochter van 10 maand. Ze krijgen alletwee nog borstvoeding en ik wil vooral andere mama's leren kennen die ook (willen) starten met borstvoeding en hen hier wat mee in te ondersteunen. |
| 02/06/2008 @ 16:23 Kidnurse ![]() | Hallo, Ik ben ook van Ninove en moet bevallen in oktober en ook van plan om BV te geven. Ben eens benieuwd of er hier nog zijn van het Ninoofse. Groetjes Joke |
| 05/07/2008 @ 15:57 Gwen ![]() | hey ook van Ninove.. Wij proberen voor kindjes ![]() |
| 09/07/2008 @ 21:45 kristien ![]() | Ik ook van Ninove Groetjes |
| 22/09/2008 @ 19:27 Playa ![]() | Hi Ikke ook van Ninove. Maar ik ga flessenvoeding geven... sorry ![]() Groetjes ![]() |
| 24/09/2008 @ 13:21 Kimmeke | hey, ik ben van lierde dat ligt juist naast ninove. ik ben een fervente voorstander van bv... Ikzelf heb 13 maand bv gegeven maar heb eigenlijk spijt dat ik zo vlug gestopt ben... Mijn zoontje is nu 18 maand en is nog nooit ziek geweest en ik denk dat dat met de bv te maken heeft allé ben er van overtuigd... Greetz xxx Mama van Elias |
[Reageer]

Ninoofse mama's