Mel,ik kan me heel goed voorstellen dat de tijd traag vooruit gaat voor je.Tot wanneer moet je nog de pil nemen?Ik hoop zo dat het een succesverhaal wordt bij je

Bedankt voor je lieve woorden.
Laika,welkom hier.Wat een moeilijke beslissingen waar jullie voor staan...Ik zit niet in die situatie maar ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je snel verdergeholpen kan worden.
Hel1,bedankt,jullie steun doet me echt deugd,mijn zelfvertrouwen is smelt elke keer mee met de hoop op positief nieuws.De beslissing om door te gaan komt vooral van mijn vriend,ik twijfel nog steeds.'k Heb vannacht heel de tijd liggen piekeren over hoe het verder moet,'k heb amper geslapen.'k Vind het zo moeilijk,hoe ver moeten we gaan?Hij denkt dat we spijt gaan hebben eens we weer wat verder zijn en waarschijnlijk heeft hij gelijk,zo maanden stilliggen is ook niet makkelijk want als we nu niets doen liggen we tot half september stil.
Jij moet donderdag weer naar de gyn zeker?Veel succes alvast

Tamsie,ook jij bedankt en leuk dat je nog eens komt piepen.Ik ben helemaal niet moedig hoor maar ik denk altijd een maand niets doen is weer een maand ouder worden.Leeftijd is heel belangrijk voor mij,Dat komt vooral doordat ik een nakomer ben,ik wou wat jaren inhalen.Hoe gaat het met jou?Lukt het om wat afstand te nemen?Veel sterkte hoor.
Morgen weer bloedafname en normaal 's avonds weer beginnen spuiten.Pff,'k hoop dat we een goeie beslissing genomen hebben,wie weet hoe ga ik op deze teleurstelling weer reageren?Dan is er alleen nog maar IVF,iets waar ik nog steeds over twijfel.
Pff,'t zit ons niet mee hé meiden,we zitten in 't sukkelstraatje en er lijkt maar geen eind aan te komen,het is al maanden geleden dat er nog iemand zwanger geworden is
Leen x
BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, een dochter!
ZWANGER
Anneke,27j,na 3 jaar voor 25/07/2008
Wendy,NL,27 jaar,voor 06/09/2008, 10-7 om 16.50 uur hartje luisteren
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02
BIJNA ZWANGER(?)
mel,B,24j,18de ronde, aan de pil, onze eerste ICSI komt eraan, spannend...
Hel1,B,29j,3/07 echo en FM, hopelijk nu een ei!!
Nouki,B,35j, alles tesamen 4j bezig, 1ste IVF midden augustus
Leen,B,bijna 27j,2 jaar bezig,4 IUI's mislukt,8 juli bloedafname voor poging nr 5
Tamsie,B,21jaar