< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » waarschijnlijk rare vraag ...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
waarschijnlijk rare vraag ...
05/07/2008 @ 19:47

Online Status Bekijk profiel
hallo,

ik moet nu nog 6 weken dragen, poste hier enkele dagen geleden ook iets over utrogestan, nu heb ik nog een vraagje...
kmoet dus zoveel mogelijk rusten nu van de gyne, en die pillen leggen mij wel lam, maar nu iets anders...
heb mij laten vertellen dat sex de laatste weken in de wangerschap zou op gang brengen , is dit waar ?
ook heb ik dikwijls na de sex harde buiken en steken onderaan mijn buik, wat zou dit kunnen zijn, is dit een slecht teken ?
heeft iemand dit ook ?
het kan een rare vraag zijn, maar wou effe informeren of er nog zijn die dit hebben ?

groetjes bollie en baby girl xxx

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:26

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
het is inderdaad zo dat je na sex (orgasme) harde buiken kunt krijgen in de eerste instantie masseert deze je baby pas als de bevalling of baarmoeder er echt rijp voor is zullen de weeen gaan worden maar gewoon harde buiken kunnen geen kwaad maar het is zo dat aan het einde van je zwangerschap sex een klein hulp middeltje kan zijn voor het beginnen van je bevalling !!
ik moet nu nog 4 weken en heb ook die harde buiken en steken na de sex maar ben nog steeds niet bevallen ook die steken onderin je buik kan ook het indalen van je baby zijn heel veel geluk !!!!

Vermoedelijke bevalling op 29/07/2008.
Al 56 weken en 5 dagen zwanger (141.80% ver), nog 16 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:46
ukkie

Hoi,
Ons mupke is inmiddels 4 maandjes oud; ze is geboren na 41 weken zwangerschap. Ik was het op het laatst zo zat dat we alle bakkers praatjes wel uitgeprobeert hebben om maar iets in gang te zetten......
Ik kan niet zeggen dat sex de bevalling opwekte..... Wat dan wel??? geen idee, had inmiddels mezelf erbij neergelegd dat bevalling ingeleid zou worden (hadden die maandagmiddag afspraak bij gyn) toen ze toch ineens spontaan kwam.
Dus ik zou zeggen gewoon van sex genieten zolang je dat nog kunt!!
En van je zwngerschap natuurlijk hoop dat je snel je lieve kleine in je armen mag sluiten

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:49
Karin

ik heb met 31 weken vroegtijdige weeen gehad en kreeg daardoor al wat ontsluiting.mn verloskundige raadde mij toen ook af om sex te hebben voor de 37 weken omdat dit idd de bevalling op kan wekken.
wij hebben toen weer sex gehad met 37 wk en 2 dagen en een dag later beviel ik!
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:43

Ons wilde niet komen en ik moest zowiezo de donderdagavond binnen om het die nacht te laten opwekken (ivm hoge bloeddruk) de wonsdag hebben wij nog eens seks gehad en die nacht om 3 uur is het opeens begonnen. Weeên om de 20 à25 min. dus het kan echt wel helpen en door de seks komen dat het begint. Maar was wel blij dat het uiteindelijk spontaan begonnen was.

je kan dit hele verhaal lezen in mijn profiel

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:54
greet

Online Status Stuur bericht
als de baarmoederhals gunstig is (verweekt)en je hebt al een beetje ontsluiting dan kan sex het een beetje helpen vooruitgaan. zit alles echter nog mooi dicht , dan heeft het geen enkel resultaat.
(geleerd op de prenatale )

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 13:46
Junior

Bollie,
als jij moet rusten en Utrogestan hebt gekregen, mag je dan nog seks hebben op't moment?
Ik ben net terug uit het ziekenhuis (gelegen met vroege weeën) en moet n rusten, Utrogestan gbruiken en voorlopig geen seks. Eens 37 of 38weken ver, mag het weer.

Junior

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 18:54
Saar

Ik vroeg de gynae vorige week wat kan helpen om de bevalling op gang te brengen. Ze zei: sex. In sperma zit prostaglandine, een stof die ervoor kan zorgen dat de weeën starten.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:14

Online Status Bekijk profiel
junior,

gyne zei niks over geen sex hebben, alleen veeeeeeeeel rusten , dat was het, kmoet nu vrijdag terug, zal het anders eens vragen, maar kdenk moest het niet mogen, dat hij dit wel zou gezegd hebben ??

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 12:10
k'tje

Hey,
er zit inderdaad een stof in het zaad van de man, dat de bevalling kan opwekken. Maar dit is enkel als extraatje als je baarmoeder eigenlijk al klaar is om de bevalling op gang te brengen. Anders heeft het niks, noppes effect.
Die harde buiken zijn inderdaad normaal bij sex. Dat is je baarmoeder die reageert.

Succes met je bevalling!

K'tje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]