< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/07/2008 @ 21:01
falke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Ans,

Ja ik zeg ook maar wat ze mij gezegd hebben he. Door de stralen van de microgolf gaan alle goede dingen die borstvoeding zo uniek maakt kapot. Het heeft iets te maken met eiwitketens. Ik had ook geen flessenverwarmer, omdat ik dacht dat ik dat niet nodig had met de borstvoeding. Had een oude van mijn ma gekregen en die bij de oma gezet om deze op te warmen. De flesjes nutrilon zet ik ook in de microgolf. Uiteindelijk zal Fleurtje er niet van sterven hoor, maar ik vond dat zonde van al mijn moeite, vond dat ik dan beter flesjes kon geven en heb het dan gewoon altijd op het vuur in een pannetje gedaan.

Fleur zal binnenkort toch ook wel moeten starten met groetenpapjes he. Het wordt al een hele flinke meid, weer een stapje verder. De tijd gaat toch ongelooflijk snel he.

Ik zal eens kijken of ik ergens informatie vind waarom dat juist niet mag, maar je moet maar doen wat jij het beste vind he.

Geniet van het badmoment, dat is hier altijd ook een schaterlach moment.

Liefs Giede en een dromende Marte

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:21
falke

Gebruik liefst geen microgolfoven om
moedermelk op te warmen! Antistoffen en
belangrijke voedingsbestanddelen gaan verloren
met als gevolg kwaliteitsverlies!

…niet boven de 360 watt opgewarmd mag worden.

Gebruik nooit een magnetron / microgolfoven! Hierdoor gaan er voedingsstoffen en antilichamen verloren!

Bijkbaar zijn de meningen tussen Nederland en België weer verschilend, maar meestal lees je toch van niet. Ik weet het nu dus ook niet meer. Op de site van een aantal Belgische grote neonatale afdelingen is het uit den boze.

Zo wordt het wel moeilijk natuurlijk

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:07
LaraLien

Hallo!

Ik ben hier... en daar... en toch nergens eigenlijk!
Zo heel af en toe ben ik wel hier en daar... en uiteindelijk nergens!

K'tje, het is fijn om je af en toe in de winkel te zien en is met je te
praten, en fijn dat je mij hebt ingelicht over de komende meeting hoor.
Maar heb nog steeds geen sms ontvangen van jou, dus zal die nog niet zo
meteen doorgaan zeker? En hoe gaat het voor de rest, ben al even niet in
de winkel gekomen, maar dat ga ik zo meteen algemeen uitleggen éh!

Voor de rest niet echt bijgelezen, ben te lang niet meer geweest, en ik
hoop mij terug in de groep te mengen. Want jullie zijn ondertussen wel
zo'n hechte kliek geworden natuurlijk dat ik dat niet wil verstoren...

Maar zoals ik al ergens heb gelezen, inderdaad in maart heb ik in het
ziekenhuis gelegen, ik was toen volledig ingestort na al de drukte en
het ziek zijn van mijn schatjes. Het was mij ff teveel geworden, en ik
heb zelf in volle paniek 't ziekenhuis gebeld en ze zijn gekomen éh...
Hebben mij meegenomen en heb daar een weekje gelegen en goed gerust!
Nu neem ik welliswaar terug medicatie maar is niet zo'n ramp, als ik
de dag goed door kom ben ik tevreden en ik ben alvast héél gelukkig!

Maar nu nog ander nieuws, vorige week heb ik een kleine crash zo mee
gemaakt. En ben dan opnieuw met de 100 afgevoerd, maar dit keer wel
dringend. Het was een crashtest die misliep hier... en ik kreeg een
serieuze knal in mijn rug en schreeuwde het meteen uit van de pijn éh.
Rode kruis heeft mij een nekband aangedaan en dan de 100 gebeld door
een omstander want het bleek voor hen te serieus te gaan, er mochten
geen risico's worden genomen. Minste beweging wat ik maakte, ja toen
krijste ik het natuurlijk uit van de pijn éh... of ik het nu zelf heb
gezocht door erin te gaan en die kick mee te maken? Ik kon net zo goed
die dag met de auto werkelijk zijn weg geweest en echt gecrasht zijn.
Volledig gespalkt en vastgebonden ben ik weg gevoerd. Volledig in alle
veiligheid op een bed gelegd. Volledig in alle veiligheid mijn kraag
van mijn hals gehaald. Volledig in alle veiligheid... jaja alles was
toen zo veilig. En toen de RX... MRI... al die toestanden. En dan dat
verlossend woord! Er zijn geen botten geraakt. JOEPIE!!! Oké, wat is
er dan wel geraakt en mis? Nou mijn spieren zijn gekneus en gekneld.
En nu na één week (morgen één week geleden) zit ik geblokkeerd... ik
ben precies een robot wat rondloopt in de stad. Och ja... dat is zeker
mijn leventje éh? Vanalles meemaken... dat is het leven ja!

Haha, en daarom ook mijn nieuw weblogje!
Wie hem wilt hebben, stuur maar pb'tje!

xxx

Chantal!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:11
K'tje

Hallo dames!

Iedereen genoten van het weekend?

Ik heb het ontzettend druk gehad met de solden. Vandaar dat ik zo weinig gepost heb.
Heb eigenlijk ook niet zo veel nieuws.
Met bomma gaat het niet beter, maar ook niet slechter. Wel blijft er vanaf nu iedere nacht iemand bij haar.

Chantal, ben uwe nummer kwijtgespeeld

Als ik u voor zaterdag niet meer zie, hoop ik dat je al de nodige info via een pb'tje hebt gekregen!
Als je wil, kunnen jullie met ons meerijden. Stuur dan een pb'tje terug, want ik ga komende week niet veel in de winkel zijn.

Nu ga ik nog wat in de zetel zitten. Samen met Wout naar Peter Pan kijken.

PS: Ans, als het zaterdag slecht weer moest zijn, mag ik dan een dvdke meebrengen voor Wout? Want anders is uw living afgebroken

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:32
falke

Hehe,

Het weekend is weer voorbij en best wel goed geweest. Dat gaat toch altijd zo snel he. Gisteren zijn we gewoon thuis gebleven. David heeft nog wat in onze toekomstige tuin gewerkt.
Vandaag zijn we in de voormiddag gaan wandelen in het Speelhof en in de namiddag eens tot op de kermis geweest in Heers. Marte heeft enorm genoten van alle lichtjes en muziek.

Haar sprongetje is precies op zijn einde aan het lopen en gelukkig maar, want ze heeft er nog nooit zoveel last van gehad als deze keer. Haar kruipen gaat ook steeds vlotter en ze kruipt overal achter en onder. Het neen zeggen is dus duidelijk begonnen, want ze zit dus overal aan.

Morgen terug werken, dat vind ik wel minder leuk, maar zo blijven de dagen dat ik thuis ben natuurlijk wel extra speciaal.

Vele groetjes Giede en Marte

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:36
K'tje

Giede, toch erg hé, dat die weekends zo snel om zijn

Hier nog 3 dagen (ben niet aan het aftellen hoor ) werken en dan ben ik 4 dagen (incl. zondag) thuis. Kijk er al naar uit!

Vanavond blijft Woutje bij mijne papa slapen, want morgen moet ik naar Dendermonde. De boel moet daar dringend eens opgekuist worden. Moet je het dan als een "eer" zien als je vragen???

Mijn kapoentje wil een beetje fruitsap
Ben er vandoor!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:56
Maxine

Goedemorgen allemaal!

Hier ook een druk weekend achter de rug. Zoals jullie weten ging Fleur de zaterdag voor de eerste keer ergens anders slapen. Wel, het is een beetje in mineur verlopen.
Alles was goed begonnen, Lieven en ik zaten op het feest toen ik nog een smsje kreeg dat Fleur goed gedronken had en dat ze in slaap gevallen was. Ze had ons ook helemaal niet gemist (daar zal ze misschien nog een beetje te klein voor zijn denk ik). Maar toen rond half 11 is mijn mama onwel geworden, ze hadden de dokter van wacht gebeld en die heeft hen direkt doorverwezen naar het spoed. Wij zijn dus direkt naar huis gekomen, want anders moesten ze Fleur wakker maken om haar mee te nemen. Mijn broer is een beetje later afgekomen en hij wou bij Fleurtje blijven. Zo konden Lieven en ik nog even terug naar het feest, want daar waren wij in alle haast vertrokken, zonder tegen iedereen nog iets fantsoenlijk te zeggen. Mijn mama is in het ziekenhuis moeten blijven (tot zondagmiddag) en daarom ben ik dan bij mijn ouders blijven slapen en Lieven thuis. Fleurtje heeft mij dus niet veel moeten missen, want voor haar nacht- en ochtendvoeding was ik er... voor niets zoveel gekolfd natuurlijk! Maar uiteindelijk is alles goed met mijn mama, het was niets ernstig en dat is toch het voornaamste hé!

Zaterdag hebben we ook onze nieuwe auto gekocht, we zullen hem half augustus hebben (net die week als ik terug ga werken!)

Mijn papa komt er net aan om mij te komen halen, dus ik moet afronden!
Chantal, ik stuur je straks een pbtje met de gegevens voor zaterdag!

Groetjes,
Ans

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 20:42
Maren

Online Status Stuur bericht
Goeienavond!!

Het weekend is inderdaad weer voorbij gevlogen, niet normaal.

Zaterdag heb ik hier alleen gezeten tot een uur of 4 want Kristof was ergens gaan klinkers leggen om een centje bij te verdienen.
Ondertussen hoorde ik hier de hele tijd iets in de schouw. Toen Kristof terug was, heb ik hem gevraagd eens even te kijken wat dat was. Nu bleek er een vogel vast te zitten ocharme! Het heeft heel veel moeite gekost, maar Kristof heeft de vogel uiteindelijk kunnen bevrijden, gelukkig maar!

Ik was in de voormiddag ook nog even mijn ogen laten nameten bij de optieker hier, want moest nieuwe lenzen hebben. Nu blijkt dat mijn ogen erop vooruitgegaan zijn met een heel punt!! Fantastisch hé. Ik die elk jaar van zicht verslechter, zie nu opeens een heel punt beter.
De optieker zei dat dat kan komen doordat ik nu niet meer studeer, maar of dat waar is dat weet ik niet.

Zaterdagavond zijn Kristof en ik naar een feestje van een vriendin van mij gegaan. Dat was leuk, we hebben nog eens goed gelachen.

En dan zijn we gisteren in het huis nog wat gaan poetsen en dozen uitladen EN we hebben er voor de allereerste keer samen geslapen!!
Kristof blijft er nu altijd, ik ben nu weer even in Balen.
Hij is echt superblij dat hij er eindelijk woont, en we hebben het gisterenavond gezellig gemaakt bij "Fata Morgana" en "Witse".

Vandaag werken, dat viel tegen!
Maar ik denk dat ik donderdag en vrijdag een halve dag verlof neem, dus dan heb ik weer goede vooruitzichten.

Ans, wat jammer van de tegenvallende avond! Ocharme je mama. Gelukkig is ze nu aan de beterhand!
En dat jullie auto besteld is, nu in volle spanning wachten tot hij klaar is en op jullie oprit staat. Dat gaat een hele verbetering zijn hé, zo'n grote auto ineens.

K'tje, welke boel moet je in Dendermonde gaan opkuisen? Ook een winkel van jullie?

Doei!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:32
K'tje

Goeienavond dames!

Ans, hopelijk alles ok met je mama! Zal wel schrikken geweest zijn!

Maren, dan zal dit weekend wel veel hebben goedgemaakt van de afgelopen maanden vol tegenslag! Ja, ja... slapen
Ja, Dendermonde is ook een filiaal van ons. Maar tis daar een boeltje geworden door omstandigheden.

Hebben vandaag weer een goeie solden dag gehad.
Vanmorgen zelfs telefoon gekregen van mijn DM, we hebben vorige week de hoogste omzet van België gedraaid!!!

Nu ga ik mij in de zetel zetten bij mijn ventje.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:55
falke

Hallo,

Ans, wat een triest verhaal. Gelukkig is alles in orde gekomen, maar je zal toch wel ongerust geweest zijn. Bij een collega van mij is het allemaal iets minder positief uitgedraaid. Zij is dit weekend haar mama heel plots verloren op 52 of 53 jarige leeftijd zoiets

K'tje ja ik weet ook niet of je dat als een eer moet zien. Iemand anders zijne rommel opkuisen is nooit leuk en wie weet wat er gebeurt als je je rug draait

Sofie, jullie hebben precies wel een hele fijne tijd gehad aan zee he. Wij hebben ook een weekendje geboekt eind september, maar als ik die foto's zo zie kan ik al niet meer wachten.

Ik heb net eens in mijn boeken gesnuit en als het goed is voor iedereen zal ik een banaan-ananastaart bakken en chocoladecakes. Beide recepten zijn nieuw voor mij, dus ik hoop dat ze gaan lukken. Maar ik probeer al eens graag nieuwe dingen.
Er zijn toch geen mensen allergisch aan bepaalde voedingsmiddelen, want dan kan ik dat maar beter op voorhand weten he.

Ga mij nog even ontspannend in de zetel zetten en daarna stilletjes verdere oorden opzoeken.

C ya later alligator

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 22:10
Maxine

Hallo

Ik ben vandaag de hele dag bij mijn mama geweest en ze is al veel beter. Ze moet nog de hele week thuis blijven en dan zou het voorbij moeten zijn!

K'tje, breng zaterdag zeker maar een DVD'tje of ander speelgoed (net zoals de andere mama's misschien best), want wij hebben hier (nog) niet zoveel speelgoed!

Maren, dat zal wel speciaal geweest zijn, zo de eerste avond in jullie nieuwe huis! Jaja slapen.......

Chantal, ik heb je een pb'tje verstuurd met de gegevens voor zaterdag!

Giede, wat erg voor je collega , ik mag er niet aan denken om zo vroeg en zo onverwacht iemand te verliezen! Ik ben blij dat alles nu in orde is met mijn mama, maar ik zal de eerste logeerpartij van Fleur dus niet vergeten!!
Ik heb het trouwens vandaag nog met D. (David zijn tante) gehad over Martje, zij wist nog niet dat ze al kon kruipen!

MamaSofie, ik ben ook al gaan piepen naar je foto's van aan zee. Die foto's van op de fiets zijn echt wel schattig hé! Nu krijg ik er ook (nog meer) zin in! Wij gaan einde juli een weekje.

Fie, hoe is het met Lobke?

Groetjes!
Ans

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:26
Fie

heyhey

Ans, dat was inderdaad een logeerpartijtje om nooit te vergeten.
Lobke is zaterdag ook op logement geweest bij mijn ouders. Wij moesten naar een feest en ze kon niet mee.
Ze is daar braaf geweest. Schoonma was wel groen dat ze bij mijn ouders bleef ipv bij haar.
Ventje wilt niet dat ik te voet kom naar jullie, hij vindt de baan te gevaarlijk met dat hoge gras en hij heeft wel gelijk. Het zicht is niet zo goed op die baan en ze schieten daar door als zotten.
Dus ik kom met de auto.
Ik kan wel niet heel lang blijven, blijkbaar moeten we zaterdag bij mijne schoonpa gaan eten.

Giede, 52/53 jaar is heel jong om te sterven maar 25 jaar nog jonger. Zo oud was Kelly de beste vriendin van mijn schoonzus, een pracht van een meid, ze is gisteren totaal onverwachts gestorven.
Doodsoorzaak nog onbekend, wetsdokter is er mee bezig.
Ik ga ze missen.

xFie

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:22
falke

Hoihoi,

Deze werkdag zit er weer op. Morgen weer gezellig thuis. Dat is echt zo super dat mijn week gebroken is en ik dus Marte nooit langer dan 2 dagen moet missen

Ans, dat zal niet zijn dat die dat niet wist. Ik heb zowel haar als David zijn nicht al niet meer gezien sinds november toen ze op kraambezoek zijn gekomen bij Marte. Ik heb slechts een minimum aan contact met die mensen.
Hoe gaat het ondertussen met je mama? En pas maar op voor gaten in je plafond nu Fleurtje zo hoog kan springen.

Fie, ja ik heb er ook van gehoord, nu oud of jong, voor diegene die achter blijven is het altijd erg he, zelfs als een moeder van 98 jaar sterft zullen de kinderen enorm rouwen. Dat is iets wat spijtig genoeg ook bij het leven hoort.

Zo ik hoop dat het eten bijna klaar is, dat ik kan gaan smullen. Ons Martje slaapt en ik heb reuze honger.

Liefs van mij en Marte

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:35
Maren

Hellow!

niet veel nieuws hier.
Ik ben volop aan het poetsen, want morgen komen moeke en papa naar huis en ik heb graag dat ze in een proper huis thuiskomen.

Vandaag heb ik geregeld dat ik donderdag en vrijdag een halve dag verlof heb. Joepie!!

K'tje, hoe was het in Dendermonde?
Proficiat met jullie hoogste omzet!! Dat moet wel een goed gevoel geven hé.

voor iedereen die iemand verloren heeft. Zo'n nieuws lees ik niet graag, maar het is inderdaad een deel van het leven.

Ik ga wat verder poetsen hier...

Doei!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:54
Maren

Zo, het poetsen is gedaan. En nu weet ik niet meer wat doen.

Jannes is naar één of andere horror-film aan het kijken, en hoe stom het ook klinkt, als ik daar nog maar een beeld van zie, kan ik al niet meer slapen deze nacht.

Ik ben echt een echte schrikschijt!
In het begin ik samen was met Kristof en hij dat pas wist, maakte hij me na zo'n film nog feller bang door rare gezichten te trekken en geluiden te maken.
Echt niet om mee te lachen!
Sindsdien kijk ik er gewoon niet meer naar.

Morgen ga ik waarschijnlijk speculaas bakken om donderdag uit te delen op het werk voor mijn verjaardag.
Ik hoop alleen dat papa daar geen bezwaar gaat tegen hebben, want hij heeft niet graag dat zijn keuken overhoop staat.

Ik denk dat ik er vandaag maar eens vroeg ga inkruipen, dan ben ik nog eens wat bijgeslapen. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben echt moe. En ik heb nog niet eens zo'n onderbroken nachten als jullie.
Het zal misschien door de stress komen, maar daar is het einde bijna van in zicht, dus nog even op de tanden bijten.

Fijne avond nog!

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 07:36
K'tje

Goedemorgen dames!

Ik geraak niet vertrokken vandaag!

Vandaag mijn 6de dag op rij werken
Ik kan soms toch kemels uithalen als ik uurrosters maak

Dendermonde was gisteren een ramp!!!
Weten jullie wat ik daar de hele dag gedaan heb? Soldenkaartjes aan de schoenen geschoten... Een werkje dat 1 juli klaar had moeten zijn!
Als ik het allemaal eens goed bekeek, weet ik dat ik terecht fier mag zijn op mijn winkelke!

Vanavond of morgenvroeg kom ik uitgebreider reageren, maar nu moet ik echt in gang schieten!

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 20:50
Maren

Hey hey!

Vandaag is het stil geweest. Iedereen een drukke dag gehad?

Ik ben zoals gewoonlijk weer gaan werken, maar wel de laatste volledige dag van de week .

Ondertussen zijn moeke en papa thuisgekomen. Nel was helemaal over haar toeren, zo blij was ze om hen terug te zien.
Papa is dan naar de frituur gereden, want hij had de Belgische frietjes gemist.

Ik heb ook al mijn souveniertjes gehad. Een pot blutenhoning en een flessenopener in de vorm van een houten gezicht.

Nu ben ik volop speculaas aan het bakken om morgen op het werk uit te delen.

K'tje, volgens mij moeten ze eens een hartig woordje praten met de filiaalmanager van Dendermonde. Dat is toch echt niet meer normaal hé.

Doei!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:44
K'tje

Goedemorgen!

Eerst en vooral; Happy birthday to Maren!!!

Hoe gaat het met jullie? En met de kindjes?

Ans, alles ok met je mama?
Zal wel verschietachtig geweest zijn.

Maren, die FM is in ziekeverlof en syndicale afgevaardigde. Denk dat ze daar niet veel tegen kunnen beginnen.
Tis wel een duidelijk signaal naar de anderen toe; stel u de volgende keer maar allemaal kandidaat bij de soc.verkiezingen.
In ieder geval ben ik nu eens zo fier op mijne winkel en op mijn personeel!

Mamasofie, wat een heerlijke vakantiefoto's!
Dat zal er voor ons dit jaar niet inzitten

Fie, hoe doet Lobke het ondertussen?
Weten ze nu al wat meer ivm dat meisje?
Was zij ook van dees kanten?

Giede, alvast bedankt voor de inspanning om lekkere taartjes voor ons te bakken! Het klinkt allesinds héél lekker!

Nu ga ik wat oprommelen en poetsen, zodat ik morgen echt kan genieten van mijn "verlofdagje"

Tot straks!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:59
Maxine

Goedemorgen allemaal!

Maren, gelukkige verjaardag! Geniet maar van je dagje en laat je vandaag maar goed verwennen .

Ondertussen gaat het al wat beter bij mijn mama. De afgelopen dagen ben ik wel veel bij haar geweest, maar ze heeft niet meer zoveel last.

Fleur en ik zijn eergisteren ook eens naar dat shoppingcenter in Tongeren geweest. Maar dat was eigenlijk niet zoveel, daar zijn nog niet zoveel winkels open. Misschien dat dat binnenkort wel meer zal zijn. Maar in de H&M hebben we toch enkele soldenkoopjes kunnen doen!

Gisteren bij ik nog eens op bezoek geweest bij een vriendin (David's nichtje) en haar zoontje. Dat kindje is net een jaar ouder dan Fleur. Hij was daar maar rond aan het lopen en al echt de show aan het stelen! Hij heeft ook verschillende kusjes gegeven aan Fleurtje. Jaja, Fleur haar eerste lief .

Fleur haar twee tandjes zijn al goed doorgekomen. Ik zal het geweten hebben, ik heb ze al verschillende keren gevoeld , amaai zo klein en al zo scherp!

Zondag gaan we starten met groetenpap, ik ben eens benieuwd! Normaal gezien is het nog een weekje, maar we gaan nu al starten omdat we dan net op vakantie vertrekken. We denken dat dat geen goed moment is om te starten, want dat zou misschien te veel verandering zijn!

K'tje, ge moogt idd heel fier zijn op uwe winkel, zo goede verkoopcijfers en de winkel zelf is ook altijd heel verzorgd .

Fie, hoe is het met Lobke? Uw ventje heeft gelijk, kom maar met de auto. Want op die baan komen ze idd heel snel doorgevlogen! Maar het gaat waarschijnlijk ook geen wandelweer worden.

Ik ga hier ook maar eens rommelen....! Groetjes

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 13:45
Fie

Heyhey

Gelukkige verjaardag Maren.

K'tje, Kelly was van Melveren. Ze vermoeden hartaderbreuk.
Het kind heeft dan kanker overwonnen en sterft dan aan zoiets. Ze moesten haar echt hebben. Ze was nog zo vol levenslust, ze had prachtige toekomstplannen. Zucht het is toch oneerlijk. Zij moest gaan en wou nog niet terwijl er elke dag mensen zelfmoord plegen.
Ze wordt zaterdag begraven om half11. Dus ik vrees dat ik afzeg voor zaterdag, ik ga toch geen aangenaam gezelschap zijn dan.
Het spijt me meiden.

xFie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >