< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » slijmprop

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 11:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Maak je alsjeblieft niet druk om de slijmprop..Zoals men voorgangster al zei kan dit zowel wel als niet een begin zijn..of nog een paar weken duren..En wordt hij weer aangemaakt..(heb ik van verloskundige die me begeleide bij mijn zoontje)

En moet er eerlijk bij zeggen in mijn twee voorgaande zwangerschappen ben ik hem niet zichtbaar verloren..dus kan je bevalling net zo goed beginnen zonder je je slijmprop hebt gezien..

Toi Toi Toi met de laatste loodzware loodjes..

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 12:12
batje29

ben vorige week mijn slijmprop verloren(woensdag)met bloedverlies en nu verlies ik nog steeds slijm dus zegt echt helemaal nietstussendoor elke dag wel weeen maar zet niet door dus niet druk maken kindje komt vanzelf wel

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:32
Vee

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal,

Vorige zondag 29/06 heb ik hier gereageerd op de vraag van Robin@ over de slijmprop, die ik toen zelf die ochtend verloren was.

Ik had toen krampen en was niet zeker dat de bevalling bij mij begonnen was. Ik heb hier thuis de ganse dag nog rondgelopen en gerommeld. In de namiddag werden de krampen pijnlijker en kwamen korter na elkaar dus toen besloten we om toch maar even langs het ziekenhuis te gaan. Om 16h06 meldde ik hier dat we gingen vertrekken om eens te laten controleren. We reden uiteindelijk weg om 16h38 en bij aankomst bleek ik al 9 cm ontsluiting te hebben ! Om 17h20 had ik Febe in mijn armen.

Ik was er wel even niet goed van dat alles ineens zo snel gegaan was maar natuurlijk ook dolgelukkig met ons dochtertje.

Bij mij was het verliezen van de slijmprop dus uiteindelijk wel het begin van mijn bevalling. Oh ja, mijn vliezen zijn pas gebroken op de verlostafel, dus daar was ik thuis tevergeefs op aan 't wachten.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:41
Babyke*

Vee,
Ik leesde toevallig je verhaal!
Een dikke proficiat met je dochtertje!
Mooi zeg, heerlijk zo een snelle bevalling!
En wat een mooie meid (foto profiel)!!

Geniet ervan

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]