< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Geboortelijst bij Dreambaby

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Geboortelijst bij Dreambaby
20/02/2008 @ 08:21
Bren

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
De nieuwe dreambaby aan het uz heb ik nog niet uitgetest maar al hun personeel komt van de dreamland aan de rooigem en daar was ik heel content.
Wij gaan voor de tweede keer terug aan de rooigem werken omdat we er ook alle speelgoed voor onze oudste kunnen opzetten ook. Die hebben ze niet in de dreambaby. Zij zijn meer op baby toegespitst.
Zijn twee weken terug naar dreamland geweest om lijst aan te maken en dit weekend al telefoon gehad dat de kaartjes met lijstnummer voor bij de kaartjes al aanwezig waren.
Ik vind dat er echt veel kan. Had hier op site ergens gelezen over een babyfoon met twee zenders en één ontvanger. Heb gevraagd of ze zoiets hadden en dat was niet zo. Maar ik heb hen de gegevens gegeven over het product en ze gingen het vragen aan hun aankoopdienst of het mogelijk was dit in het assortiment op te nemen. Ze hadden al andere babyfoons van het zelfde merk. Vind ik toch wel ok van service. Andere winkels kreeg ik als antwoord 'neen' en dat is het.
Ik werk ook via de site maar vind het nog steeds handiger om gewoon met je karretje rond te gaan in de winkel en dat allemaal op de lijst te laten zetten. Liggen ook dingen die niet op internet te vinden zijn.

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 09:37

Erika, ben je zeker dat je bonnen ook bij dreambaby kunnen opgebruikt worden? Dan vind ik het hier oneerlijk hoor!!! Wij dachten dat we ons 10% nog konden gebruiken bij dreambaby (bv voor kleertjes enzo) maar dat bleek dus niet.
En we winkelen nooit bij colruyt, dus nu zitten we hier mooi met onze bonnen... En 't is best wel een hoog bedrag!
We gaan nu via collishop een strijkijzer en broodbakmachine aankopen, maar het ambetante is dat je die producten niet in het echt kan zien en de uitleg op het internet is maar magertjes...

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 11:05
Erika

Lieveke,

Dat is ons zo bevestigd, zowel bij Colruyt als bij Dreambaby, ja. We hebben het natuurlijk nog niet in de praktijk getest, want de geboortelijst is uiteraard nog lang niet afgesloten.

Het zou me echt verbazen als het niet kon.
Je kunt via Colruyt probleemloos uit de cataloog van Dreambaby bestellen, maar die bonnen zou je dan niet kunnen gebruiken? En dat terwijl de geboortelijst toch net een specifieke Dreambaby-aangelegenheid is? Heel bizar, hoor!

Anderzijds ook een beetje raar dat jullie afhaalpunt voor de geboortelijst een Colruyt-vestiging was, maar jullie verder niet winkelen bij Colruyt en nu dan toch ook bij Collishop gaan bestellen met de kortingbonnen... Dat zal je dan toch ook in een Colruyt moeten afhalen...

[Laatst gewijzigd door Erika - 21/02/2008 @ 11:08] - Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 19:34

Wel, men heeft mij verzekerd dat het echt NIET kan.
Geloof me, ik vind het ook geweldig stom en raar, je besteld alles bij Dreambaby en daarna kan je het overal behalve in Dreambaby opkopen. Dit kwam volgens Dreambaby omdat onze lijst bij Colruyt lag... Maar goed, ik geef ze morgen eens een telefoontje hoor.

Het is toch helemaal niet ongewoon dat we onze lijst in Colruyt hadden ipv in dreambaby? De dichtste dreambaby is in Tienen, wij wonen in Heverlee, dus lag onze lijst ook in Heverlee. Is beter dan naar Tienen rijden elke keer, niet?
Ik vind mezelf nu ook niet raar omdat ik bij Collishop ga bestellen. Het is een groot bedrag, lijkt me moeilijk om in 1 keertje winkelen bij Colruyt op te kopen. Bij Collishop gaan we wat elektro kopen, en moeten we dus maar 1 keertje naar de Colruyt. Niks raars aan hé

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 20:59
Erika

Wat ik bedoelde is: voor die een of twee keer dat je dan naar Colruyt moet (voor iets uit Collishop of voor gewone boodschappen), is dat dan toch ook niet zo erg. Dan winkel je gewoon eens ergens anders dan waar je het gewend bent. Als het 10% korting oplevert, is dat toch de moeite, niet?

Maar ik blijf erbij dat het vreemd is. En wat als je uit de Dreambaby cataloog bestelt en laat leveren in een Colruyt en je bestelling daar gaat afhalen? Dan gelden die bonnen ook niet? Maar voor een Collishop-bestelling dan weer wel?

Weet je wat ik denk? Ze weten het daar zelf niet...

[Laatst gewijzigd door Erika - 21/02/2008 @ 21:00] - Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 08:45

Hoi Erika, ik denk ook dat ze het inderdaad zelf gewoon niet tegoei weten, sewens een belletje doen.
Het is inderdaad niet onoverkomelijk dat we een paar keer naar de Colruyt trekken voor boodschappen, maar we hadden gerekend op het bedrag om nog een paar dingen bij Dreambaby te bestellen. Wat logisch zou geweest zijn

Ach ja, zotte toestand hoor!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:24
ingkie

hallo

onze lijst lag bij dreamland, kan ik die bonnen niet opkopen bij dreamaby?

wij hebben ook klachten over onze lijst
dingen die er al maanden opstonden en de eerste die iets ging kopen bleek dat er veel dingen er niet meer waren terwijl die al meer dan 3 maanden op onze lijst stonden. ook over het betalen via de lijst je moet meer dan een week wachten vooralleer iemand zijn kado's kan betalen terwijl je ze echt dringend nodig hebt en je ze pas meekrijgt als ze betaalt zijn.

volgende keer leggen we onze lijst ergens anders.
groetjes
Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 10:07
Erika

Hoi ingkie,

wij hadden onze eerste lijst in een gewone babywinkel bij ons in de buurt gelegd.
Zelfs als de mensen op de dag dat ze iets bestelden, hun overschrijving deden, kregen wij het gekochte pas minstens een week later mee. Want voor die tijd was de betaling zogezegd nog niet binnen in de winkel, terwijl iedereen weet dat je een overschrijving na maximaal 2-3 dagen op de rekening hebt.

Dat kun je dus ook op andere plaatsen meemaken, blijkbaar.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 11:37

Ook niet echt klantvriendelijk...

Hier nieuws van dreambaby: ik mag de bonnen opgebruiken om iets te bestellen bij dreambaby dat dan geleverd wordt in Colruyt Heverlee. De bonnen worden niet aanvaard in een dreambabywinkel zelf.

Dus toch nog een positief iets!!!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 12:44
Erika

Aha, goed zo! De aanhouder wint!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:37
zina

Wij hadden ook onze lijst bij dreamland maar als afhaalwinkel een colruytwinkel. Wij konden ook de bons niet gebruiken in een dreambaby, nou ik heb gebeld naar de klantendienst en na lang aandringen en mij eens goed kwaad te maken hebben ze mij dan toch cadeaubons opgestuurd waarmee ik dingen bij dreambaby kon aankopen.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:31
Tammytje

Online Status Bekijk profiel
Wij hebben onze lijst ook bij Dreamland gehad, en ik moet zeggen dat wij totaal geen problemen hebben gehad. De grote stukken hadden we wel ergens anders gekocht omdat we in dreamland zelf niet echt onze smaak vonden. Maar ik heb daar geen enkel probleem ervaren, en onze prins is 3 maanden te vroeg geboren. Alles is verlopen zoals dat hoorde. En ook om je lijst af te sluiten kreeg ik dan een langere periode omdat ons bezoek pas echt na drie maanden thuis zou kunnen langskomen. Verder hebben wij ook nooit problemen gehad als we onze lijst aanpasten via de site, en kregen om de twee weken geloof ik een mail met de vorderingen van de lijst.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]