< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie nog meer 'stiekem' zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie nog meer 'stiekem' zwanger worden?
04/07/2008 @ 09:04
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey lieverdjes,

duimen jullie voor mij mee? ik denk dat vandaag of morgen mijn NOD is, aangezien ik niet zeker weet wanneer eisprong was na pregnyl spuit... voorlopig nog geen te zien of te voelen aankomen...

ik hoop heel hard dat het lukt , maar ik voel me compleet niet zwanger...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:46
Sasha

Snuitje onze gedachten zijn vandaag en morgen bij jou en we VOLOP.

Sasha

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 10:19
Kija

Snuitje!!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:55
Visje

Online Status Bekijk profiel
ook ik voor jou snuitje

Hebben jullie het ook zo moeilijk om het tegen niemand te zeggen ?

...ik wou dat het al zo ver was ....

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 18:37
SMDJ

hey snuitje

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:11
Junior

Hallo allemaal!
Hier ben ik weer. De afgelopen 10 dagen heb ik het ziekenhuis gelegen.
Eerst had ik een beetje bloedverlies en belde naar de gyn. Dan moest ik aan de monitor en daaruit bleek dat mijn buik te veel opspande. Op den duur werden het kleine weeën.
Uiteindelijk heb ik 2 kuren met weeënremmers gekregen (telkens infuus van 48u). Dan nog enkele dagen afwachten en nu terug thuis , wel goed rusten.

Snuitje,

Junior en

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:17
snuitje

Visje, nee wij hebben het niet moeilijk om te zwijgen... wij hebben al een jaar veel problemen en achteraf bekeken zijn we blij dat niemand daarvan weet. Anders elke maand "en hoe is het nu" etc etc ...zouden ze ons mijden om ons niet te kwetsen, ...

tot nu toe nog geen , hopelijk blijven ze 9 maanden weg !

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 00:00
Kija

Hey Junior!! Pff gelukkig zeg dat alles nu weer rustig is. Zo volhouden dan hè! Ik vond het al zo stil aan jou kant.

Ik ben ook erg blij dat ik het verder niet zeg aan anderen dat we er weer mee bezig zijn. De tegenslagen die je te verwerken krijgt wil ik niet steeds onder mijn neus gewreven hebben. Oké, soms zou ik het wel terug willen schreeuwen hoor, dat komt dan door de uitspraken die ze doen. Maar dan denk ik rap weer van; 'ach ja ze weten niet van hoe of wat er door hebben moet lopen.'

En ik weet zeker dat ik commentaar zal gaan krijgen, zoals dat ik er niet wakker van moet liggen wanneer het niet lukt, want we hebben toch al 3 kids.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:40
SMDJ

hey junior

fijn dat alles oke is en dat het nu beter is he goed rusten

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 16:37
Visje

Online Status Bekijk profiel
Hey SMDJ , ik heb het pas toch tegen een goede vriendin gezegt...

Moest het nu ni direkt lukken kan ik het er met haar toch over hebben en men hart luchten... bij men vriend kan ik het ook maar meiden onder elkaar is toch anders ...

ik nog steeds voor jullie

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 02:23
snuitje

Roh wou nog even komen melden, nog steeds niet

Ik begin hoop te krijgen ! (misschien niet goed?)

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 22:29
Kija

Hoop is altijd goed meid!!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:27
snuitje

ja helaas hoefde ik niet te testen... ik geraakte gisteren niet op internet sorry...maar gisteravond bloedverlies gehad (daarna wel niks meer) ... dus nu weet ik het niet goed meer, maar t zullen wel men regels zijn, dus op naar de volgende hormonenkuur zeker?

tis verwarrend want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:29
Sasha

Hey Dames

Snuitje: hoop doet leven en die van ons wordt ook met de minuut meer hè! Enne je doet er goed aan te zwijgen. We waren zaterdag op een bbq en terug vroegen ze en nr 2, wanneer komt die. ‘k heb zelfs eens botweg geantwoord, mss helemaal niet, daar al eens aan gedacht. Poef ’t was stil. Wij hebben niets verteld over IUI-behandelingen, intake voor IVF. Leg het anders maar allemaal uit. Meer nieuwsgierig zijn de mensen dan, dan geïntereseerd!

Junior, ai meid, nu al,dus houd je maar rustig hè, je kan maar 1 ding doen om een super gezond ukje te krijgen, RUSTEN! Take care meid

Kija: sterkte hè, amai wat een gedoe allemaal! Zie PB’tje

Visje, houd het maar bij die vriendin, want als je alles aan iedereen moet vertellen… Ze zijn meer nieuwsgierig dan geintereseerd… Wij hebben er 18 maanden over gedaan om dan uiteindelijk via de 2deIUI zwanger te worden van onze zoon… Niet fijn om zoiets te vertellen vind ik als het bij de vrienden allemaal vanzelf gaat!

Hier ça va. Zaterdag BBQ en gaan wandelen. We waren dretsnat van de regen (we vertrokken wel als het droog was) en gelukkig waren er enkele mama’s die voor koffie en cake zorgden als we druipnat terug waren. Door berg en dal, door smalle paadjes enzo en dat allemaal met een kind in de nek en de buggy erlangs. Stom hè. Onze zoon wilde niet in e buggy, hobbelde teveel, ik begrijp hem wel hoor! Alle al bij al leuk, wel uitgeput, energie op en bang dat er daarbinnen iets verkeerds zou gaan, maar ik ben zwanger, niet ziek hè! Zondag gaan zwemmen en de Decathlon leeggekocht. Gezien we op camping gaan, hebben we toch ook wat warme kledij nodig. En dan opruimen, wassen, vanavond strijken… Binnen een week zijn we weg.

Met het buikje, de ene keer voel ik iets, de andere niet. De ene keer maak ik me ongerust, de andere niet; Moeilijk, ’t is en blijft leven van dag tot dag! ‘k ga niet teveel zeuren, ik ben zwanger en ben er super blij mee! Ik kan nog steeds in mijn lage lende jeans in. Allee nu ’s morgens toch, we zien wel vanavond, heb dan meestal een dikke opgeblazen buik!

Sasha

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 12:52
Kija

Snuitje, mijn duimen blijven wel duimen hoor! Misschien toch een innesteling.. ik hoop het zo voor je!! En gewoon bellen wanneer je niet zeker weet hè!!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:28
snuitje

misschien ben ik zwanger...van morgen toch maar getest omdat bloedverlies gisteren maar heel even was en nu niets meer... en ik gevoelige tepels heb...

en iemand opt forum zei test toch maar eens... zo gezegd, zo gedaan, licht positieve test ! heel blij, maar ook verward, wat was dat bloedverlies? vroege miskraam?

Dus ivf consulente gebeld en ik mocht langsgaan...

ben net terug uit het ziekenhuis, tussen 3u en half 4 mocht ik terugbellen en ze hoopte dat ze dan de uitslag al had !

ze heeft naar mijn test gekeken en ik zei "dit beeld ik me toch niet in hé?" en ze zei neenee dit is toch wel een duidelijke streep, wel lichter dan controlestreep en heel dun, niet zo dik, maar duidelijk te zien...

ZALIG !!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:06
Sasha

snuitje jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een streep is een streep, yoehoe yes, 't is van dat. en dat bloedverlies, dat kan innesteling zijn, dan kan het plaatsten/settelen zijn van je baarmoeder. alles wordt er supergevoelig vanbinnen!

proficiat meid, heb je je bloed dan ook al laten trekken voor je hcg?!

banner aanpassen!!!!

sasha

[Laatst gewijzigd door Sasha - 07/07/2008 @ 14:10] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:09
Kija

whaaaaaaa!!!!! snuitje!!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:31
snuitje

ik mag over een dikke half uur pas bellen, daarna weet ik het zeker en pas ik eventueel mijn banner aan... ik ben zo blij, maar kan het niet geloven...

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:57
Kija

Ben zóó benieuwd hè!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >