< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » wat voelde jullie?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
wat voelde jullie?
05/07/2008 @ 17:39
ilsy

Online Status
Wat voelde jullie juist een paar dagen of uren voor jullie moesten bevallen of wanneer jullie weeen begonnen?

hadden jullie juist kou of warm?
Veel honger of juist niet?

En misschien nog gevoelens die jullie voelde voor het begon?

groetjes

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 18:40
Tobberke

Online Status Stuur bericht
Ik voelde niets speciaal alleen rugpijn die dag en s'nachts is mijn water gebroken.
Maar ik stond daar niet bij stil rugpijn op 38w leek mijn niet apnormaal

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:51
Karin

ik de eerste keer ook niks.ik kon wel opeens goed naar de wc en viel 1,5 kilo af.had weleens gelezen dat dat een voorteken kon zijn,maar stond daar verder niet bij stil omdat ik pas 37 weken was.maar achteraf ging er een grote bel rinkelen
Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 06:29
hailey

Online Status Stuur bericht
hey
ik voelde mij die dag super ongemakkelijk.
ik had echt het gevoel dat ik op barsten stond
mijn hongergevoel was ook helemaal verdwenen.
's avonds een warm badje genomen en nog geen uur later had ik weeen.
groetjes

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:07
mammie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Bij mij precies hetzelfde...
Ik voelde me de hele dag niet echt lekker en totaal niet op mijn gemak. Ik had nergens zin in en heb die dag dus ook echt helemaal niks gedaan.
Had totaal geen idee dat ik zou gaan bevallen overigens hoor...
Ben 's middags lekker lang in bad gaan zitten en daarna op de bank.
Mijn man kwam 's middags om half 4 thuis en toen ik opstond om hem te begroeten braken mijn vliezen... 3,5 uur later was mijn dochter geboren.

Dus ik zit nu weer op zo'n dag te wachten.. haha.. maar tot nu toe doe ik juist nog heel veel, loop de hele dag dit nog even op te ruimen, dit nog even uit te zoeken, dat nog even schoon te maken. .haha kan ook een voorteken zijn geloof ik he?
We zien het wel.

Succes.

Groetjes mammie

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:56

Ik voelde me de hele dag heel goed...
Om 16u15 moest ik bij de gynae zijn en alles was zo goed als inorde
alleen te weinig vruchtwater..Dus hij stripte mij...Ik stapte buiten en alls begon..Ik kreeg onmiddelijk om de 5 min een wee..en 19,5u later is mijn zoontje geboren

[Laatst gewijzigd door baby_dutske - 06/07/2008 @ 20:57] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:59

Online Status Bekijk profiel
hoi allemaal

even mijn verhaal kwijt hoor sorry

ik voel me sinds vanmorgen zo raar.
ik heb het koud en dan weer warm.
af en toe steken in mijn buik en in mijn onderrug.
ik ben ook een beetje bang dat het door zou kunnen gaan zetten want ik wil het echt nu niet vandaag.
ik verlis sinds gister ook meer afscheiding waar ik dan ook weer een beetje aan ga zitten twijfelen of het geen vruchtwater kan zijn.
maar dan denk ik weer het zijn gewoon angsten van mezelf.

ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen.
mijn man is namelijk nu ook weg en zal het door gaan zetten kan hij niet op tijd terug zijn

kunnen jullie mij gerust stellen?

groetjes annie

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:23
mammie

Hey Annie,

Heb je de verloskundige al gebeld? Gewoon om het probleem even voor te leggen, dan kan ze eventueel even kijken of het vruchtwater is dat je verliest of gewoon afscheiding en kan ze je misschien even gerust stellen.

Ikzelf heb ik griepje opgelopen waardoor ik het ook een beetje warm en dan weer koud heb, zou dat bij jou ook niet het geval kunnen zijn? ( ik roep maar wat hoor! )
En die steken in mijn onderbuik en onderrug heb ik ook en volgens mijn vk komt dat doordat de baby dan toch nog steeds een beetje dieper zakt, of doordat de baby toch nog van links naar rechts kan draaien ondanks dat het al ingedaald is en dat kan ook flinke pijn met zich meebrengen.

Je man zou vanaf 37 weken wat dichter in de buurt blijven toch? dus nog een paar daagjes!! Nog even binnen houden dan! Bel gewoon even je vk en overleg het even en vertel je angste even, dan kan zij je vast gerust stellen!

Heel veel sterkte en hou je vooral rustig.

Groetjes sanne

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:28
jolly

Online Status
he baby3

Ik snap dat je het eng vind als je man niet thuis is , maar er hoeft nog helemaal niks aan de hand te zijn hoor soms beginnen deze klachten al een week voor dat je echt gaat bevallen dan is je lichaam zich gewoon aan het voorbereiden en dan kan je ook al licht het gevoel van weeen krijgen , dit zijn dan oefen weeen of voorweeen die zijn soms vervelend maar doen verder helemaal niks hoor !

Ik heb zelf bij beide kinderen twee weken voor de bevalling al voor weeen gehad dus kan gemakkelijk !

Probeer gewoon zo veel mogelijk te ontspannen en niet te veel over na te denken ook al is dat moeilijk

en als je het echt niet vertrouwt zorg dan dat er iemand bij je is die je vertrouwt of bel even de vk of gyn dan kan je vast wel even langskomen dan kunnen ze zo even kijken of het in gang is of dat het een voorbereiding is

heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal vals alarm is wat mij wel lijkt te zijn

liefs jolly

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:57

Online Status Bekijk profiel
hoi

nou ik kreeg een beetje last van bloedverlies en koorts
heb mijn urine na laten kijken en heb een flinke blaasontsteking.
koorts was weer wat gezakt alleen als ik het vanavond weer krijg of weer een beetje bloedverlies of last van buik of rug moet ik naar het ziekenhuis.
dus ben benieuwd en hoop dat de kuur snel aanslaat en dat alles weer rustig word.

we wachten het af

groetjes annie

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 22:38
mammie

Jeetje Annie,

wat vervelend, ook nog een flinke blaasontsteking!!!
Hoe is het nu met je? is de koorts een beetje gezakt? en heb je nog bloedverlies gehad, of is dat gestopt?

Ik hoop voor je dat het een beetje beter gaat en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft.
Heb je al contact gehad met je man en komt hij terug of kan dat niet zomaar??

Ik wens je echt heel veel sterkte en hoop echt dat je je snel beter voelt en dat je kindje in ieder geval nog even blijft zitten tot je man weer terug is...

Groetjes sanne ( mammie )

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]