[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 09:41 Trijnie ![]() | He hallo! Dit zijn je banden die je voelt.. Ik heb er ook last van! Niks ernstigs dus..! Alleen vervelend voor jezelf en je vriendje. Gr. Trijnie |
| 06/07/2008 @ 10:01 beckytje | denk niet dat het bandenpijn is hoor... vaak lijdt een orgasme tijdens de zwangerschap tot het pijnlijnk samentrekken van je baarmoeder...geen probleem hoor, gaat idd na een paar minuten over maar kan wel eventjes vervelend blijven voelen. |
| 06/07/2008 @ 10:56 Dais ![]() | Hallo meiden, Bedankt voor de reacties. Vond het zo raar. Had dit nog nooit gevoeld. Liefs |
| 06/07/2008 @ 11:01 Babyke* ![]() | Hoi Dais, Ik heb hier ook last van. Nu wil ik echt geen orgasme meer eerlijk gezegd. Het leek me toen maar erg gevaarlijk... ![]() |
| 06/07/2008 @ 11:15 *Wendy* ![]() | Pff hou daar maar over op! hihihi ik heb het ook heel erg! Op het moment is het lekker, maar dan... komt de buikpijn!!! |
[Reageer]

Pijn bij het orgasme

kreeg ik ontzettend veel pijn in mijn onderbuik. Dit duurde een paar minuten en toen zakte het af. Nu de volgende ochtend voelt het nog steeds een beetje raar. 

.
.