Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/06/2008 @ 21:37 Pegske07 ![]() | Hey allemaal ... Marylene je begint het al goed te zien he !!! supper !!! geniet ervan ... Wendy, en ? al bevallen ![]() |
| 30/06/2008 @ 09:39 wendy ![]() | hoi, nee nee,nog niet moet deze avond op controle ben eens benieuwd wat ze gaat zeggen ,ik hou jullie op de hoogte... |
| 02/07/2008 @ 08:46 Pegske07 ![]() | Cleopita geniet ervan !!! Hier gaat alles heel goed |
| 05/07/2008 @ 21:33 moezimoe ![]() | Wendy dus |
| 06/07/2008 @ 10:26 wendy ![]() | hoi ja,nog een weekje "spannend",wij kijken er echt naar uit.... ben benieuwd als ze op ons Noa lijkt.;) ![]() |
| 07/07/2008 @ 14:31 Marylène@work | Ja, hoor met mij gaat het. Ben wel nog altijd super super moe... Das niet te beschrijven. Maar als ik kan leg ik me savonds na het werk eerst een uurke te slapen op de zetel. Mijn ventje komt toch veel later thuis, die is volop aan het huis bezig. Ons Ukie groeit goed, donderdag moet ik al voor mijn 16weken echo. Ben echt benieuwd hoe het zal zijn. Mijn 2zusjes gaan meegaan dus dat word super spannend. Voor de rest nog altijd druk op het werk, collega is niet zeker of hij dit jaar nog zal kunnen komen werken... Dus dat word nog wat. IK werk niet meer in de weekends en dat doet me echt wel goed, al mis ik het soms wel. Maar dan komt het zonneke erdoor en kan ik lekker genieten ipv mijn kl*** af te draaien. Ik kijk nu al enorm uit naar de geboorte en iedereen is super enthousiast. Gisteren nog tel gekregen mijn nicht trouwt op 14maart. Dus zal moeten zorgen dat ik tegen dan mijn zwangerschapskilo's kwijt ben. IK ben nu al 1.5kg bijgekomen en ben morgen 16weken ver... Weet niet of dat veel is maar er zullen der nog wel veel bijkomen denk ik. Voor de rest alles in orde, geen migraine meer gehad en hopelijk komt die niet terug. Buikje groeit echt wel heel erg... Das niet normaal zo nen buik dat ik nu al heb. Vnv plaats ik een nieuwe buikfoto... Zal dan iets laten weten. Nu nog beetje werken, nog tot 17h en ik ben der vanaf, ikke geen 2maanden verlof, ale het eind van het jaar dan wel he, nu nog tot eind september vollen bak werken... Dan weekje verlof, en heb dan nog redelijk wat dagen te kiezen, komt wel goed. Dikke knuf, Marylène en ukie xxx |
| 08/07/2008 @ 19:58 Marylene ![]() | Nieuwe buikfoto in mijn profiel. Donderdag opnieuw op controle, ben benieuwd... |
| 09/07/2008 @ 13:56 cleopita ![]() | Al een mooi buikje Marylene! Donderdag dus weer even genieten van jullie kleine spruit! |
| 10/07/2008 @ 19:54 Pegske07 ![]() | Succes Wendy !!! Cleopita wat een schatje ![]() |
| 10/07/2008 @ 20:47 wendy ![]() | dank u Pegske,hoe is het met jouw en Robine,is het een rustige meid...? |
| 11/07/2008 @ 14:07 moezimoe ![]() | Hey, Veel succes met de keizersnee maandag! Spannend hoor! Groetjes CIndy |
< vorige pagina | volgende pagina >

proberen vanaf januari 2007. Wie ook?

spannend !!!