Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 16:05 annemiek ![]() | Zo ik ben dr weer , alles was top in t ziekenhuis! 20 weken echo overleefd!!! XXXX blij blij blij Trijnie succes morgen hè! |
| 07/07/2008 @ 18:17 Trijnie | Blij te lezen dat alles goed is! Begin nu toch echt een beetje zenuwachtig te worden.. moet er morgen om 13.30uur zijn.. duimen jullie voor me?!! En natuurlijk vertel ik wat het is..!! Ik kan dan echt mijn mond niet houden! Ben zo nieuwsgierig!! Ik laat het morgen weten! Liefs |
| 08/07/2008 @ 10:40 annemiek ![]() | Duim duim duim duim duim duim... |
| 08/07/2008 @ 10:46 Britt ![]() | fijn annemiek!! Voel jij je kleine meid ook zo goed stampen? Ons kleintje reageert super hard op muziek. Super leuk! Trijnie: succes! |
| 08/07/2008 @ 18:32 Trijnie | Woehoee!! Wat gaaf zo'n echo! ![]() Ze hebben echt ruim de tijd voor ons genomen! Een uur binnen geweest dus een uur lang ons kleintje kunnen zien! Alles is goed gelukkig!De groei van het kleintje is vast gesteld op 19wk en 5 dagen dus dat is ook perfect! Het geslacht konden ze niet goed zien omdat de navelstreng tussen de beentjes lag.. maar, hoe ze het nu zagen zouden ze zeggen dat het een MEISJE is! Geweldig he! Ben zo blij!!!![]() |
| 10/07/2008 @ 18:32 annemiek ![]() | Woehaaaaah gaaf zeg! een uur jeeee!!! een meisje... (misschien dan...) gaaf hoor!!! en als t een jochie is ook tof!!! mooi dat alles er goed uitziet super gefeliciteerd! |
| 13/07/2008 @ 23:41 Trijnie | He dames! Hoe is het bij jullie? Ik ben nu al twee weken thuis van het werk, ben te moe om iets te doen en huil heel wat af.. Moet zeggen dat het huilen de laatste dagen wel veel minder is geworden, maar ben zo snel moe en dan echt verschrikkelijk moe zodat ik overal in slaap kan vallen en geen stap meer wil/kan verzetten. Ben hiervoor al bij de huisarts geweest en bij de arboarts, zij hebben me een time out gegeven... die heb ik dus nu.. maar nu heb ik vanavond wat op internet zitten zoeken en lees allerlei dingen over een prenatale depressie.. ik heb lang niet alle symptomen! ik ben namelijk wel heel erg blij met dit kindje en heb ook geen rare ideeen daarover.. Zie het juist helemaal voor me en kan niet wachten tot ons kleine mensje er is! maar het zwanger zijn valt me zwaarder dan ik ooit had gedacht! Hebben jullie ook maar iets last van dit? moet ik me zorgen maken over een prenatale depressie? of zal het vanzelf weer overwaaien.. Ik voel me snel onzeker hierdoor en hou me groot tegenover andere mensen. Wil niet dat ze denken dat ik er niet blij mee ben of dat ik zeur ofzo.. Nou ja.. wou gewoon even mijn verhaal kwijt. Tot snel maar weer! Liefs |
| 19/07/2008 @ 18:51 annemiek ![]() | Laatste controle was weer toppie, over 4 weken weer terug. 13 aug... groetjes dikkie dik ( 9 kilo...) ![]() |
| 19/07/2008 @ 23:50 Trijnie | Heej! Fijn dat alles weer goed was! Ik ben afgelopen donderdag weer bij de Arbo arts geweest.. Het is nog niet verstandig om weer aan t werk te gaan. Rust houden en rustig aan doen is het enige wat ik kan doen. Regelmaat in de dag probeer ik aan te houden, in de morgen gewoon vroeg opstaan, tussen de middag een uurte of twee uurtjes naar bed, eventueel na het eten nog even slapen maar meestal ga ik gewoon optijd naar bed in de avond. Dit lijkt te helpen nu.. maar vandaag een beetje mijn regelmaat kwijt... :S Maandag weer naar de VK! Ben benieuwd wat ze zeggen.. ik ben echt flink gegroeid de laatste weken! Voel ons kleintje ook steeds beter! Tot snel maar weer dames! ![]() |
| 21/07/2008 @ 16:09 annemiek ![]() | Trijnie hoe was t bij de verloskundige????? ![]() |
| 21/07/2008 @ 18:30 Trijnie | Hi! Alles was weer prima in orde! Groeit goed en het hartje word steeds krachtiger! Mooi om te horen weer! ![]() Mijn ijzer was wel wat aan de lage kant. Heb een kruidendrankje meegekregen en vitamine pillen.. dan moet het beter gaan! en waarschijnlijk zal ik dan ook niet meer zo moe zijn... Nu maakt het met dit weer niet zo veel uit dat ik de halve dag in bed lig.. Maar als het goed is van de week weer lekker weer! Kan wel wat zon gebruiken... Hoe is het met jullie dames?? |
| 22/07/2008 @ 13:34 Britt ![]() | hier alles oké! Ik mag overmorgen weer voor een echo! ![]() |
| 23/07/2008 @ 19:38 Trijnie | We zijn wel aan het rondkijken voor een pretecho.. Denk dat we naar Zwolle gaan. Vanaf 25 weken mooie foto's en goed beeld.. Ga volgende week even een afspraak maken denk ik. Vraagje! Hebben jullie ook al last van lekkende borsten?? Ik heb snachts echt een vlek op het hoeslaken en in pyjama. Overdag gelukkig geen last van.. nog niet.. Volgens verloskundige is het juist heel goed dat het nu al goed op gang is. Ben benieuwd of jullie hier ook last van hebben? |
| 24/07/2008 @ 12:12 Trijnie | Ja die dingen voor in je bh weet ik van.. heb ik tot nu toe nog niet nodig gehad! het is echt alleen savonds en vooral in bed. Denk dat het komt door de houding waarin ik lig ofzo...?! Geen idee... maar vond het zo appart dat het nu al allemaal bezig is! Het word zo echt allemaal he! nog maar 18 weken!! Het gaat zo verschrikkelijk snel! Mijn vriend is er al helemaal klaar voor.. hij kan niet wachten tot het kindje er is! En idd bij ons in de buurt ook allemaal vrouwen die zwanger zijn.. of net bevallen. Heel veel kindjes straks dus om buiten te spelen.. haha.. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? of hebben we dat al een keer besproken? (zwangerschapsdementie?! ;) ) Ik ben 24 word in sept. 25 dus nog redelijk jong moeder, mijn vriend is 12 jaar ouder dan mij en word 37 in sept. We zijn nu bijna 4 jaar samen maar kennen elkaar al ruim 10 jaar! en dat word nu dus bekroond met een kindje! |
| 24/07/2008 @ 12:12 Trijnie | O en Britt! hoe was de echo?? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Net zwanger... erg eng...

als t te hard reageerd vind hij of zij de muziek niet leuk hè wist je dat? haha! juist rustig worden dan is t top! Nou succes, ik zoek alvast een trekbeestje met geluid uit!
XXX tot snel!

Alles is goed gelukkig!
mooi dat alles er goed uitziet super gefeliciteerd!
dus regelmatig te laaaaat! ( heb ik anders nooit) Nou meis sterkte hè , ik ga donderdag weer naar de gyn voor controle!
En niet te druk maken hoor!!!