< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We gaan ervoor! Voorjaar / zomer 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We gaan ervoor! Voorjaar / zomer 2008
06/07/2008 @ 09:52
teigetje

Online Status Bekijk profiel
oh wat spannend zeg! zal voor je duimen hoor!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 11:51

Online Status Stuur bericht
oh snuitje hoop het zo voor je!!!!
good luck!!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 21:37
Goedele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ben zo benieuwd Snuitje. Laat hier maar snel iets weten hé

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:07
Evy

snuitje, wat spannend... laat snel iets weten!!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:34
snuitje

ja helaas hoefde ik niet te testen... ik geraakte gisteren niet op internet sorry...maar gisteravond bloedverlies gehad (daarna wel niks meer) ... dus nu weet ik het niet goed meer, maar t zullen wel men regels zijn, dus op naar de volgende hormonenkuur zeker?

tis verwarrend want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:48
teigetje

oh snuitje, wat vervelend zeg! kan me voorstellen dat dat heel verwarrend was. Kun je anders niet gewoon een test doen? of is het daar nog te vroeg over omdat je het over een bloedafname test hebt. goh zal toch voor je blijven dat het gewoon goed zit hoor!
Sterkte komende tijd, zal wel even spannend zijn.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:52
snuitje

ooh meisjes, ik heb tranen in mijn ogen, maar durf niet huilen van geluk... heb toch een test gedaan vanmorgen en die was licht positief... heel verward... gebeld naar ivf consulente of dat dan een vroege miskraam is ofzo... mocht direct komen voor bloedafname als ik dat wou, ofwel een weekje afwachten... ofwel zou ik zwanger zijn, ofwel kwamen regels er nog door, maar vroege miskraam moest ik niet aan denken zei ze.

ben van 1u terug uit het ziekenhuis, tussen 3u en half 4 mocht ik terugbellen en ze hoopte dat ze dan de uitslag al had !

ze heeft naar mijn test gekeken en ik zei "dit beeld ik me toch niet in hé?" en ze zei neenee dit is toch wel een duidelijke streep, wel lichter dan controlestreep en heel dun, niet zo dik, maar duidelijk te zien...

Ik ga wel nog eventjes wachten met de banner... ik kan het toch niet geloven...al ben ik wel heeeeeel erg blij en zou de klap nu nog heel zwaar zijn moest het niet zo zijn...

maar dit is toch echt te mooi om waar te zijn hé !

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:22
Goedele

Snuitje, ik heb bij Lotte op de dag dat ik mijn regels verwachtte ook wat bloedverlies gehad dat ineens stopte. Dit was enkel innestelingsbloed en pas een paar dagen nadien had ik pas een positieve test in mijn handen. Meisje, ik hoop zo dat je dit snel leest want ik wil je een hele dikke proficiat wensen. Ik krijg er zelfs kippenvel van, heb gisterenavond stiekem een kaarsje voor jullie gebrand. Ben zo blij, na al die teleurstellingen en dat wachten...

[Laatst gewijzigd door Goedele - 07/07/2008 @ 15:31] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:29
snuitje

das zo lief van je ! nog even wachten en dan kan ik bellen...

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:37
Goedele

Snuitje, nog iets heel belangrijk. Een streep is een streep, maakt niet uit of die lichter is dan de controlestreep hoor en aangezien ze die streep in het ziekenhuis toch ook duidelijk zagen... maar ik snap dat je het niet kan geloven en dat je wil wachten tot je zekerheid hebt van die bloedname. Ben dus heel erg benieuwd of er hier direct een gloednieuwe, supermooie zwangerschapsbanner gaat staan

[Laatst gewijzigd door Goedele - 07/07/2008 @ 15:38] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:07
Goedele

En, al nieuws? Ben veel te nieuwsgierig Je cyclusbanner is precies weg?

[Laatst gewijzigd door Goedele - 07/07/2008 @ 16:16] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:20
Goedele

Snuitje, wauw geweldig! Ben zo blij voor je Ik wist dat er een mooie nieuwe banner zou komen. Kan je het intussen zelf geloven? Kom hier

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:26
snuitje

ik kan het niet geloven ! maar ben oh zo blij

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:27
Goedele

Dat geloof ik! Weet de toekomstige papa het al?

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:01
teigetje

ohhhh mag ik je ook al vast feliciteren? Heb je je uitslag al binnenvan het ziekenhuis? oh wat fijn zeg! als ik de verhaaltjes hierboven zo lees begrijp ik er een beetje uit dat jullie al een tijdje bezig zijn. Zal heel hard voor je duimen hoor dat het goed komt. Je banner is in ieder geval al aangepast dus ga ik er vanuit dat je positief nieuws hebt gehad. Super meid echt van harte gefeliciteerd. Kun je het al een beetje geloven???

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:58
Rendy

Hey snuitje,

superdikke proficiat, ben heel blij voor jullie
Al naar het ziekenhuis gebeld?

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 20:46
Evy

snuitje, wat fantastisch!!!! krijg er tranen van in mijn ogen ben zo blij voor jullie

een klein of voor jullie... geniet er maar van!!! dikke dikke proficiat!!!

Evy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 22:06
snuitje

jaja bevestigd door het ziekenhuis, maar ik moet donderdag wel al opnieuw voor een nieuwe bloedafname... ik vind dit snel???

maar dat is misschien omdat ik gisteren bloedverlies had?

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 22:40
Goedele

Snuitje, dat hoeft niet noodzakelijk te zijn omdat je bloedverlies had hoor. Ik had dat ook bij Lotte, net hetzelfde als jij beschreef. Zelfs na een aantal weken verloor ik af en toe nog wat bloed en alles is nochtans goed blijven gaan. Ik vermoed dat het enkel is om na te gaan of je hcg mooi stijgt en als ze een hoog aantal hcg kunnen ze misschien al zien of het om een meerling gaat of zo. Het fijne weet ik er ook niet van hé maar ik denk wel dat je gerust mag zijn. Nog eens een dikke proficiat hé

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 08:44
snuitje

dankjewel, das toch een geruststelling !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >