Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 12:07 Teddy_Kelly | Oja, en Nona proficiat met je beebje! |
| 07/07/2008 @ 10:23 ginnie ![]() | gefeliciteerd Nona met Mila!!! Wat een mooie naam,en ik zat ernaast héhé ![]() Ben gauw weer weg,maar ik was zooo benieuwd,ben ook héél benieuwd naar je verhaal!!!!!! ![]() |
| 07/07/2008 @ 21:24 dopey ![]() | Hallo allemaal ik ben dus toch vannacht ongesteld geworden!!! balen balen balen!!! groetjes marielle ![]() ![]() |
| 07/07/2008 @ 21:24 dopey ![]() | Hallo allemaal ik ben dus toch vannacht ongesteld geworden!!! balen balen balen!!! groetjes marielle ![]() ![]() |
| 08/07/2008 @ 07:49 Mama!!! ![]() | Jammer Dopey |
| 08/07/2008 @ 14:26 engeltje ![]() | hoi dames eventjes vlug om te zeggen dat er nieuwe foto's op mijn profiel staan |
| 08/07/2008 @ 15:00 Mama!!! ![]() | Mooie foto's hoor Engeltje Bij ons staan er ook nieuwe op !! ![]() |
| 08/07/2008 @ 17:32 davke ![]() | amaj jullie kleintjes veranderen allemaal zo vlug zo mooi om te zien dus ja mama je bent heel zeker nu alle tof nog eens proficiat hé |
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met de pil - wanneer zwanger?

zijn in het begin, maar dat zal de tijd moeten uitwijzen. Had je al getest? 
Amaai, weeral van de eerste keer prijs!

nu we moeten erdoor