Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2008 @ 12:01 @u3 ![]() | hallo ik heb jads ook al een aantal maal een pb gestuurd maar krijg er niks op terug....weet geen andere manier om met ze in kontakt te komen ![]() denk dat het niet goed zit ![]() |
| 02/07/2008 @ 19:52 @u3 ![]() | allo? waar is iedereen? ![]() |
| 02/07/2008 @ 21:31 dreamer ![]() | mirjam yes!!! gefeliciteerd |
| 04/07/2008 @ 12:31 reb ![]() | hier genieten we ook volop van het zonnetje! alles goed met jullie? dreamer, geniet nog op de camping! hopelijk niet te veel last van de dikke buik meer! ![]() |
| 05/07/2008 @ 19:34 @u3 ![]() | heeft er iemand andwoord op mijn buggy-mee vraag? ![]() |
| 06/07/2008 @ 12:35 reb | fantastisch Mirjam! geniet meid!! sorry @u3 maar ik heb absoluut geen idee waarover je het hebt! ![]() |
| 07/07/2008 @ 18:16 reb | @u3 ik heb nog nooit over de buggy mee gehoord! mss dat je onder het topic'baby en uitzet' wel meer meiden vindt met kennis ter zaken! |
| 08/07/2008 @ 16:43 @u3 ![]() | het is een houder om aan de fiets te maken zodat je de buggy mee kan nemen aan de fiets........kent niemand die hier?? ![]() ik zal eens verder neuzen ![]() |
| 09/07/2008 @ 18:29 Mirjam ![]() | Haha nee @u3, daar had ik ook nog nooit van gehoord. Hopelijk vind je gauw een antwoord op je vraag. groetjes Mirjam |
< vorige pagina | volgende pagina >

beginnen aan 1e kindje in 2006

.
.

ben dood en dood moe ga zo naar mijn bedje
.