Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/06/2008 @ 14:34 reb | dat vind ik juist het lastige aan het huishouden: het stopt nooit: soms denk ik wel eens: waarom vandaag kuisen? morgen is het toch terug vuil, maar ja, dan wordt het alleen maar erger he! ![]() ![]() De was doe ik in één grote mand, was eigenlijk zoveel mogelijk in het weekend: heb 4categoriën: bonte was: handdoeken, onderbroeken , kousen... donkere was: zwart en donkerblauw wol gekleurde was: alles onder elkaar (sommige nieuwe kleren worden eerst wel eens geweekt om er zeker van te zijn dat ze de andere kleren niet gaan herkleuren )De was doen is idd één ding, de strijk... verschrikkelijk! Ik probeer nu wekelijk op donderdagavond te strijken, dan is mijn ventje weg, en zet ik mij voor de tv met het strijkijzer! Lukt niet elke week hoor ( en dan ben ik wel verplicht om in het weekend te strijken), heb er al eens aan gedacht om beroep te doen op een strijkwinkel, maar dat is vind ik zo duur! Hier alles goed! Gisteren op controle geweest en alles in orde! Kindje zit al vast met het hoofdje, nog geen opening ofzo!! We gaan lekker door he! ![]() |
| 24/06/2008 @ 09:16 reb | hihi Tine, ik hoop dat de rest van de dag beter verlopen is! Mooie foto trouwens, echte schatjes!! ![]() |
| 27/06/2008 @ 23:14 Tine ![]() | Ik heb net mijn profiel eens 'opgekuist' en er 2 mooie fotootjes opgezet van de kindjes! Tine |
| 30/06/2008 @ 20:51 jootje ![]() | mooie kindjes hoor tine!! ![]() liefs jootje |
| 06/07/2008 @ 12:37 reb | is iedereen al op vakantie vertrokken?? ![]() ![]() |
| 09/07/2008 @ 09:20 reb | blij te horen dat ik niet de enige ben die na een avondje uit, heel wat tijd nodig heeft om te recupereren. Vraag me soms af hoe ik het vroeger allemaal deed ![]() ![]() |
| 14/07/2008 @ 20:51 reb | mmm hier nog alles rustig. gewoon even uppen. |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod februari 2006

)

, ik heb hier en daar wat overgeslagen maar het merendeel wel gelezen.