Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2008 @ 21:59 wentho | Hoihoi, @Tke: Bedankt he! Momenteel heb ik mijn regels nog niet maar ik heb wel het gevoel dat ze gaan komen. Tja dan zijn ze er toch op tijd d |
| 26/06/2008 @ 22:12 wentho | Oei foutje! Dus @ T-ke: dus dat is dan toch een beetje positief he. Jij kan er nu eindelijk ook echt aan beginnen. Veel succes en ook met je dieet. Je bent al op de goeie weg. @ MaryAnn: Ooievaar gezien? Dat kan niet anders dan een goei teken zijn he. @ Nina: Je weet nooit he. De natuur is nooit te voorspellen. Wie weet zat er wel een zaadje met een boeket bloemen bij. ![]() Ik ga denk ik ook beginnen met eisprongtesten als men regels nu toch doorkomen tenminste. Temperaturen zie ik echt niet zitten met mijn wisselende uren. Ik snap er trouwens ook geen bal van. Tot gauw! |
| 28/06/2008 @ 11:00 Katrien ![]() | En Wentho: zijn de al doorgekomen of niet??? Aan alle anderen, good luck! |
| 28/06/2008 @ 22:44 wentho | Momenteel nog altijd geen ... spannend.Ik heb wel nog altijd een ongemakkelijk gevoel in mijn onderbuik, vooral 's avonds. Dat heb ik al van donderdag. Meestal als ik dat voel dan heb ik ze direct. Ik ga nog even wachten met testen want mijn eerste cyclus was 32 dagen. Pf ik heb al een klein beetje hoop maar durf ook niet te hard hopen ![]() Ik laat jullie snel iets weten. Groetjes, Wendy |
| 29/06/2008 @ 19:25 T-ke ![]() | Hey dames, spannend he. Hoop voor jullie dat jullie alletwee bij de gelukkigen gaan zijn. Ik duim alvast. |
| 01/07/2008 @ 22:31 wentho | Hoi, nog steeds geen regels! Ik ga pas vrijdag een test doen want heb morgen en overmorgen de vroege. Als het dan niets is ben ik te slechtgezind en als het positief is ben ik te euforisch om te gaan werken. Vrijdag ben ik thuis dus ik kan het dan beter doen. @Mary-Ann: Ik weet eigenlijk niet hoe ik me moet voelen. Buiten die krampjes af en toe voel ik me opperbest. Ik heb niet het gevoel dat ik men regels ga hebben maar ik voel me ook niet zwanger. Ik heb tegenwoordig ook wel snel het gevoel dat ik naar wc moet terwijl er weinig uitkomt. ![]() Ik zal vrijdag iets laten weten. groetjes ![]() |
| 04/07/2008 @ 11:38 wentho | slecht nieuws -> negatieve test! Ik ben nu zeven dagen overtijd en nog steeds niet het gevoel dat men regels gaan komen. Heb de quicktest van Carrefour gebruikt. Ik word nu wel bang dat er gewoon iets mis is. Als ik ze maandag nog niet heb ga ik bloed laten trekken. Groetjes |
| 04/07/2008 @ 12:19 Katrien ![]() | @ Wentho: het kan ook zijn dat je gewoon heel laat hcg aanmaakt hé...maar bloed trekken zou je misschien wel meer duidelijkheid brengen ja. Veel succes in ieder geval! |
| 06/07/2008 @ 12:44 wentho | Nog altijd gaan te bespeuren. Ik zit nu aan 38 dagen. Symptomen zijn precies aan het verdwijnen. Ik heb wel heel veel witverlies. En ik ben voor de moment ook ziek . @ Nina: Veel succes he. Ik @ T-ke: Geniet van je eerste echte ronde! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?
Jij kan er nu eindelijk ook echt aan beginnen. Veel succes en ook met je dieet. Je bent al op de goeie weg. 

al doorgekomen of niet??? 

gaan zijn en ik moet er nog aan gaan beginnen 

.
.