< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?
26/06/2008 @ 21:59
wentho

Online Status
Hoihoi,

@Tke: Bedankt he! Momenteel heb ik mijn regels nog niet maar ik heb wel het gevoel dat ze gaan komen. Tja dan zijn ze er toch op tijd d
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 22:12
wentho

Online Status
Oei foutje!
Dus
@ T-ke: dus dat is dan toch een beetje positief he. Jij kan er nu eindelijk ook echt aan beginnen. Veel succes en ook met je dieet. Je bent al op de goeie weg.
@ MaryAnn: Ooievaar gezien? Dat kan niet anders dan een goei teken zijn he.
@ Nina: Je weet nooit he. De natuur is nooit te voorspellen. Wie weet zat er wel een zaadje met een boeket bloemen bij.

Ik ga denk ik ook beginnen met eisprongtesten als men regels nu toch doorkomen tenminste. Temperaturen zie ik echt niet zitten met mijn wisselende uren. Ik snap er trouwens ook geen bal van.

Tot gauw!
Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 20:31

Online Status Bekijk profiel
Hoihoi,

T-ke, wat een lekker korte cyclus heb je zeg! Fijn, dan mag je snel voor het echt gaan!! Spannund..
En.. ik hoop dat het zien van de ooievaar helpt.. Zal wel heel toevallig zijn he.. En ik kan mij niet voorstellen dat ik al zo snel zwanger zou zijn.

Wentho, temperaturen vond ik ook niet zo. Op een gegeven moment had ik geen zin om 's ochtends eerst te tempen, voor ik wat anders kon doen. Dus stopte ik daar al snel mee. Ovulatie testen vond ik erg prettig!
Ik zal ze zo volgende maand weer gebruiken..

Nog 1 weekje wachten, ga natuurlijk niet vanuit dat het raak is. Zo voel ik me ook niet. Alleen maandag had ik zoiets van, jah het is raak. Maar nu weer niet, dus wil niks zeggen.
Voel de hele tijd als ik stil zit/sta mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat wil ook niks zeggen, dat kun je bij beide voelen. Nog maar ff in spanning dan..

Groetjes!

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 11:00
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
En Wentho: zijn de al doorgekomen of niet???

Aan alle anderen, good luck!

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 22:44
wentho

Online Status
Momenteel nog altijd geen ... spannend.
Ik heb wel nog altijd een ongemakkelijk gevoel in mijn onderbuik, vooral 's avonds. Dat heb ik al van donderdag. Meestal als ik dat voel dan heb ik ze direct.
Ik ga nog even wachten met testen want mijn eerste cyclus was 32 dagen. Pf ik heb al een klein beetje hoop maar durf ook niet te hard hopen
Ik laat jullie snel iets weten.
Groetjes,

Wendy
Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 12:44

heej

Wentho spannend hoor! Maar je hebt goede hoop erop of denk dat je dat je regels er door komen?

Ik ben ook steeds aan het denken of ik mss zwanger zou kunnen zijn.
Voel wel wat in mijn buik, lichte steken ook wat meer aan de rechterkant. Wou dat ik nu al kon testen!

Groetjes.

[Laatst gewijzigd door MaryAnn - 29/06/2008 @ 12:45] - Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 19:25
T-ke

Online Status Stuur bericht
Hey dames,

spannend he. Hoop voor jullie dat jullie alletwee bij de gelukkigen gaan zijn. Ik duim alvast.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 22:31
wentho

Online Status
Hoi,
nog steeds geen regels! Ik ga pas vrijdag een test doen want heb morgen en overmorgen de vroege. Als het dan niets is ben ik te slechtgezind en als het positief is ben ik te euforisch om te gaan werken. Vrijdag ben ik thuis dus ik kan het dan beter doen.

@Mary-Ann: Ik weet eigenlijk niet hoe ik me moet voelen. Buiten die krampjes af en toe voel ik me opperbest. Ik heb niet het gevoel dat ik men regels ga hebben maar ik voel me ook niet zwanger. Ik heb tegenwoordig ook wel snel het gevoel dat ik naar wc moet terwijl er weinig uitkomt.

Ik zal vrijdag iets laten weten.

groetjes
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:08
Nina

He meiden,

Wentho spannend hoor, hoe lang ben je nu overtijd? Ik hoop echt op een positieve test voor je op vrijdag!!
Marianne, voel jij nog iets speciaals? Jouw NOD nadert ook aardig snel.
Ik voel me een beetje anders moet ik eerlijk zeggen, al wil ik er niet te veel op gaan letten. Ik had sinds vorige week woensdag een paar dagen een wat pijnlijk gevoel links onderin mn buik. Had er vooral last van als ik ging zitten. Nu heb ik dat nog een klein beetje.
Ook heb ik sinds vorige week woensdag gevoelige tepels en het lijkt wel alsof het steeds erger wordt de laatste dagen. Vooral 's nachts op bed en met douchen zijn ze pijnlijk.
Voor de rest voel ik me normaal. Mn NOD is of 1 juli of 8 juli.

Succes!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:21
T-ke

Hoi allemaal,

zeg dat wordt hier tof, het ziet er naar uit dat jullie allemaal zwanger gaan zijn en ik moet er nog aan gaan beginnen
Hoop het voor jullie allemaal!

Hier de maandstonden gedaan, dus alvast begonnen met klussen. Beetje regelmaat in het zaakje brengen he

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:03

heej,

Nou je ziet t, door naar de volgende ronde!
Ik voelde het gister al aan mijn buik, en kreeg ik ineens hoofdpijn.
Dit keer 33 dagen, gelukkig wel steeds korter.
Waar ik ook achter ben ik dat mijn eisprong 11 dagen voor mijn NOD is en dus niet 14 zoals 'normaal'. Das dan wel weer handig om te weten.

Dus k geloof dat de ooievaar mijn deur niet heeft gevonden, haha.

Groetjes!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:27
Nina

Hej Marianne,

Jammer van de duivels! Wel gelukkig dat je nu een kortere cyclus hebt en heel handig dat je weet wanneer je eisprong is. Op naar de volgende ronde, succes!
T-ke, met jouw korte cyclus ben je ook zo in de vruchtbare periode beland. Hoe gaat het met afvallen?
Wentho, morgen testen??
Bij mij niets bijzonders. Ik ga er nu vanuit dat mn nod op 8 juli is, dus nog een paar daagjes wachten. Ik heb nog steeds gevoelige tepels en ze zijn ook een beetje opgezwollen en er zitten hele kleine bobbeltjes bovenop... Details..!

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:01
T-ke

Hey meiden,

@ Nina: Het afvallen verloopt wel vlotjes. Moet dadelijk weer gaan wegen dus ben benieuwd
Ook best wel spannend bij jou he, al die kwaaltjes... Ik duim alvast voor je.

@ Marianne: Spijtig van de , maar nu je weet wanneer je eisprong echt is, kan er weer volop tegen aan he

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:38
wentho

Online Status
slecht nieuws -> negatieve test! Ik ben nu zeven dagen overtijd en nog steeds niet het gevoel dat men regels gaan komen. Heb de quicktest van Carrefour gebruikt. Ik word nu wel bang dat er gewoon iets mis is. Als ik ze maandag nog niet heb ga ik bloed laten trekken.

Groetjes
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:19
Katrien

@ Wentho: het kan ook zijn dat je gewoon heel laat hcg aanmaakt hé...maar bloed trekken zou je misschien wel meer duidelijkheid brengen ja. Veel succes in ieder geval!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:27
Nina

Wentho, jammer van de negatieve test, maar het kan inderdaad zo zijn dat je nog een paar daagjes moet wachten. Heb je wel vaker een onregelmatige cyclus?
Ik heb vanmorgen een heel klein beetje bruinverlies ontdekt, echt heel weinig was het. Sindsdien niets meer. Ik heb normaal nooit donkerbruine afscheiding voordat ik ongesteld moet worden.
Ik moet zeggen dat ik ook af en toe vlaagjes van misselijkheid heb, 2 keer ;s avonds na het eten, maar dat was maar heel kort.
Maar ik blijf er gewoon van uit gaan dat ik over 4 dagen mn regels ga krijgen, ik probeer mezelf niet gek te maken .
Succes meiden.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:42
T-ke

Hey

Whento, spijtig van de negatieve test, maar het is natuurlijk pas zeker als je ook echt je maandstonden krijgt he. Dus alles is nog mogelijk.

Nina, Idd jezelf gek maken heeft geen zin he. Je zal toch moeten afwachten. En hopelijk blijven je regels uit natuurlijk. Dus het blijft lekker spannend.

Hier alles ok, we gaan er nog steeds helemaal voor, deze maand zal het dan eens echt de eerste ronde zijn

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:44
wentho

Online Status
Nog altijd gaan te bespeuren. Ik zit nu aan 38 dagen. Symptomen zijn precies aan het verdwijnen. Ik heb wel heel veel witverlies. En ik ben voor de moment ook ziek .

@ Nina: Veel succes he. Ik voor je!
@ T-ke: Geniet van je eerste echte ronde!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:50
Nina

Wentho, hoe is het nu? Kan het zijn dat je plots een langere cyclus hebt? Dat had ik ook 3 maanden geleden, plots 2 weken langer. Heb je alweer een test gedaan?
T-ke succes de komende dagen!!
Bij mij zijn afgelopen vrijdag de duiveltjes op bezoek gekomen...! Na een cyclus van 31 dagen deze keer. Op naar de volgende ronde dus.
Marianne, voor jou is het ook afwachten op de volgende vruchtbare periode, moet je nog lang wachten?

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:22
Katrien

@ Nina: spijtig meid...op naar de volgende rond ja!
@ Wentho: spannend, we !
@ T-ke: go for it! Je groene dagen komen eraan

Hier nog steeds niets speciaals, temp blijft op 36,7, moet die niet meer stijgen bij'n eventuele zwangerschap??? Woensdag ga'k naar de gyn voor jaarlijkse controle, heb ervoor kunnen zorgen dan manlief ook eens een keertje meekan. Het is maar dat hij die ook al kent ervoor

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >