[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 11:13 miesje | wij hebben onze zoon vanaf dag 1 met alle slaapjes boven in zn eigen bedje gelegt! de eerste dagen dacht ik ook leuk,beneden slapen,maar op 1 of andere manier is er altijd geluid beneden waardoor ze vaak niet zo goed kunne slapen! boven op hun eigen kamer is het rsitig en stil! zo leren ze dat boven is om te slapen,beneden is om te spelen! zo leren ze ook dat hun kamertje is om te rusten,zonder prikkels enz!! |
| 06/07/2008 @ 11:19 M | hey hier slaapt hij overdag ook nog beneden. hij is nu 6maand. bij de onthaalmoeder mogen ze maar vanaf 6maand naar boven, omdat dit zo moet van kind en gezin. ook vind ik het gemakkelijker dat hij beneden slaapt, ik mag alles doen, stofzuigen, afwassen, tv mag spelen, hij slaapt er allemaal door, zo leren ze ook met omgevingsgeluiden om te gaan. ik denk wel dat hij vanaf één van deze weken naar boven gaat om te slapen overdag. hier savonds ook geen huilen als hij in bed moet. |
| 07/07/2008 @ 13:13 Bieltje | Hey, Aurélie was net geen 4 maanden toen ik de wieg beneden weggedaan heb en haar boven gelegd heb overdag. Eerst een paar keer geprobeerd met de wieg hier nog beneden en toen ze het een dag of 3 wou doen (eigenlijk vanaf de eerste keer wou ze boven slapen) heb ik de wieg weggedaan. Gewoon eens proberen en dan zie je wel of het lukt of niet. Groetjes ![]() |
| 11/07/2008 @ 14:25 Nele | Liam slaapt sinds zijn 10 weken boven... beneden slapen lukte voor hem niet goed (altijd hazeslaapjes) sinds hij boven slaapt, slaapt hij overdag veel vaster. Heb hem wel nooit laten wenen. Als slapen niet lukte ging ik hem troosten en desnoods terug eventjes naar beneden zodat hij zeker geen afkeer ging krijgen van zijn bedje omdat het 's nachts ook goed ging. Dit is prima gelukt. |
| 11/07/2008 @ 19:41 sarah ![]() | hier slaapt kylian vanaf zijn 4a5maand in zijn kamer voor zijn middagdutjes. Hij is het zo gewoon en gaat zonder problemen slapen,zowel s'middags als s'avonds. gr Sarah ![]() |
[Reageer]

vanaf wanneer overdag boven in bedje?

Boven slaapt ze uren, beneden, kwartiertjes...
.