< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Sonja Bakker, ervaringen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Sonja Bakker, ervaringen?
26/06/2008 @ 10:30
Isabelle

Hallo, mijn naam is Isabelle en ik ben de trotse moeder van Julian.
Julian is 9 maand en het is een heerlijk kind, hij is 9 maanden en bruist van de energie.

Ik wil graag gaan beginnen met het dieet van Sonja Bakker, aangezien ik nog steeds ongeveer 10 kilo over heb gehouden aan de zwangerschap.
Mijn buik is heel slap en 'hangt' echt een beetje, ik probeer iedere dag buikspieroefeningen te doen met de abroller. We gaan eind augustus op vakantie en graag wil ik dat mijn lichaam dan weer wat strakker en slanker is!

Ik heb haar boek geleend "Bereik je ideaal gewicht voor het hele gezin". Wie heeft dit boek ook, is het een goede start om met de weekmenu's te beginnen? Wie heeft hier ervaring mee, ben heel benieuwd!

Groetjes,

Isabelle
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
serieus sonja bakker hielp bij mij echt niet.
er zullen vast wel goede tips in dat boek staan maar ik vind haar recepten veelste duur enzo.
tis gewoon een kwestie van goed op je voeding letten en bij het avond eten minder opscheppen als je normaal zou doen en mager koken.
geen witbrood maar volkoren of crackers.
en fruit.
en veel water en sport dat is gewoon de clue.
ik woog na mijn zwangerschap 90 kilo.
weeg nu nog 67 ofzo het schommelt een beetje maarb en tevreden zo.
succes ermee!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:07
Anneke

Nou, hier wel een sonja-fan.
Ben door haar 2e boek (bereik en behoud je ideale gewicht) alle 11 kilo (die maar niet vanzelf weg wilden gaan) kwijt geraakt. Het is goed te doen, vond ik tenminste. Echt honger heb je niet en ik voelde 's avonds in bed dat m'n buik veel dunner was. Je eet namelijk wel minder, maar wel de hele dag door iets.
Het gaf mij wel houvast. Overigens, m'n vriend en oudste dochter aten hetzelfde als ik met het avondeten, dus extra koken was er niet bij.
De kilo's blijven nu gelukkig al een paar maandjes weg, ook al ben ik nu wel weer gewoon gaan eten.

Anneke
Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 21:43
Isabelle

Bedankt voor jullie reactie dames!

Ik ga morgen beginnen, ik hoop dat het bij mij ook gaat werken. Klinkt heerlijk Anneke, 11 kilo kwijt super

Groetjes,

Isa
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:57
Julie

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Ook ik ban begonnen met het tweede boek van sonja bakker, ben nu drie weken bezig en al 4 kg kwijt. goed he. vind de recepten zelfs zeer lekker en makkelijk

groetjes
julie
(ik ben zelfs belg en niet altijd vanzelfsprekend om dezelfde producten te vinden zoals in het boek)

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 13:52
ikke

Ook ik heb een tijdje Sonja Bakker gevolgt, en ja je valt er wel mee af maar.....je moet er dan ook voor altijd mee blijven doorgaaan want anders vliegen de kilo's er dubbel weer op. Na Sonja Bakker was ik ook weer "gewoon"gaan eten, met als resultaat dat alle kilo's er weer aan zitten. Nee, voor mij geen Sonja meer....
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]