Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 09:45 Claudia ![]() | super dat laurine het leuk vond... Nee hoor nu is alles in orde en tandje 7 is ook een feit... |
| 02/07/2008 @ 10:32 reb ![]() | hier alles goed, maar heb even geen tijd want Floor is vanalles aan het uitsteken! tot later ![]() |
| 06/07/2008 @ 12:36 reb | iedereen op vakantie? hier nog eventjes werken, probeer het zolang mogelijk vol te houden maar het wordt echt wel zwaar. ![]() |
| 07/07/2008 @ 14:36 Claudia ![]() | anntje lucas krijgt ook gewoon pap met een lepel hoor.. zou dat gewoon eens proberen..... |
| 12/07/2008 @ 15:46 reb | yoehoeeeeeeeeeeeee, proficiat claudia!!! haha die statistieken staan voor niets meer!! Geniet!!!!!!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Het duiveluitdrijvingsclubje

echt niet te doen en lachten dat ze deed, ze vond het super!
)

begint haar nu (eindelijk) meer en meer recht te trekken aan alles, met die stoeletjes en tafeltje enzo dat ze heeft gekregen is dat nu heel makkelijk en ook haar woordenschat begint ferm uit te breiden.

, de tranen sprongen me bijna zelf in de ogen, ze zat te trekken en te doen om bij mij te kunnen komen
ben blij dat ze er nu weer vanaf is voor een paar maanden hoor
ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé
voor mij een broek, 2 t-shirtjes en wat ondergoed en dan voor Laurine een volledig nieuwe garderobe, ze is net aan t veranderen van maat dus t was de moment ervoor