< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 21:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mieke proficiat met je zwangerschap.
Probeer niet te vergeten om er van te genieten.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 18:15
bliep

Hey,

Mieke, een ongelooflijke proficiat!!! Ik duim dat alles goed mag gaan en dat je over 8 maand opnieuw een wolk van een baby in je armen hebt!

Mini-mama, jij bent intussen de 12 weken voorbij zie ik! Heb je nog last van de vermoeidheid?

Brientje, toch denken over een derde? Hopelijk voel je je tegen het einde van het jaar dan toch weer beter in je relatie!
En nu twee lastige kindjes? 't Zal het weer zijn zeker? De OM vertelde mij daarjuist dat ze ook afgezien heeft met haar kindjes vandaag!

Hihi, hier ook al een heel klein beetje kriebels voor een derde, maar wij wachten nog even. Ik had eerst gezegd dat ik volgende zomer weer wilde stoppen met de pil (in mei hebben we nog twee trouwfeesten en daar zou ik toch graag nog eens naartoe willen gaan zonder dat ik zwanger ben of borstvoeding geef... ), maar af en toe denk ik dat ik misschien toch liever niet zolang wacht. We zien wel...

Groetjes,

bliep

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:33

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Gisteren naar den dokter kunnen gaan. Heb een infectie op mijn luchtwegen, stress en oververmoeid. Ook heb ik blijkbaar een soort wratje op mijn rug (ik dacht altijd dat dat een onstoken porieën was), dat heeft ze maar ineens bevroren. Deed da raar. Ge hoort da zo knetteren en pieken dat da deed. Moet weer heel wat medicatie nemen. Dus zit ik vandaag een dagje thuis. Al goed ook want ik heb toch geen stem. Mijn stembanden zijn beschadigd door het hoesten. Vanavond moet ik wel om 19u op een spoedvergadering zijn op het werk. Dan is nen mens al eens ziek dan moet ge nog op die stomme vergadering zijn ook.

Och ja, nog 2 dagjes werken dan en dan heb ik een weekje verlof. Hopelijk houden de kindjes het rustig.
Ik voel op dit moment dat de aan het doorkomen zijn. Mijn buik wordt precies uit elkaar gerokken. De laatste tijd kan ik er zo van afzien he. Binnenkort moet ik toch naar de gyn op controle, kzal eens vragen voor een andere pil.

Ale ik ga wa rekeningen betalen want ze stapelen zich hier meer en meer op.

Brientje

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 08:42

Hoi mama's,

Merci voor de felicitaties
Ik voel me redelijk,beetje meer moe dan anders maar dat komt ook wel door die utrogestan pilletjes hoor!
En mijn maagje voelt het ook,meer boertjes laten,veel speeksel,heel vervelend als je neerligt,dan lijkt het net of je verdrinkt opeens,vreselijk gevoel, vandaar ook al een opgevouwen dons aan mijn kant onder de matras gestoken,en dat helpt,heb er afgelopen nacht geen last meer van gehad...
Ik mag op 25 juli voor de 1ste keer naar Dr.Catry want voordien is hij in verlof en ik wil toch liever bij hem op controle gaan...Niet dat ik Dr.Smet geen goeie gyn vind maar...het is toch niet hetzelfde hé?

Brientje,ajejai seg,wat een toestand weer,hopelijk ben je vlug beter hoor!

Bliep,begint het nu al te kriebelen
Alles verloopt goed met de twee zusjes,lees ik,altijd fijn hé!
Hier ook onrustige kindjes hoor,wat een weer ook hé?
Warm,koud,zonnetje schijnt,dan weer regen,het lijkt wel April, met bijbehorende grillen, inplaats van Juli,het mag eens gaan zomeren van mijn zenne!
En ben vast niet de enige die dat denkt,zeker?

Elly,ik probeer wel te genieten maar de schrik zit er toch nog altijd goed in,daarom dat ik nu deze keer ook weer die pilletjes neem!
De 3 keer dat ik ze genomen heb, heb ik 3 gezonde kindjes,en de 3 keer dat ik ze niet genomen heb zijn uitgedraaid op een MK,geeft je te denken hé?
Mss wel toevallig maar tóch,ik neem ze toch maar!

Als er aan mijn kindje iets is,een afwijking of zo,gaan die pilletjes een MK niet tegenhouden,aldus Dr Catry!

Nu nog de VWP afwachten en pas dàn kan ik beginnen genieten...Die gaat plaatsvinden ergens rond de 14de week,vroeger kunnen ze dat niet doen aangezien er dan nog niet voldoende vruchtwater is!
Een vlokkentest kan vroeger maar houdt meer risico's in,liever niet dus...
Ik zie ook op tegen die VWP hoor maar aangezien Eddy uit zijn 1ste huwelijk een dochter heeft met het DS nemen we liever het zekere voor het onzekere!
Dat zal dan mijn 5de VWP worden
Van Shanna hebben ze dat ook gedaan omdat mijn toenmalige man zijn broer een kindje heeft moeten afgeven in de 7de maand van de ZW,dat kindje had een open ruggetje!
Dat hebben ze toen echt laat gezien,het was een vreselijke tijd,veel verdriet

Swat,over dat afspreken,ik ben voor
Wanneer gaat het door en waar?

Ik ga eens voortdoen,mijn zus komt straks,ze brengt haar strijkijzer en strijk mee,we gaan gezellig samen strijken,dat geeft een extra stimulans,wie het éérst gedaan heeft...hahahahaik verlies op voorhand,zo'n berg seg!

Mieke

[Laatst gewijzigd door Mieke - 04/07/2008 @ 08:43] - Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:22

Dag dames !

Mama JJ, Jalen volgend schooljaar naar het eerste leerjaar, amai zeg! Dat zal nogal wat geven sè, de grote school !
Goed dat je verlof is meegevallen! Toch spijtig van Ivo zijn ma hé!

Kiryke, hoe was het in Antwerpen met 'Fame' ? Was het de moeite ?

Mini-mama, leuk dat alles goed gaat met de zwangerschap !
Hier slaapt Nanou ook héél véél hoor ... ze slaapt altijd bijna het klokje rond en overdag na haar eten, speelt ze meestal een uurtje of zo en dan slaapt die terug. Het is dat ze het nodig hebben zeker ?
Wij gaan ook pas in verlof begin oktober, is wel ambetant iedereen in verlof te zien gaan, maar ja, mijnen tijd komt nog wel

Mieke ! Proficiat met je zwangerschap hé ! Ik duim dat alles goed mag gaan (voor de andere zwangeren ook hé )
Amai zeg, een groot gezin, chapeau hoor! Ik zou dat niet zien zitten, hier komt er zelfs geen tweede kindje bij. Ons Nanou blijft alleen Ik verlang er wel naar, maar mijn verstand zegt nee ...

Brientje, al wat beter ? Of nog altijd wat ziekjes ?

Ja, om eens af te spreken ... ik zie dat wel zitten hoor ...

Ga afsluiten, men meisje is wakker en ik ga haar groentepap geven

Tot later en al diegenen die verlof hebben, geniet er maar goed van

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:34
Lievelien

Hoihoi,
ja inderdaad, naar het eerste leerjaar. Spannend.
Mama JJ, want ik me nu al lang afvraag: hoe spreek je ze juist uit, de namen van je zoontjes? Op zijn engels, of zoals je ze leest?
En, Mieke, goed gestreken? Als ge nog goesting hebt, ge zijt altijd welkom, hé. En dan mag je ineens de ramen kuisen, haha, want dat HAAT ik. Ik kan dat ook niet zo goed, ik krijg ze nooit zo mooi proper als ons mama.
Tis dus nog wel even spannend bij jou, hé. Ik duim alvast, hoor!

Katrien en Ellen: hebben ze jullie ook gebeld van Windenkind voor het administratief dossier in orde te brengen? Ik moet 4 augustus en dan gaan we ook een wenmoment afspreken.

Mini-mama: gaat het een beetje met de vermoeidheid?

Wij wilden altijd 2 kindjes en ons nieuw huis is daar eigenlijk ook maar op voorzien. Maar nu ik een kindje heb, lijkt drie me ook wel heel aanlokkelijk. Eerst nog even met mijn eerste rooien, hé. Ik neem mijn Cerazette-strip nog uit, en dan wil ik mijn cyclus laten doorkomen. Ik geef nog steeds volledig BV, hé, dus dat kan nog wel even duren. Hopelijk is alles terug weer een beetje normaal tegen dat Leni een jaartje is. Dan kunnen we voor nummer 2 gaan!
En het huis, tja, er zijn wel mogelijkheden, hoor. Maar dan wordt het allemaal ietsje krapper...

Voor de rest ben ik hier wel aan het genieten van het verlof, Leni slaapt eindelijk iets langer (van 23-6u), sinds ze terug op haar buik slaapt. In het begin legde ik haar op haar buikje, hé, omdat ze constant zichzelf wakker maakte door haar spastische bewegingen. Als ze dan op haar rug begon te slapen, legde ik haar ook zo, maar nu kan ze rollen van rug naar buik en rolt ze zich ook onmiddellijk in haar bedje zo... En ze slaapt weer beter, zoals in het begin. Tis dus wel echt een buikslaperke, zoals de mama. Alleen is dat soms met die volle borsten snachts moeilijk.

In afspreken heb ik ook wel zin, hoor. Misschien moet eens iemand een concreet voorstel doen? Zal ik het al eens doen, om te testen, hé. Het eerste weekend van september, 's zaterdags of 's zondags, maakt voor mij niet uit. Wie kan?

Groetjes,
Evelien

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:52

Lievelien: het eerste weekend van september gaan we met het werk op zondag naar WalibiVerder staat er nog niets geplant

ik ben al iets beter. Hoewel de stem het nog wel van zich laat afweten.
Ze noemen mij op het werk Barry White omdat het zo'n broze stem is, zeer zwaar.
Femke hoest nu ook gelijk nen zeehond. Het wilt hier maar nie stoppen he. Amber vond het leuk om vorige nacht om 3.30u al wakker te worden. En dat is ze dan ook gebleven tot 7.30u. Ik was natuurlijk wel op tijd wakker om te gaan werken want vandaag ben ik ne keer begonnen van 6u tot 9u en van 15.15u tot 19.15u. We moesten zo vroeg beginnen om de winkel wat ordelijker te krijgen qua inruimen. Ik heb maar 3 uurtjes geslapen vorige nacht, ik was doodop. Toen ik vanmorgend thuiskwam ben ik toch nog een 2-tal uurtjes gaan slapen want anders had ik gewoon de dag nie doorgekomen. Morgen nog met sluit en dan ben ik 9 dagen thuis. Hopelijk kan ik wat rust inhalen.

ik ga nog een mailke sturen naar een collega en ik kruip in mijn bedje.

Slaapwel iedereen en een goe weekend

Brientje

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:42

Hoi hoi,

De kindjes hun naam spreek je idd in het engels uit. Bij Juwan is het Joewen gesproken. Mijn vader blijft hardnekkig Joewan, maar de a is eigenlijk geen a. Mss raar, maar we hebben de namen gevonden in de amerikaanse basketbal. Jalen komt van Jalen Rose en Juwan van Juwan Howard.

Jalen is altijd maar bezig over het eerste leerjaar. De vakantie kan precies niet rap genoeg voorbij gaan voor hem. Ik heb daarstraks een mooi boekentas gezien voor hem. Morgen eens zien of hij hem ook mooi vindt. Het zal wel niet maar kom.

Morgen weeral een drukke dag voor de boeg. 's Morgens naar de kapper voor Jalen zijn haar te laten knippen, daarna naar het koopcentrum om een nieuwe broek voor Ivo, 's middags gaat Ivo lopen met een kameraad van hem en ik hoop dan tot in de winkel te raken. Later die namiddag gaan we bbq'en met diezelfde kameraad in Rupelmonde. Ik zou ook graag nog de keuken opruimen deliving op orde leggen en stofzuigen en dweilen.

Juwan heeft het de laatste week al erg moeilijk gehad. Hij slaapt heel weinig, eet niet bij Ivo of mijn schoonmoeder, alleen bij mij, weent van de moment dat ik uit zijn zicht verdwijn, heeft met momenten serieuze krijsbuien. s'Nachts wordt hij terug wakker, elke keer rond 4u. Als hij dan naast me ligt slaapt hij verder.
Pfff, ik hoop dat hij snel terug op zijn effen is, want ik trek het niet lang meer zo. Ik geraak nergens aan toe, als ik iets wil doen, dan is Juwan daar om mijn aandacht volledig op te eisen.

Alle ja, ik geraak wel weer door, zoals altijd.

Groetjes!!

Slaapwel

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:47
Ellen

Lievelien, nee niet gebeld mij gewoon effe aangesproken vorige week. Maar ben vandaag Jochen zijn dossier al in orde gaan maken en dinsdag al een wenmoment want heb een specialleke gekregen: Jochen start maandag 4 augustus ipv in september. Het heeft moeite gekost maar tis toch gelukt. Was al lang afgesproken aangezien ik nooit 8 maand thuis zou kunnen blijven.

Miekje: dikke proficiat met je zw. Een vwp is niet niks denk ik maar ja aangezien de omstandigheden zou ik het toch ook doen.

Ik denk dat het moeilijk gaat zijn om een dag af te spreken want ik moet het eerste weekend zaterdag weg. Dinsdag is mijn vriending bevallen. Zij geeft dan een babyborrel en ik ben meter dus kan moeilijk niet gaan he.

Allez, kruip onder de lakens.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 14:09
bliep

Hey,

Ellen, proficiat met je meterschap! Is het jongentje of meisje geworden?

MamaJJ, dat klinkt alsof Juwan weer even in een groeisprongetje zit! Dan zijn ze wat lastiger en meer mama-gebonden hé... Hopelijk betert het snel!

Brientje, een paar dagen vakantie nu? Je zal het kunnen gebruiken!

Mini-mama, hoe bevalt je nieuwe job je? Lukt het allemaal een beetje?

Hier gaat alles nog altijd goed. We hebben wel ontdekt dat Nyah een allergie voor muggenbeten heeft. Eergisteren was ik citronella vergeten spuiten en omdat ze in een slaapzak sliep en in pyama met lange mouwen, hebben die stomme beesten dan maar op haar gezicht gestoken, ze had maar liefst tien beten. Na een dag begonnen die beten echt grote rode plekken te worden en een paar uur later stonden haar twee kaken dik en zat haar ene oog half toe, echt een verschrikkelijk zicht! Ik heb er dan een lichte cortizonezalf aan moeten gedurende twee dagen en daar is het mee verdwenen... Amai, dat gaat mij toch niet meer gebeuren dat ik de citronella vergeet hoor!

Wat afspreken betreft, misschien moeten we gewoon eens een lijstje maken met wie wanneer kan?

'k Zal eens beginnen:

- zaterdag 6 september:
OK voor bliep

- zondag 7 september:
OK voor bliep

- zaterdag 13 september
niet OK voor bliep

- zondag 14 september:
OK voor bliep

- zaterdag 20 september
OK voor bliep

- zondag 21 september
OK voor bliep

- zaterdag 27 september
niet OK voor bliep

- zondag 28 september
niet OK voor bliep

Dat is natuurlijk nog maar wat ik nu al weet. We zijn nog een datum aan het zoeken om Aiko te laten dopen in september en normaal gezien hebben we nog een familiefeest ook dan, maar ja... We moeten ergens beginnen hé?

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:50
Dromelijntje

Hey waaslandmama's ! Ik ben ook van het waasland, nog geen mama, maar wel volop aan het proberen. Mag ik erbij? Groetjes, Dromelijntje xxx

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 22:02

Hey Dromelijntje,

Tuurlijk moogt ge erbij. Hopelijk geraak je snel zwanger.
Stel jezelf eens eventjes voor zodat we ongeveer een beeld krijgen van je.

Brientje

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 22:44
Dromelijntje

Fijn ! Bedankt Brientje ! In mijn profiel is al veel te lezen, over onze pogingen. Mijn vriend en ik zijn beiden 25 en wonen nu een jaar samen. We zijn ondertussen al (bijna) 10 jaar een koppel. Ja, we waren beiden 15 . Maar je kan de liefde geen jaren uitstellen, dus is onze kalverliefde van toen uitgegroeid naar iets heel moois nu, waar we erg gelukkig mee zijn. We hopen om onze liefde binnenkort te mogen schenken aan een klein wondertje. Lieve groetjes, Dromelijntje xxx

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 08:13

Hey dromelijntje,

Welkom bij de groep!!

Vandaag en morgen nog werken en ik ben 6 dagen thuis. Gisteren gaan fietsen en mini-golfen. Het was echt leuk, Jalen heeft zich goed gedragen en Juwan was een schat van een baby. Vannacht hebben ze allebei goed geslapen. Jalen om 20u in zijn bed en om 7u30 wakker. Juwan in slaap gevallen in de relax rond 22u, om 00u30 nog een voeding en dan geslapen tot 7u15. Dat was echt zaaaaaaalig!!

Zaterdag waren we gaan bbqen met vrienden. 's Avonds toen Ivo Jalen in zijn bed aan het leggen was vertelde Jalen dat hij verliefd is. Hij is verliefd op Jana, de dochter van onze vrienden. Nu zaagt hij constant om naar hen te gaan, zoadat hij Jana kan zien. Hij gaat het dan vertellen aan Jana, maar hij hoopt dat haar papa niet boos gaat zijn op hem. Hij is er echt veel mee bezig. Ik vind het echt superlief!! Mensen toch, we zeggen hier de laatste tijd dikwijls dat hij dus echt wel groot aan het worden is. Onze zoon zijn eerste kalverliefde!!! Ik vind het wel super dat hij het ons verteld heeft, want ik zei daar niets over tegen mijn ouders en Ivo ook niet.

Allee, ik ga vertrekken.

Groetjes!!

[Laatst gewijzigd door Mama JJ - 07/07/2008 @ 08:15] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:06

Dromelijntje, welkom hier ! Jullie wondertje komt er wel hoor, wij hebben ook 1 jaar moeten proberen. Het moment dat je het minst verwacht, dan is het daar ! Mijn duimen staan omhoog
Waar woon je ergens in het Waasland ?

Lievelien, mij hebben ze ook gebeld van 't Windekind. Wij moeten op 6 aug gaan voor een dossier aan te leggen en dan ging ze afspreken voor een wenmoment. Ik ga het proberen voor op een woe of do te doen, dan ben ik thuis. Anders weet je me te zeggen wanneer jij moet of mag gaan voor het wenmoment, dan zie ik je ginder mss ?

Bliep, ocharme Nyah ! Vol met muggenbeten ! Je zal het idd niet vlug meer vergeten, héhé !

Mama JJ, oooooh zo lief zeg ! Jalen verliefd

Wat de afspraken betreft, voor mij gaat voorlopig alles nog in september. Is het de bedoeling dat de mama's alleen afspreken of is het met de kindjes bij ?

Vele groetjes

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:21

Hey dames,
Hier ben ik ook nog ies.
Welkom aan Dromelijntje!We zijn benieuwd waar je woont!!.
Hier is het aftellen naar donderdag dan ben ik 5 dagen thuis.Het is lang geleden dak nog eens zoveel dagen na elkaar thuis was.Maar uiteraard zit alles bijna vol.Donderdag bij mooi weer gaan wandelen met een vriendin en anders naar Waaslandshopping.Vrijdag krijgen we bezoek en zaterdag een dagje CP.Zondag is nu reeds uitgeroepen tot luilekkerdag!Hopen op goed weer voor eens te BBQen.
Vandaag met de OM gepraat tot wanneer ons meid mag blijven komen.Gelukkig mag ze komen tot ze 3 jaar is geworden al gaat ze wel in september 2009 naar school,lijkt nog ver,maar zal er snel zijn.
Wat het afspreken betreft,voor mij zijn de weekend zoiezo een probleem ,aangezien ik 1 op 2 weekends werk en ik dan nu al plannen hebt tot eind september.In september is het een feestmaand,mijn mama wordt 60 en geeft een feest,wie ideeën heeft om haar te verrassen zeg het gerust!!!Op mijn werk is het feestweekend 12-14de en we moeten aanwezig zijn,moet gelukkig er toch zijn,want tis werkend weekendanders moesten we extra komen en dan zijn we 2 weekends in OOSTENRIJK!!!!!!
Misschien moet we anders eens eerst onder de mamas afspreken en dan kijken met de kids?Tis maar een voorstel he.
Zo meiden,ga nu wat is de zetel zitten,want mijn verdoving van de tandarts is aan het uitwerken.

groetjes en tot morgen,
Kiryke

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 22:33
Mamaatje

hoi dames,
sorry dat ik hier even kom binnenvallen, maar aangezien jullie van het Waasland zijn kunnen jullie me misschien helpen.
Binnenkort verhuizen wij naar Temse Velle en nu ben ik op zoek naar een schooltje in de buurt. Kennen jullie er eentje? Ben je daar tevreden van of heb je er al goede dingen van gehoord?
(Mag in Temse, Haasdonk, Beveren, ... zijn)
Alvast bedankt!
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:24
Lievelien

Hoihoi,
Dromelijntje, welkom. Enneuh, we zijn niet nieuwsgierig, maar wel een beetje curieus, haha. Van waar ben je ergens?
Mamaatje, ik geef zelf les in het lager onderwijs. De gemeenteschool in Haasdonk is een goede school, maar bij de gemeente zijn ze wel besparingen aan het doorvoeren. Maar, het schooltje in Temse-Velle zelf is ook een goed schooltje, hoor!
Afspreken wordt precies moeilijk, hé.
Op een avond mag van mij ook, zenne, maar met de BV-kindjes is dat misschien iets moeilijker, hé.
Anders moet gij, Kiryke, eens alle weekends dat je wel kan opgeven? In augustus en oktober eventueel ook. Dan kunnen we daaaraan aanpassen?
Hier drukte met de bouw, gisteren de fundering gegraven en beton gestort, vandaag materialen geleverd en zondag beginnen ze hier dan aan het metswerk.
Leni heeft het ongeloofelijk moeilijk. Ze is zeurderig, hangerig en slaapt heel veel. Ik weet niet of het een sprongetje kan zijnt, volgens 'oei, ik groei' niet direct... Haar oogje is ook ontstoken, misschien heeft het daarmee te maken... Gelukkig ben ik thuis.
Katrien, ik laat het zeker weten, hoor, wanneer het wenmoment zal zijn...
Goe, ik ben ermee weg. Tot gauw,
Evelien

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:33

Hey dames,
Lievelien wat bedoel je met besparingen?Ons Justine zou volgend jaar naar de Zeppelin gaan.Minder kleuters aannemen of zo?Want anders ga ik haar al laten inschrijven .
Voor mij zijn de weekends in augustus ook reeds volzet,maar das normaal als je in verzorging werkt,dan plan je naar je vrije weekends he.Ik denk niet dat het gemakkelijk zal worden.
Mamaatje,ik heb een nicht die kleuterleidster is,maar nog geen vaste benoeming en die heeft al op verschillende plaatsen les gegeven en die vind de Velle een heel goede school.Ook Haasdonk De Zeppelin en Wonderwijs zijn beide goede scholen.

Zo ik ga een hapje eten.Tot vanavond!

kiryke

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:19
Lievelien

Hoi,
even snel: ik bedoel hiermee dat ze terug meer kinderen in één klas willen. Vooral in het lager onderwijs dan. En dat is niet zo'n goede zaak, hé.
Ben weer weg,
ciao

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >