Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 16:30 Lies | hoi leen ik heb het nog steeds wel moeilijk maar met de verhuis en zo heb ik gelukkig niet constant de tijd om te piekeren. maar als ik alleen ben, de kleine slaapt of als ik in bed lig dan zijn de momenten nog moeilijk. Ik snap nog steeds niet dat vrijdag alles ok was hartje klopte goed en zo en donderdag morgen was alles al achter de rug... ik kijk elke dag nog naar de echo's, ik lees 10x die brief wat henskens voor de verzekering heeft gemaakt, nergens iets aan te zien wat de oorzaak kan zijn...en weet ge wat het ook zwaar maakt de omgeving is het precies al vergeten, behalve mijn man en mijn mama vragen ze wel eens gaat het wel als ik ergens iets zwaar draag maar nooit eens echt die vraag van hoe gaat het nu gelijk gij nu deed. lichamelijk gaat het maar mentaal ben ik er nog niet echt te boven... ik hou me goed en ik lach voor de omgeving maar zoals ik zei als ik alleen ben...maar we houden ons kranig! dank u voor aan mij te denken! ![]() |
| 02/07/2008 @ 23:13 Lies | hoi leen ik weet niet hoe da werkt... moeti k da instellen misschien of zo? ik heb vandaag nog eens goed met mijn man erover gepraat. Dat heeft me wel goed gedaan! Het zal wel beteren!! Bedankt! Groetjes Lies |
| 05/07/2008 @ 09:10 ikske | Hey ik ben van de omgeving van tongeren en ben ook bij dokter henskens onder controle, daarom stel ik hier eventjes mijn vraagje. Ik ben nu ongeveer 20w ver, maar vanaf wanneer wordt er een inwendig onderzoek gedaan? De eerste 3 echo's waren vaginaal, vanaf 16w uitwendig, maar ze heeft me nog nooit inwendig onderzocht. Is dit normaal? Ben er thans van overtuigd dat ik een wondje heb aan mijn baarmoederhals sinds mijn vorige zs. Verlies wel geen bloed, maar mijn lichaam kennende voel ik het wel. |
| 05/07/2008 @ 23:26 Lies | Hoi Leen ik ben donderdag denk ik in de colruyt geweest rond 6u...maar daar was de kleine niet bij realiseer ik mij... gisteren ben ik er mij gedacht niet geweest... Ik zit volop in de verhuis dus ik weet niet meer wat ik welke dag doe verschrikkelijk wat ne puinhoop! maar ge kunt mij daar gerust tegenkomen ![]() Bij Iliann deed Henskens ook alleen maar vanaf de 8ste maand denk ik inwendig onderzoek, maar als ge twijfelt of iets moogt ge haar dat altijd vragen dan onderzoekt ze u wel! Groetjes! |
| 06/07/2008 @ 14:11 Lies | hallo ik moet sowieso 2 maandstonden afwachten maar dan wouden we er toch terug aan beginnen!!! dat is natuurlijk nog veel erger dat verhaal! amaai!! niet te geloven wat er allemaal kan gebeuren! groetjes |
| 11/07/2008 @ 11:09 | Het is wel raar gevoel overtijd gaan, omdat ik bij Luna op 38 weken ben bevallen.... Maar ik voel me nog héél goed, kan nog alles dus we waggelen gewoon vrolijk rond en genieten er nog vollop van ![]() |
11/07/2008 @ 11:10 ![]() | dat was ik dus hierboven ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger en van limburg
ik kijk elke dag nog naar de echo's, ik lees 10x die brief wat henskens voor de verzekering heeft gemaakt, nergens iets aan te zien wat de oorzaak kan zijn...

Ik heb het zelf nooit moeten meemaken en dan is het moeilijk om je te verplaatsen in de gevoelens van die vrouw. In ieder geval hoop ik dat je het een plaatsje kan geven en binnenkort snel terug zwanger bent.
Ze weegt wel al 1500 gr en doet het heel goed.
Ik begin er mij echt op te verheugen nu!

Bij Jochen ben ik een weekje voor datum bevallen en dat vond ik wel fijn. Hopelijk deze keer ook, maar dat is nog afwachten natuurlijk