< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wij gaan voor ons 1ste kindje... Wie ook

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wij gaan voor ons 1ste kindje... Wie ook
03/07/2008 @ 18:40
Simba

Online Status Bekijk profiel
Zo stil dat het hier is, is wel jammer dat je zo met niemand kan babbelen.

Hier nog alles stil. Enkel wat heel weinig bruinverlies af en toe bij afvegen (sorry, maar zo is het), hetzelfde als gisteren. Kben eens benieuwd wanneer ze gaan doorbreken, morgen misschien?

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:28
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Simba, ik kijk hier ook elke dag ja, maar zo stil...
Ben benieuwd bij jou!!!
Hier in wachttijd, voel niets speciaals...zal dus wel niet...
Op temp kan'k niet meer echt voortgaan omdat'k nu vakantie heb, wat langer blijf liggen terwijl'k al wakker ben en pas temp neem op badkamer...tsja...we zien het wel.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 18:21
Simba

Hey Katrien

Mijn zijn doorgebroken, had het wel verwacht. Nog een weekje wachten en dan zijn we 3 weken in verlof. Dan gaan we er volledig voor gaan. Als het daarna nog niet lukt, dan ga ik in augustus naar de gynea en wil ik dat alles onderzocht wordt.

Ik duim voor jou!! Dat kan toch dat je niets voelt, gewoon afwachten...

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 18:30
SMDJ

hey iedereen

simba wat jammer dat de er zijn he

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:41
Katrien

Wat jammer simba... voor je verlof!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:46
Simba

Bedankt SMDJ en Katrien, heb het toch niet kunnen laten om weer een traantje te laten. Elke keer zeg ik dat ik mij niet ga laten vangen en het me niet aantrekken, maar ik kan het toch niet laten. Allé, nog 1 keer proberen en dan op onderzoek. Want ik wil duidelijkheid, want nu ga ik er met momenten aan kapot!! En dat is ook niet gezond hè!

SMDJ, hoe is het met jou? Het begint te korten hè.

Katrien, spannend hè, khoop dat het bij jou wel raak is.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:54
Missy

hey iedereen

alles ok? met mij wel stilletjes. woensdag 2e echo spannend!

smdj nog even he meid. hoe voel je je?

simba ik kon het ook nie late om een traan te laten als ik ongesteld werd. ik werd daar zo depressief van. en iedereen maar het komt wel het komt wel maar daar ben je niks mee. ik begrijp je volkomen. het is moeilijk. wij waren ook 8 maanden aan het proberen.

voor jou is het niet zo lang hoor. het kan best binnen het jaar. niet te snel panikeren. geduld moet je hebben. maar je zal wel opgelucht zijn als jullie je laten testen. is normaal.

je zal zien dat het wel komt. blijven duimen.

hoe is het met de rest hier??? zo stil?

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:33
Katrien

@Missy: spannend, de 2e echo, is echt fijn denk'k!

@SMJD: idd ja...ik denk dat de meesten onder ons dan wel wat teleurgesteld zijn en een traantje laten... Mijn man begrijpt dit niet echt maar ja...zij zijn ook niet zo met hun lichaam bezig en voelen die dingen niet allemaal zoals wij hé... Hoop doet leven zeggen we dan maar...(beetje dubbel hier...)

Hier denk'k niet echt deze keer...thans wel goed ons best gedaan...
Maar m'n temp blijft op 36,7 (met een paar hogere uitsprongen), maar ik dacht dat deze moest stijgen bij'n eventuele zwangerschap dus...zal wel niets... Natuurlijk toch nog wel altijd wat hoop maar...ik vrees ervoor...

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 11:09
Simba

Missy, spannend hè, laat ons woensdag zeker iets weten hoe het met je kleintje is. Dan zullen ze nu al zeker het geslacht zien.

Katrien, khoop met je mee. Hoe lang ben jij nu al bezig?

Hier zijn mijn maandstonden al bijna gedaan, heb ze maar 2 dagen gehad en niet superveel (buiten anders heb ik er wel veel last van en veel bloedverlies toch zeker 1 dag). Pff, kdenk dat er binnen 14 dagen wel weer een bloeding zal komen, want nu is het toch extreem weinig.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 14:12
Katrien

@ Simba: zo weinig heb'k de laatste 2 keer ook gehad...vreemd, enkel een inlegkruisje voldoende... Vond het ook eerst vreemd, maar bbl zijn dit mijn maandstonden van na m'n pil... We zullen wel zien of het nu weer zo gaat zijn.

Zelf heb'k 5 maart m'n laatste pil genomen, eerste maand wat voorzichtig geweest dus nu échte 3e ronde. Valt nog wel mee weet'k maar toch...als het gevoel er is wil je het ook hé...

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 21:46
SMDJ

hey iedereen

missy succes met je echo he

inderdaad hier nog eventjes he
kijk er al naar uit ze

simba ja inderdaad het is altijd een teleurstelling als die stomme er zijn he

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 20:57
Simba

Hey iedereen

Ik heb weer steken in mijn eierstokken, maar nog veel te vroeg voor eisprong. Heb gebeld naar mijn gynea, maar die is 3 weken op verlof. Heb dan naar een andere gebeld, die een collega op het werk heeft en mag morgenavond om 18u30 al gaan. Kben eens benieuwd. Laat jullie nog iets weten.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:52
Marie

Online Status
Hey iedereen,
Ik weet niet meer wat ik moet denken ... ben ik nu zwanger of niet ? Wij zijn sinds mei met de pil gestopt, normaal moest ik mijn regels doorkrijgen op 30 juni, maar ik het ze nog steeds niet. Vorige week woensdag een test gedaan maar deze was negatief. De dokter opgebeld en die vertelde mij dat het kan zijn dat mijn eisprong later was (door het stoppen met de pil) en dat we het misschien nog niet konden zien ... nog eventjes afwachten zei hij. Gisterenavond toch maar bloed gaan laten trekken .... vanavond mag ik bellen voor de uitslag ... spannend !
Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt ? Een negatieve test, maar toch zwanger ?
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 12:58
SMDJ

hey iedereen

simba succes he morgen

marie de urine testen zijn meestal betrouwbaar ze

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:44
Simba

Hey SMDJ, bedankt om te duimen...

Ben naar de gynea geweest en die andere is ook wel een goede. Kben er tevreden over, kdenk dat ik daar ga blijven gaan. Hij heeft mijn bloed genomen, wou kijken voor een eventuele zwangerschap of buitenbaarmoedelijke zwangerschap om zeker te zijn. Heeft inwendig echo gedaan, maar zag geen cystes en alles was goed. Hij denkt geen zwangerschap, maar wou zeker zijn, omdat je dat nu nog niet goed kunt zien. Het zag er toch naar uit dat de bloeding die ik gehad heb, mijn maandstonden zijn. Hij zag nog geen eitjes zitten, dat was wel raar... Ik moet nu mijn themperatuur bijhouden en volgende maand daarmee terug. Morgen bellen voor bloeduitslag.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:01
Katrien

@ Simba: goed dat je erbij op je gemak voelde. Dat is toch wel belangrijk. Spannend dan wel van je bloed. Maar ik moet zeggen dat ik ook al 2 keer superweinig bloedverlies gehad heb...zou wel kunnen zei m'n dokter dan. Good luck nog!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:47
Marie

Online Status
Hey iedereen, net gebeld met de dokter ... er is geen zwangerschap. Ik had er mij op voorbereid, maar toch doet het mij wel iets. Mijn man zegt dat ik stilletjes ben, maar hij is wel lief voor mij. Voor zoiets ben je met 2 zegt hij, geen schuldgevoel. Wel lief hé
Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 16:41
SMDJ

hey iedereen

marie jammer

simba goed zo dat je bent geweest he , goed dat je er u op u gemak bij voelt he
spannend temp en volgende maand terug hopelijk met goed nieuws he

hier veel last van het maagzuur echt lastig bah en voor de rest alles super nergens last van maar het maagzuur is echt heel vervelend en de medicatie die je mag nemen helpt niet

vandaag de geboortesuiker gevuld , enkel nog de namen erop en de mand schikken he

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:52
Simba

Oej SMDJ, jammer van je maagzuur. Ja die kwaaltjes hè, maar ik zou ze er graag bijnemen, want begin nu echt ongerust te worden. Soms zou ik gewoon willen stoppen...en mijn leven weer oppikken, want ik ben er zoveel mee bezig, word er soms zot van!!

Ik heb vandaag gebeld naar gynea, maar nu moet ik nog een week wachten op de uitslag van mijn bloed. Maar ik kon mij niet houden en heb zwangerschapstest gedaan en deze is negatief. Nu weten we dat alweer hè! Vanmorgen verschrikkelijk veel witverlies gehad, nog nooit zoveel gehad. Toch raar hè wat er met mij allemaal gebeurd...pff...

Simba

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:18
SMDJ

hey simba

ja das inderdaad lastig maar inderdaad die kwqaltjes nemen we er bij he

jammer dat je test negatief was
ja het is inderdaad vervelend dat je cyclussen zo zijn en dat je niet weet hoe of waar he , ik werd er ook zot van ze en dan hebben we maar besloten om de 48 uuregeling toe te passen met resultaat he

maar zeker de moed niet opgeven ze

lisa alles geod met u en sterre

[Laatst gewijzigd door SMDJ - 10/07/2008 @ 09:21] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >